Розділи сайту
Мастрід
Нове на сайті
Інформація від майстра
Відвідувачі
 |
Запитання-відповіді
Питання №7607 |
Svitlana
21/10/2021 × 13:28 | Яку літературу на російській мові потрібно списати у шкільній бібліотеці, а яку залишити? Дякую.
Відповідь. Рішення приймаєте самостійно, враховуючи потреби викладацького складу, учнів, освітніх програм і т.п.
Додатково звертаємо увагу на список видань від Держкомтелерадіо, які заборонені для ввезення в Україну /Режим доступу: http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/archive/docview?typeId=155497&docId=179973&search_param=%D1%EF%E8%F1%EE%EA+%E2%E8%E4%E0%ED%FC+%E0%ED%F2%E8%F3%EA%F0%E0%BF%ED%F1%FC%EA%EE%E3%EE+%F1%EF%F0%FF%EC%F3%E2%E0%ED%ED%FF&searchDocarch=1&searchPublishing=1 . |
Питання №7606 |
Svitlana
21/10/2021 × 12:30 | Добрий день. Працюю з 10.08.2021 завідувачем бібліотеки у школі. У 2018 році бібліотечний фонд був переданий бібліотекарю. Зараз бухгалтерія хоче щоб я приймала від бібліотекаря (вона продовжує працювати) бібліотечний фонд. Чи я повинна підписати акт передачі? Як правильно? Дякую.
Відповідь. Так, Ви маєте прийняти матеріальні цінності (це не лише БФ) за актом прийому-передачі. Можливо варто дочекатись річної обов'язкової інвентаризації. Її проводять із метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності установи. Результати інвентаризації на підставі затвердженого протоколу інвентаризаційної комісії відображаються у бухгалтерському обліку та фінансовій звітності того звітного періоду, у якому закінчена інвентаризація. |
Питання №7605 |
Alla 18/10/2021 × 16:10 | Добрий день, шановні колеги. Поясніть, чи можна враховувати до загальної кількості відвідувань бібліотеки відвідування бібліотечних локацій (поза межами книгозбірні) під час участі в проведенні міських свят, фестивалів, вуличних акцій тощо? Як це правильно зробити, адже зрозуміло, що оформити паспорт масового заходу нереально.
Відповідь. Відповідно до Розділу 8 Міждержавного стандарту ГОСТ 7.20 - 2000 "Бібліотечна статистика" одиницею обліку відвідувань є одне відвідування, зареєстроване в документації або БД, прийнятих у бібліотеці або органі НТІ. Облік загального числа відвідувань (звернень) проводиться підсумовуванням відвідувань (звернень), облікованих кожним структурним підрозділом бібліотеки або органом НТІ. |
Питання №7604 |
Olga 18/10/2021 × 09:05 | Доброго дня! Шановні колеги проконсультуйте, будь ласка. При передачі бібліотечного фонду та товарно - матеріальних цінностей (зміна працівника) як за цей період виплачується заробітна плата? Дякую.
Відповідь. Виплачується повністю, включаючи останній день роботи. Також, працівник має одержати компенсацію за невикористані дні відпусток (якщо працівник не виявив бажання одержати відпустку перед наступним звільненням). |
Питання №7603 |
Tamara
11/10/2021 × 14:54 | Доброго дня! Перевірка читацьких формулярів (хто і що читає) представниками перевіряючих організацій суперечить /не суперечить збереженню конфінденціальності інформації про користувачів бібліотеки та Кодексу єтики бібліотекаря України? Дякую!
Відповідь. Суперечить, адже лише володільцям дозволено здійснювати дії щодо обробки персональних даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб’єкта персональних даних чи відповідно до закону.
Також і суб’єкт персональних даних (користувач бібліотеки) має право:
1) знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;
2) отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані;
3) на доступ до своїх персональних даних.
Використання персональних даних
Використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця Використання персональних даних володільцем здійснюється у разі створення ним умов для захисту цих даних. Володільцю забороняється розголошувати відомості стосовно суб’єктів персональних даних, доступ до персональних даних яких надається іншим суб’єктам відносин, пов’язаних з такими даними.
|
Питання №7602 |
Alla 08/10/2021 × 13:50 | Добрий день, шановні колеги! Будь ласка, підкажіть, якими законодавчими актами можна оперувати, щоб зупинити дії органів місцевої влади щодо вивільнення працівників бібліотеки внаслідок скорочення штату в зв'язку з виробничою необхідністю. Планується в міській бібліотеці для дітей залишити лише 2 штатні одиниці замість 4. Аргументація щодо зменшення спектру послуг, скорочення % охоплення дітей бібліотечним обслуговуванням до уваги не береться, як і посилання на "Типові норми часу на основні процеси бібліотечної роботи".
Відповідь. На жаль, відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 40 Кодексу законів про працю України, передбачена можливість розірвання трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу у випадку змін в організації виробництва і праці.
При вивільненні працівників у випадках змін в організації виробництва і праці враховується переважне право на залишення на роботі, передбачене законодавством (частина перша ст. 42 КЗпП України). Передбачені певні категорії працівників, яких заборонено скорочувати. Згідно з частиною третьою статті 184 КЗпП України заборонено звільняти вагітних жінок і жінок, які мають дітей віком до трьох років (до шести років — частина шоста ст. 179), одиноких матерів при наявності дитини віком до 14 років або дитини-інваліда з ініціативи роботодавця (у т. ч. за п. 1 ст. 40 КЗпП), крім випадків повної ліквідації підприємства, коли допускається звільнення з обов’язковим працевлаштуванням.
Рішення про скорочення чисельності або штату оформлюється, як правило, економічно обґрунтованим наказом (виробнича необхідність – не є причиною) про необхідність внесення змін у структуру і штатний розпис бібліотеки. У наказі вказується перелік посад, роботи на яких з певних причин не проводитимуться, кількість і категорії працівників, які будуть виключені зі штатного розпису. Наказ погоджується з виборним органом профспілки за три місяці до звільнення працівників. Саме це буде початком проведення спільних консультацій відповідно до статті 49-4 КЗпП України.
Досить часто процедуру скорочення проводять із порушеннями, працівникам не пропонують інших посад або не враховують переважне право на залишення на роботі.
Порушення законодавства під час скорочення може привести до подальших поновлень звільнених працівників.
|
Питання №7601 |
valeria 08/10/2021 × 12:00 | Доброго дня! Прошу Вашого роз'яснення з наступного питання: згідно Довідника кваліфікаційних характеристик, однією з вимог до керівника бібліотеки-юридичної особи є повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст). Питання: повна вища освіта має бути тільки бібліотечна чи може бути і якась інша, скажімо - філологічна або економічна? Яким нормативно-правовим документом це чітко регулюється? (бо Закони у нас трактують кому як потрібно). Відповідь прошу надіслати на електронну скриньку. Дякую!
Відповідь. Відповідно до діючого Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 81 Культура та мистецтво" (затверджено наказом Міністерства культури і мистецтв України 14.04.2000 р. N 168 /Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0168280-00#Text ), який є нормативним документом, обов'язковим з питань управління персоналом на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності, директор (завідувач) бібліотеки повинен мати: повну вищу освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Післядипломну освіту в галузі управління. Стаж бібліотечної роботи за професіями керівників нижчого рівня: для магістра - не менше 1 року, спеціаліста - не менше 3 років. Відповідний напрям передбачає бібліотечну галузь або галузь культури. |
Питання №7600 |
Zhanna
07/10/2021 × 13:56 | Чи може бібліотекар розраховувати на додаткові виплати у звязку із ліквідацією біблівотеки-філії в селищній громаді. Дякую!
Відповідь. Працівників, яких звільняють не за власним бажанням або їх звільнення спричинене умовами, що від них не залежать, мають право на вихідну допомогу. Її завданням є матеріальне забезпечення звільненого працівника в період пошуку нової роботи. Розмір вихідної допомоги не пов’язаний з кількістю і якістю праці, а лише з фактом звільнення з визначених законом підстав.
Розмір грошової виплати залежить від підстав звільнення та розміру середнього заробітку працівника або його конкретного заробітку у двотижневий період перед звільненням.
Кодекс законів про працю визначає, що вихідна допомога у розмірі не менше одного середньомісячного заробітку виплачується і у випадку зміни в організації виробництва та праці (у тому числі ліквідація, реорганізація, банкрутство або перепрофілювання підприємства скорочення штату працівників).
Перед виплатою роботодавець повинен письмово повідомити працівника про нараховані суми (стаття 116 КЗпП України).
У разі невиплати у зазначені строки з вини власника або уповноваженого ним органу належних звільненому працівникові сум, підприємство повинне виплатити працівнику його середній заробіток за весь час затримки по день фактичного розрахунку (якщо немає спору про їх розмір та у розмірах, який встановлює орган, що вирішує спір, якщо такий є) (ст. 117 Кодексу законів про працю).
|
Питання №7598 |
katya
16/09/2021 × 11:34 | Доброго дня, скажіть будь ласка, якщо фонд бібліотеки складає 11000 тис. примірників книг скільки триває інвентаризація книжкового фонду?
Відповідь. Пропонуємо скористатись Розділом 3. Організація бібліотечного фонду «Типових норм часу на основні процеси бібліотечної роботи», затверджені Наказом Міністерства культури і туризму України 29.12. 2008 р. №1631/ 0/16-08 /Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1631655-08#Text |
Питання №7597 |
ivanna 11/09/2021 × 11:45 | Доброго дня! Прошу роз'яснити, чи можливо автоматично продовжити контракт директору КЗ "Централізована бібліотечна система", дія якого завершується через 1,5 місяця, без оголошення конкурсу? Якщо так, тоді як це практично здійснюється? Наперед дякую!
Відповідь. Про умови продовження контракту може бути зазначено у Вашому контракті.
На сайті ми не обговорюємо і не надаємо практичних рекомендацій щодо умов автоматичного продовження контракту.
|
Питання №7596 |
Natalia
10/09/2021 × 10:08 http://library.ck.ua | Доброго дня! Від якого колективу мають бути 3 представники в конкурсній комісії на посаду директора бібліотеки? Дякую
Відповідь. Члени трудового колективу бібліотеки (ПБ, ЦБС і т.п.), на посаду керівника якого проводиться конкурс (ст. 8 ЗУ «Про культуру»). |
Питання №7595 |
Sofia
09/09/2021 × 11:27 | Публічна бібліотека обслуговує бібліотечний пункт видачі згідно позмінного графіку роботи, 2 рази в тиждень,чи обов'язково закріпити обслуговування бібліотечного пункту однією людиною?
Відповідь. Не обов’язково, але врахуйте те, що обслуговування користувачів можуть здійснювати ті бібліотечні працівники, в яких ця функція прописана в посадових інструкціях. |
Питання №7594 |
ANNA 07/09/2021 × 10:23 | Доброго дня! Підкажіть будь-ласка, які освітні вимоги передбачени для посади заступника директора бібліотеки вищого
навчального закладу. Чи ні є порушенням призначення на цю посаду людини з середньою фаховой освітою (заочна форма навчання) та вищой педагогічною освітою. Стаж роботи 10 років. Дякую за відповідь.
Відповідь. Нормативним документом, що визначає кваліфікаційні характеристики - Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників» (випуск 81. Культура і мистецтво. Розділ «Бібліотеки, централізовані бібліотечні системи», затверджено Наказом Міністерства культури і мистецтв України від 14.04.2000 N 168 /Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0168280-00#Text ). Відповідно до Довідника заступник директора повинен мати повну вищу освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст).
|
Питання №7593 |
Tetiana
01/09/2021 × 14:13 | Доброго дня! Допоможіть, будь-ласка, розібратися з кадровим питанням. Основний працівник (бібліотекар відділу обслуговування) перебуває у відпустці по вагітності і пологам, потім іде у відпустку по догляду за дитиною. Чи можна покласти обов'язки тимчасово відсутнього бібліотекаря обслуговування на бібліотекаря відділу комлпектування з доплатою у 50% ставки? І якщо можна, то чи можна це зробити поки працівник у відпустці по вагітності і пологам, чи слід зачекати, поки він піду у відпустку по догляду за дитиною?Справа в тому, що у подібній ситуації кілька років тому бухгалтерія відмовила у покладанні обов"язків працівника чит. залу на працівника абонементу і у наданні доплати через те, що у них споріднені професійні обов"язки. Заздалегідь дякую за Вашу відповідь
З приводу запиту щодо заміщення тимчасово відсутнього працівника:
Питання регулюється ст. 105 КЗпПУ, постановою КМУ від 30.08.2002 р. N 1298, наказом Мінкультури від 18.10.2005 № 745. Див. також листи Мінсоцполітики від 07.09.2010 N 784/13/84-10 та від 25.03.2010 N 319/13/84-10.
Із огляду на вказані нормативно-правові акти та існуючу практику вважаємо, що обов'язки тимчасово відсутнього бібліотекаря відділу обслуговування не можна покласти на бібліотекаря відділу комплектування: виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника відбувається у межах робочого часу без звільнення від виконання своєї основної роботи за умови, якщо це не призводить до погіршення роботи за основною посадою. Як бібліотекар відділу комплектування, перебуваючи на своєму робочому місці та виконуючи свої посадові обв'язки може одночасно обслуговувати користувачів? У даному випадку виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника можна покласти на іншого бібліотекаря відділу обслуговування.
|
Питання №7592 |
klavdia
12/08/2021 × 10:01 http://library.ck.ua | Шановні колеги! Відділ книгосховища нашої бібліотеки розташований у цокольному приміщенні та немає природнього освітлення. На основі якого документу працівникам відділу можна скоротити робочий день? Дякую
Відповідь. Робочий день не може скорочуватись, якщо освітлення книгосховища відповідає нормативам ДБН В.2.5.-28:2018 «Природне і штучне освітлення» /Режим доступу: https://ledeffect.com.ua/images/__branding/dbn2018.pdf . |
Питання №7591 |
Olga
11/08/2021 × 12:09 http://cbsbook.com.ua | Доброго дня! Підкажіть будь-ласка, чи маємо ми право або на підставі яких документів, можна передавати книги релігійній організації через обмінний фонд під час реорганізації бібліоеки ? Дякую.
Відповідь. 1. Нам не зрозуміло, яким чином під час реорганізації бібліотеки здійснюється робота обмінного фонду? 2. Механізм використання документів, які знаходяться в обмінних бібліотечних фондах визначає «ПОРЯДОК використання документів через обмінні бібліотечні фонди», затверджений Наказом Міністерства культури України 31.10.2017 № 1131 /Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1583-17#Text . |
Питання №7590 |
Alla 09/08/2021 × 16:07 | Добрий день. При реорганізації районної бібліотеки у публічну відбулося скорочення посад та звільнення працівників. Зокрема була скорочена посада завідувача відділу обслуговування дітей. Звільнення відбулося з порушенням ст. 42 Кодексу законів про працю України. Так, завідувачу відділу не було запропоновано посаду бібліотекаря, не взята до уваги більш висока кваліфікація (вища бібліотечна освіта), проігноровано пункт 10 ст. 42 (на момент звільнення працівникові до настання пенсійного віку залишалося 2 роки і 7 місяців). Зараз триває судовий розгляд. Голова комісії з реорганізації мотивує звільнення тим, що завідувач відділу обслуговування і бібліотекар - "це різні посади і різні професії(?). Інформацію з Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Вип. 81 "Культура та мистецтво", план роботи відділу суд визнав недостатнім доказом. Будь ласка, підкажіть якими ще аргументами чи документами можна довести неправомірність звільнення
Відповідь. Не маючи можливостей ознайомитись із первинними документами (рішенням сесії про реорганізацію бібліотеки, наказ про скорочення чисельності працівників і хто його видав, чи було офіційне попередження працівників про наступне вивільнення, чи були вільні посади, чи погодила первинна профспілкова організація звільнення і т.п.) нам важко навести аргументи, які б Вам стали у нагоді.
Враховуючи вищезазначене можемо зазначити:
за змістом ч. 1 ст. 235 КЗпП України працівник підлягає поновленню на роботі в разі незаконного звільнення, під яким слід розуміти як звільнення без законної підстави, так і звільнення з порушенням установленого законом порядку;
згідно з ч. 2 ст. 40 КЗпП звільнення з підстав, зазначених у пунктах 1, 2 і 6 цієї статті, допускається, якщо неможливо перевести працівника, за його згодою, на іншу роботу;
власник вважається таким, що належно виконав вимоги щодо працевлаштування працівника, якщо запропонував йому наявну в бібліотеці роботу, тобто вакантну посаду чи роботу за відповідною професією чи спеціальністю, чи іншу вакантну роботу, яку працівник може виконувати з урахуванням його освіти, кваліфікації, досвіду тощо;
роботодавець зобов'язаний запропонувати всі вакансії, які існують в бібліотеці, незалежно від того, в якому структурному підрозділі працівник, який вивільнюється, працював.
|
Питання №7589 |
Lesya
05/08/2021 × 12:31 | Доброго дня! Шановні колеги, підкажіть, будь ласка, чи можемо ми списати енциклопедичне видання "Історія міст і сіл Української РСР", як дублетну літературу? Дякуємо.
Відповідь.Ви маєте право списувати за причинами, що вказані у ст. 18 ЗУ «Про бібліотеки і бібліотечну справу» (Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/32/95-%D0%B2%D1%80#Text ): ветхих, тих, що втратили актуальність, наукову та виробничу цінність або які мають дефект, дублетних. Якш»о у Вас значна дублетність "Історія міст і сіл …» - списуйте, як дублетну. |
Питання №7588 |
Zhanna
04/08/2021 × 14:59 | Доброго дня!
Прошу роз’яснити: восени очікується черговий локдаун. Планові показники під загрозою. Чи будуть їх вимагати для визначення групи за оплатою праці. Дякую.
Відповідь. На даний момент звертаємо Вашу увагу на п. 8 Наказу МКУ «Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки» (від 18.10.2005 № 745, із змінами): при перегляді показників керівних працівників, керівників інших структурних підрозділів, професіоналів, наукових працівників, фахівців музеїв та заповідників, показники для віднесення до груп за оплатою праці керівних працівників бібліотек та централізованих бібліотечних систем, а також показники для віднесення до груп за оплатою праці керівних працівників клубних закладів, парків культури і відпочинку, центрів культури і дозвілля, зоопарків не враховувати показники відвідування у період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України.
|
Питання №7587 |
Nata
03/08/2021 × 14:32 | Доброго дня! Підкажіть будь-ласка чи може працювати людина завідувачем бібліотеки для дорослих на 0,5 ставки та завідувачем бібліотеки для дітей теж на 0,5 ставки?
Відповідь. Відповідно до п. 2 Наказу МКУ «Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки» (від 18.10.2005 № 745, із змінами) доплати працівникам за суміщення професій (посад); за розширення зони обслуговування або збільшення обсягу виконуваних робіт не встановлюються керівникам бюджетних установ, закладів та організацій культури, їх заступникам, керівникам структурних підрозділів цих установ, закладів та організацій, їх заступникам.
У той же час , відповідно до Додатку до « ПОЛОЖЕННЯ про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій» (затверджено Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 28.06.1993 N 43 /Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0076-93#Text ): інша робота, яка виконується в тому разі, коли на основній роботі працівник працює неповний робочий день і відповідно до цього отримує неповний оклад (ставку), якщо оплата його праці по основній та іншій роботі не перевищує повного окладу (ставки) за основним місцем роботи (див. п. 11) – відповідно до чинного законодавства не є сумісництвом
|
Питання №7586 |
Tena
03/08/2021 × 13:45 | Доброго дня!
Прошу вашої допомоги у вирішенні кадрового питання.
Коли у бібліотеці тимчасово не було техпрацівника, його обов"язки було покладено на бібліотекаря, який до основної зарплати отримував 50% окладу прибиральника. Чи працює ця схема у зворотньому варіанті? Бібліотекар іде у відпустку по догляду за дитиною. Чи можна на час її відсутності покласти її обов"язки на техпрацівника? Що для цього потрібно?
Відповідь. Вам фантастично повезло, адже Ви маєте технічного працівника, який спроможний: забезпечити бібліотечні процеси (комплектування, обробку бібліотечного фонду, організацію та зберігання БФ, обслуговування читачів, організацію та використання каталогів і картотек і т.п.); брати участь в розробці та реалізації програми розвитку бібліотеки, планів бібліотечного обслуговування населення; застосовувати найсучасніший досвід роботи вітчизняних та світових бібліотек;. оновлювати власні навички і компетентності.
У разі наявності у техпрацівника відповідної фахової освіти та готовності виконувати вищезазначені завдання Ви можете на період перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною перевести його на посаду бібліотекаря.
Якщо за основною посадою працівник залишатиметься техпрацівником, то «зворотній варіант» неможливий.
|
Питання №7585 |
Olga
28/07/2021 × 09:09 http://cbsbook.cjm.ua | Добрий день!Шановні колеги, підкажіть будь-ласка. При закриті філії фонд передається до центральної бібліотеки. Серед видань є рідкісні видання 50-х років, які підлягають під дію закону про декомунізацію. Яким чинном можна оформити передачу, щоб не порушити закон? Видання будуть знаходитися в закритому доступі. Дякуємо.
Відповідь. Відповідно до пункту 3 частини третьої статті 4 Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» заборона використання символіки комуністичного тоталітарного режиму не поширюється на випадки використання такої символіки «в експозиціях музеїв, тематичних виставках, Музейному фонді України, а також бібліотечних фондах на різних носіях інформації».
З огляду на це, Законом України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» вилучення будь-яких творів або авторів з бібліотечних фондів, у тому числі галузевої літератури, у якій згадуються рішення керівних органів комуністичної партії або містяться цитати діячів комуністичної партії та радянських органів влади та управління, не передбачено та не вимагається.
Вилучення з бібліотечних фондів конкретної бібліотеки будь-яких творів, а так само внесення творів до Державного реєстру національного культурного надбання, створення їх страхових копій тощо здійснюється виключно на загальних підставах, передбачених статтями 15-18 Закону України «Про бібліотеки і бібліотечну справу», у порядку, встановленому Міністерством культури України.
|
Питання №7584 |
Orysya 27/07/2021 × 15:21 | Шановні колеги! Будь-ласка дайте відповідь, як зробити заміну загублених читачами дисків?
Відповідь. 1. Пропонуємо перечитати Правила користування Вашою бібліотекою (див. пункт щодо обов'язків користувачів бібліотек). 2. Користувач може здійснити заміну втрачених дисків шляхом заміни їх на рівноцінні або відшкодовувати їх ринкову вартість у розмірах, встановлених правилами користування бібліотекою. Процедура оформлення заміни загублених читачами дисків та ж, що й при оформленні заміни книг, втрачених читачами («Зошит обліку видань одержаних від читачів замість загублених», Акт списання, Акт про прийняття, запис в Книзі сумарного обліку БФ, зняття з каталогів). |
Питання №7583 |
Svitlana 27/07/2021 × 13:11 | Добрий день. Питання №7581 Так це два різні підрозділи одного навчального закладу.
Відповідь. Дане питання в межах компетенції керівництва Вашого навчального закладу. |
Питання №7582 |
Svitlana 26/07/2021 × 13:10 | Добрий день. Дякую вам за відповідь на моє запитання : Питання №7581 Чи можливе постійне перебування робочого місця редакційно- видавничого відділу (3 працівники) у приміщенні бібліотеки?Дякую. Відповідь. Може, якщо редакційно- видавничий відділ є структурним підрозділом Вашої бібліотеки. Але редакційно- видавничий відділ - це окремий структурний підрозділ закладу. Спочатку їх розмістили тимчасово. Зараз вже залишаються на постійне перебування. Штат бібліотеки складається з однієї одиниці- завідувач бібліотеки. Приміщення бібліотеки складається з однієї кімнати 73,8 м.кв.Як в такому разі ставитись до матеріальної відповідальності завідувача бібліотеки за бібліотечний фонд, який знаходиться в приміщенні?У приміщенні працюють і за відсутністю завідувача бібліотеки.
Відповідь. Просимо уточнити: редакційно- видавничий відділ є окремим структурним підрозділом БІБЛІОТЕКИ чи іншого закладу? |
Питання №7581 |
Svitlana 16/07/2021 × 14:48 http://https://idundcz.dsns.gov.ua/ | Добрий день.Чи можливе постійне перебування робочого місця редакційно- видавничого відділу (3 працівники) у приміщенні бібліотеки?Дякую.
Відповідь. Може, якщо редакційно- видавничий відділ є структурним підрозділом Вашої бібліотеки. |
Питання №7580 |
Lidiya
14/07/2021 × 08:03 | Добрий день. Підкажіть, будь ласка, при формуванні комісії з проведення конкурсного добору на посаду директора публ. бібліотеки потрібні члени від громадської організації у сфері культури. Якщо в нас не зареєстрована така організація. Чи дозволяється проведення конкурсу без цих членів? Чи можуть бути членами комісії представники від міської ради?. В нас міська територіальна громада. Якщо буде 3 представника від трудового колективу закладів культури, 3 представника від відділу освіти та 3 працівника від органу управління ? Чи можно в склад комісії включати депутатів , які відповідають за сектор культури в громаді?
Відповідь. Не дозволяється. Відповідно до ст. 21-3. конкурсна комісія складається з дев’яти членів. Депутати не мають права входити до складу конкурсної комісії. Представники засобів масової інформації та громадськості мають право бути присутніми на засіданнях конкурсної комісії під час проведення співбесіди з кандидатами, під час якої публічно презентуються запропоновані проекти програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.
Серед членів комісії мають бути представники від трудового колективу (3 особи), громадських організацій відповідного функціонального спрямування (3 особи) та органу управління (3 особи).
Конкурсна комісія може вважатися повноважною у разі затвердження в її складі не менше шести осіб. Але серед її членів все одно мають бути представники від вищезазначених груп.
У разі проведення конкурсу без представників громадських організацій його результати можуть бути визнані недійсними.
Здається дивним, що в міській ТГ неможливо знайти членів професійної спілки працівників культури, творчих спілок, об’єднань, асоціацій (наприклад від УБА) у сфері культури.
|
Питання №7579 |
Olena 08/07/2021 × 07:29 http://libsumy.com | Добрий день шановні колеги. До нашої бібліотечної системи додалися три сільські бібліотеки. Відділ культури вимагає брати на баланс фонди цих бібліотек, але самі бібліотеки ще не перейшли у підпорядквання міста. Часу щоб це зробити нам дали 1.5 тижні, Перевірити в такий термін таку кількість не можливо. фонди в цілому становлять 16 тисяч прим., література переважно 57-60 років, нової зовсім мало. Чи можемо ми, щоб не брати старі видання на баланс, кількісно за актом списати зношену та не профільну, а що залишиться вже поставити на облік у систему, а після такої процедури вже птсати індикатори і планувати перевірки? Дякую.
Відповідь. Можете. Відбирайте найновішу літературу і саме її беріть на облік. |
Питання №7578 |
Irina 07/07/2021 × 09:11 http://library.ck.ua | Доброго дня! Підкажіть чи беруться до уваги при нарахуванні відпускних такі показники як "вислуга років"та надбавка відповідно Постанови№1073? Дякую
Відповідь. Виплати, які включаються при розрахунку відпускних:
- основна заробітна плата;
- доплати і надбавки;
- виробничі премії;
- допомога у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю;
- винагорода за підсумками річної роботи ;
- виплати за час, протягом якого працівнику зберігається середній заробіток (за час попередньої щорічної відпустки, виконання державних і громадських обов'язків, службового відрядження тощо).
|
Питання №7577 |
olena
06/07/2021 × 10:33 | Прошу надати інформацію, чи має право бібліотекар закладу вищої
освіти зі стажем роботи 30 років право на одноразову допомогу в розмірі 10 пенсій при виході на пенсію за віком.
Якщо так, то чи повинен він звільнятися з роботи чи
ні?_____________________________________________________________________________
Відповідь. Відповідно до п. 7-- 1 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" особам, які на день досягнення пенсійного віку, передбаченого статтею 26 цього Закону, працювали в закладах та установах державної або комунальної форми власності на посадах, робота на яких дає право на призначення пенсії за вислугу років відповідно до пунктів "е"-"ж" статті 55 Закону України "Про пенсійне забезпечення", і мають страховий стаж (для чоловіків - 35 років, для жінок - 30 років) на таких посадах, а також якщо вони до цього не отримували будь-яку пенсію, при призначенні пенсії за віком виплачується грошова допомога, яка не підлягає оподаткуванню, у розмірі їх десяти місячних пенсій станом на день її призначення.
Постановою КМУ від 04.11.1993 № 909 затверджено перелік закладів і установ освіти, охорони здоров'я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років.
Виплата вказаної грошової допомоги здійснюється органами Пенсійного фонду України одноразово у розмірі десяти місячних пенсій за рахунок коштів Державного бюджету України одночасно з першою виплатою пенсії, яка призначена до виплати (постанова МУ від 23.11.2011 № 1191).
Умова звільнення для отримання цієї грошової допомоги вказаними номативно-правовими актами не передбачена.
|
Питання №7576 |
Svitlana
06/07/2021 × 08:40 https://idundcz.dsns.gov.ua/ | Добрий день.У закладі - посада завідувач бібліотеки. Хто може виконувати обов'язки завідувача бібліотеки на час його відпустки? У Положенні ще не визначено особу, яка може це робити. Дякую
Відповідь. Перегляньте посадові інструкції інших працівників бібліотеки. Якщо дане питання не врегульовано і в посадових інструкціях, то існують наступні варіанти заміни тимчасово відсутніх працівників:
тимчасове переведення працівника на посаду відсутнього (не дуже зручно, бо роботу переведеного працівника теж має хтось виконувати);
тимчасове покладання обов’язків відсутнього працівника на іншого працівника.
Виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника встановлюється лише за згодою працівника, на якого такі обов’язки покладено. На підставі заяви або повідомлення із згодою працівника видається наказ про виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника з встановленням конкретного розміру доплати за додаткову роботу.
Про обмеження: доплата за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників не встановлюється керівникам бюджетних установ, закладів та організацій, їх заступникам, керівникам структурних підрозділів цих установ, закладів та організацій, їх заступникам (п.п. «а» п.п. 3 п. 3 постанови № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»). Також, позбавлені такої доплати і працівники, якщо обов’язки щодо заміни тимчасово відсутніх працівників покладені на них посадовою інструкцією.
|
Питання №7575 |
Катерина
05/07/2021 × 16:56 | Чи може бібліотекар вимагати надати йому 15-денну відпустку за власний рахунок, яку він не використав у минулому році? Дякую.
Відповідь. Ні, не може. Законом про відпустки не передбачено можливість перенесення невикористаних днів відпустки без збереження зарплати на наступні роки.
|
Питання №7574 |
Olena
05/07/2021 × 14:00 | Доброго дня шановні колеги. Турбує питання: від коли бібліотеки працюють в карантинних умовах суттєво знизились показники. Дуже важко зараз набрати читачів, відвідування та зробити відповідно книговидачу. Чи можуть зняти за невиконання планових показників категорію у бібліотеки?Дякую.
Відповідь. На жаль, можуть. Звертаємо увагу, що відповідно до Наказу МКУ «Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки» (затверджено від 18.10.2005 № 745) : середньорічна кількість користувачів бібліотек і середньорічна кількість видачі документів у бібліотеках та централізованих бібліотечних системах визначаються, виходячи з числа користувачів і видачі документів за звітністю в середньому за останні три роки. |
Питання №7573 |
Lidiya
02/07/2021 × 11:31 | Добрий день. Цікавить питання : директор публічної бібліотеки звільняється достроково . Буде оголошено конкурс для обрання нового директора. Хто повинен прийняти на себе обов'язки т. в. обов'язки директора, якщо всі працівники бібліотеки попередженні про скорочення, в зв'язку з оптимізацією бібліотеки. Який алгоритм звільнення та чи потрібно проводити інвентаризацію бібліотечних фондів.
Відповідь. У разі коли директор ПБ звільняється і деякий час посада залишається вакантною, справи, документи та майно передаються у порядку особі, на яку буде покладено виконання обов'язків директора. Рішення про призначення тимчасово виконуючого обов’язки керівника бібліотеки може приймати як місцева рада, так і відповідний сільський, селищний чи міський голова.
Роботодавець директора ПБ видає Наказ про організацію приймання-передачі справ, документів, майна та склад відповідної комісії.
Головою комісії за результатами роботи складається Акт приймання-передачі справ, документів та майна бібліотеки. В акті приймання-передачі справ, документів та майна обов'язково зазначаються такі дані: стан ведення поточного діловодства та збереження документів; кількість переданих печаток, штампів; опис матеріальних цінностей та іншого майна; бази даних (спеціалізовані програми, інтернет-ресурси тощо). Зазначені відомості базуються на підтвердних документах роботи комісії (інвентаризаційних описах основних засобів та інших нематеріальних активів, номенклатури справ, актів, довідок), які є невід'ємною частиною акту приймання-передачі.
У перший день роботи новий директор приймає матеріальні цінності від тимчасово призначеного працівника.
Додатково пропонуємо ознайомитись з «Юридичною консультацією» ученого секретаря НПБУ Н. І. Розколупи (Бібліотечна планета.- 2008.-№4.-С.35-36) /Режим доступу: http://profy.nlu.org.ua/articles.php?lng=uk&pg=416 ).
|
Питання №7572 |
Natalia
29/06/2021 × 16:30 | Доброго дня. Потребую Вашої консультації. 1. Працюю зав.бібліотекою в Заваллівській бібліотеці-філії №10 Гайворонської ЦБС 40 років. На сьогодніщній день проходить децентралізалія і на базі Заваллівської бібліотеки-філії №10 створюють КЗ "Публічна бібліотека" Заваллівської селищної ради. Подавала документи на конкурс на посаду директора. Конкурсна комісія затвердила мою особу на посаду директора КЗ "ПБ".Згідно з положенням про проведення конкурсу переможця призначають не пізніше 2-х місяців після дня оголошення конкурсу (12.05.2021 р оголошений конкурс) і має бути укладено контракт між директором та селищним головою (згідно рішення право делегували селищному голові.) Чи повинні мене звільняти з посади завідуюючої для того щоб підписати контракт чи можливе укладення по переводу?
2. Відпустку за відпрацьований 2020 рік я не відбула, оздоровчих не отримала. Хочу забрати відпустку, проте кадровик пояснив, що відпустку я забрати не можу, тому що часу перед укладанням контракту немає, потрібно було брати раніше (ніхто не підказав). Порадив лише 1 варіант: щоб не втратити оздоровчих, можна оформити відпустку на 1 день перед звільненням (за невикористану відпустку виплатять розрахункові, а відпустку можна оформити лише як за власний рахунок на 14 днів. Чи є це правомірним?
Відповідь. Відповідь надіслано на Вашу ел. скриньку. |
Питання №7571 |
Julia 24/06/2021 × 09:45 | Чи передбачає закон України "Про обов'язковий примірник документів" надання електронної версії періодичного видання?
Відповідь. Доставляння обов’язкового примірника документів регулюється крім ЗУ «Про обов'язковий примірник документів» постановою КМУ «Про порядок доставляння обов'язкових примірників документів» (від 10 травня 2002 р. № 608, із змінами /Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/608-2002-%D0%BF#Text ), в якій зазначено що під поняттям "усі видання" слід розуміти обов'язкові примірники всіх видів видань: текстових, нотних, картографічних, образотворчих, електронних, крім видань для сліпих, виготовлених шрифтом Брайля, збільшеним шрифтом для слабозорих, способом теплографіки, видань нормативно-правових актів у сфері стандартизації, метрології та сертифікації (див. Примітку). |
Питання №7570 |
Поліна 18/06/2021 × 16:39 | Мене переводять на іншу філію без мого погодження. Чи правомірні такі дії директора Центральної бібліотеки? Дякую.
Відповідь. Відповідно до законодавства переміщення в інший структурний підрозділ (якщо філія є структурним підрозділом ЦБ) за умови збереження попередньої трудової функції не є переведенням на іншу роботу і не потребує згоди працівника. Частиною 2 статті 32 КЗпП передбачено, що не вважається переведенням на іншу роботу і не потребує згоди працівника переміщення його на тому ж підприємстві, в установі, організації на інше робоче місце без змін найменування посади та функцій. Переміщення працівника оформляється шляхом видання наказу чи розпорядження.
|
Питання №7569 |
Svitlana 15/06/2021 × 17:01 https://www.facebook.com/%D0%A0%D0%BE%D0%B6%D0%B8%D1%89%D0%B5%D0%BD%D1%81%D1%8C% | Техпрацівниця бібліотеки працює на повний оклад і йде у відпустку. Скажіть, будь ласка, як їй виплачується допомога на оздоровлення - зі ставки чи з 0,5 ? Дякую.
Відповідь. Допомога на оздоровлення під час щорічної відпустки виплачується у розмірі повного посадового окладу (повної ставки). Рішення про надання щорічної відпустки і про надання матеріальної допомоги оформлюють наказами роботодавця. |
Питання №7568 |
Tamara
10/06/2021 × 18:01 | Добрий день. Чи може завідувач шкільної бібліотеки в тому ж закладі ще мати педагогічне навантаження 8 годин та класне керівництво. Графік роботи бібліотеки з 8:00 до 17:15, а уроки та кл керівництво з 14:20 до 20:00 (друга зміна)
Відповідь. Відповідно до Постанови КМУ «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (див. редакцію від 18.03.2021 /Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1298-2002-%D0%BF#Text ) доплата за суміщення професій (посад) не встановлюються керівникам бюджетних установ, закладів та організацій, їх заступникам, керівникам структурних підрозділів цих установ, закладів та організацій, їх заступникам. У той же час, саме бібліотекарі навчальних закладів, як і інші непедагогічні працівники цих закладів (за умови наявності в них відповідної освіти), можуть вести викладацьку або гурткову роботу у цьому самому навчальному закладі. Згідно з п.91 Інструкції № 102 обсяг викладацької або гурткової роботи у цьому самому навчальному закладі може становити в середньому не більше ніж 2 години на день (12 годин на тиждень, 480 годин на рік, якщо працівники за основною посадою отримують повний посадовий оклад (ставку заробітної плати). Розмір надбавки за вислугу років (за виконання викладацької або гурткової роботи) визначається виходячи зі стажу педагогічної роботи, відповідно до обсягів навчального навантаження, встановленого при тарифікації чи відповідним наказом.
|
Питання №7567 |
Diana 10/06/2021 × 10:07 | До запитання №7566. Так, в нашому місті всі заклади культури окремі юридичні особи, з власними рахунками в казначействі, ведемо закупівлі в прозорро і т.ін. З минулого року виконком відмовився затверджувати тарифи своїм рішенням, і всі заклади уже два роки затверджують тарифи на свої послуги власними наказами, не тільки бібліотека, але й клуби, театр.
Відповідь. Виконконком правий, адже маючи статус юрособи заклади культури самостійно визначають калькуляційну одиницю за кожною платною послугою, щодо якої здійснюється розрахунок вартості (див. розділ ІІ. Визначення вартості платних послуг «ПОРЯДКУ визначення вартості та надання платних послуг закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності», затверджено (затверджено Наказом Мінкультури України, Мінфінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України 01.12.2015 № 1004/1113/1556). Усі розрахунки на платні послуги складають бухгалтер з керівником бібліотеки. Усі показники затверджуються наказом керівника бібліотеки. Розмір плати за надання платних послуг встановлюється бібліотекою щороку у національній валюті. |
Питання №7566 |
Diana
09/06/2021 × 15:17 | Доброго дня! Підкажіть будь ласка, юрист виконкому відмовляє в затвердженні тарифів на платні послуги бібліотек рішенням міської ради, стверджуючі, що згідно п. 3 порядку від 01.12.2015 за № 1004/1113/1556 керівник бібліотеки самостійно затверджує тарифи своїм наказом. Читаючи даний порядок, я так розумію, що керівник повинен тільки визначити перелік платних послуг, які можуть надаватися. На які нормативні акти законодавства можна посилатися, щоб зробити все правильно та уникнути порушення?
Відповідь. Просимо уточнити: чи має бібліотека реальний статус юридичної особи (власні рахунки в казначействі (або в державному банку), здійснювати закупівлі (у т.ч. через Prozorro), представляти інтереси бібліотеки в судах і т.п.) ? |
Питання №7565 |
Olena
04/06/2021 × 08:10 http://libsumy.com | Добрий ранок шановні колеги. Підкажіть будь ласка, чи можна рахувати в статистику два рази нового читача і відвідування, якщо нові читачі прийшли на масовий захід?
Відповідь. Ні, не можна. Під час проведення заходу Ви обліковуєте його відвідувачів. Якщо відвідувач виявив бажання стати користувачем бібліотеки (інша послуга) – оформлюєте йому реєстраційні документита та обліковуєте у щоденній статистиці один раз. |
Питання №7564 |
Nadia 03/06/2021 × 12:51 | Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, якщо бібліотекар працює на неповну ставку, матеріальна допомога на оздоровлення йому виплачується згідно відпрацьованого часу, чи повна ставка? Дякую!
Відповідь. У випадках, коли працівник працює на умовах неповного робочого дня, оплата його праці, у тому числі виплата матеріальної допомоги на оздоровлення, повинна провадитись пропорційно відпрацьованому часу (тобто, з 0,5 ст. або 0,75 ст.). |
Питання №7563 |
katya
03/06/2021 × 10:29 | Доброго дня! Скажіть будь ласка чи потрібно при утворенні Публічної бібліотеки заводити нові інвентарні та сумарні книги обліку чи можливо можна продовжувати книги які залишилися від Центральної районної бібліотеки?
Відповідь. Інвентарні книги в ПБ залишаються діючими. Книгу сумарного обліку бібліотечного фонду бажано відкрити нову, адже її затверджує новий засновник ПБ. У нову книгу переносяться сумарні дані щодо загальної кількості бібліотечного фонду (провести уточнення з бухгалтерією). Всі Книги сумарного обліку зберігаються до ліквідації бібліотеки (див. Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів (затверджено Наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5, із змінами)).
|
Питання №7562 |
mary 03/06/2021 × 09:24 | Доброго дня, стосовно відповіді на питання № 7554 ( про надання платних послуг) . Чи не будуть суперечить вимогам Антимонопольного комітету затвердження платних послуг міською владою?
http://www.drs.gov.ua/press-room/mistseva-vlada-ne-mozhe-vstanovlyuvaty-vartist-poslug-zakladiv-
Відповідь. 1. Ні, не будуть суперечити, якщо міська влада затвердила впровадження платних послуг відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися державними і комунальними закладами культури, що не є орендою» (від 02 грудня 2020 р. № 1183 /Режим доступу: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-pereliku-platnih-a1183 ). Порядок визначення вартості та надання платних послуг закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності затверджено спільним наказом Мінфіну та Мінекономрозвитку від 01.12.2015 за № 1004/1113/1556. 2. Серед основних завдань реформи фінансування системи забезпечення населення культурними послугами є: створення моделей фінансування культурних послуг, які надаються державними і комунальними закладами культури. Моделі фінансування культурних послуг, які надаються державними і комунальними закладами культури, повинні базуватися на державних гарантіях цінової доступності та враховувати рівень платоспроможності отримувачів культурних послуг. Серед моделей передбачено впровадження послуг на умовах повної оплати - вартість послуги повністю оплачує отримувач культурної послуги. 3. Акцентуємо Вашу увагу на наступних моментах:
для впорядкування питань надання платних послуг закладами культури, заснованими на комунальній формі власності, ОМС доцільно розробити та прийняти Положення про надання платних послуг закладами культури, заснованими на комунальній формі власності. Документ розробляється на підставі вимог Порядку та затверджується рішенням ради;
Бібліотеки самостійно визначають перелік платних послуг (тобто, які послуги вони мають змогу надавати у розрахунку їх можливостей, матеріально-технічного забезпечення тощо). ОМС не мають права нав’язувати власний перелік;
Розрахунок вартості послуг здійснюють керівник ПБ, начальник відділу культури і бухгалтер. Це кропітка робота і потребує бухгалтерських та фінансових знань (передбачаються розрахунки на заробітну плата всього персоналу, який безпосередньо буде задіяний у наданні послуги, прибирання приміщень, світло, тепло і т.п.); Начальник відділу культури подає перелік платних послуг на узгодження та затвердження до ради, а також узгоджує відповідні розрахунки з фінансовим управлінням;
Наказ про платні послуги і їх вартість щороку оновлюється. Завданням працівників, безпосередньо пов’язаних з наданням платних послуг, має бути надання користувачам інформації про всі види платних послуг, які пропонують в бібліотеці.
|
Питання №7561 |
Ludmila
02/06/2021 × 09:09 | Доброго дня. До запитання7553.Від Цетралізованої системи відійшло 5 бібліотек - філій,створено свій КЗ і бухгалтерія мотивуючи тим,що показники зменшаться, при прийнятті в громаду змінили групу оплати праці( хоча перевели нас по переводу і обіцяно було зберегти всі виплати). Наказу не було.
Відповідь. Бухгалтерія перевищує повноваження. У Наказі МКУ чітко зазначено, що віднесення бібліотек, централізованих бібліотечних систем до груп за оплатою праці керівних працівників (підтвердження, підвищення або пониження групи) провадиться щорічно вищим органом управління, у безпосередньому підпорядкуванні якого вони перебувають. Також, при віднесенні централізованих бібліотечних систем до груп за оплатою праці враховуються загальна кількість користувачів бібліотек і кількість видачі документів за системою (бібліотекою) у цілому, включаючи показники філіалів. На чому ґрунтуються розрахунки бухгалтера ? |
Питання №7557 |
Юлія 29/05/2021 × 16:21 | Добрий день! Я працюю бібліотекарем у середній школі на 0.5 ставки, стаж 3 роки. Маю вищу педагогічну освіту. Чи маю я право на позачергову атестацію?
Відповідь. Наголошуємо, що позачергової або позапланової атестації не існує. Положенням про проведення атестації працівників підприємств, установ, організацій та закладів галузі культури (затверджено Наказом Міністерства культури і туризму України 16.07.2007 N 44, із змінами /Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1023-07 ), визначено, що атестація проводиться не частіше ніж один раз на три роки. Тобто, атестація може проводитись не частіше ніж один раз на 3, 4, 5, 7 і т.п. роки. Термін проведення має бути прописано в Положенні про проведення атестації бібліотечних працівників Вашої установи.
|
Питання №7556 |
Інна 28/05/2021 × 19:46 | Добрий день! Підкажіть будь-ласка, чи можливо частину книжкового фонду сільської бібліотеки передати до шкільної бібліотеки ?
Відповідь. Так, можливо. Бюджетні установи можуть безоплатно передавати та отримувати майно шляхом прийняття відповідного рішення суб’єктом управління (власник бібліотеки або суб’єкт управління, якому делеговані певні повноваження щодо управління майном).
|
Питання №7555 |
Анна
27/05/2021 × 17:49 | Скільки годин має навчатися працівник питанням охорони праці і як часто? Дякую.
Відповідь. Відповідно до вимог статті 18 Закону України „Про охорону праці“ працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. |
Актуальна інформація
Вітаємо шановних відвідувачів на сайті, який супроводжує науково-методичний відділ Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого (НБУ ім. Ярослава Мудрого). Наш відділ є науково-методичним та інформаційно-консультативним центром для публічних бібліотек України, а також співпрацює з бібліотеками різних типів і форм власності.
Пам'ятайте, що наповнення цього сайту - наша спільна робота. Якщо Ви маєте матеріали, що можуть зацікавити бібліотечну спільноту, або бажаєте підняти актуальну тему - чекаємо Ваших пропозицій на адресу method@nplu.org.
Шановні колеги! Якщо у вас змінилися реквізити (адреса, e-mail, URL, телефон тощо) надішліть повідомлення для відповідних коректив на сторінці сайту „Бібліотеки України”.
| Вітаємо
For Librarians
Библиотекарю
Пошук
Голосування
|