Розділи сайту
Мастрід
Нове на сайті
Інформація від майстра
Відвідувачі
|
Запитання-відповіді
Питання №2353 |
Lubov
17/04/2012 × 11:10 | Де можна дізнатись , чи правда , що з лютого 2012 року введена повна заборона на списання книг в бібліотеках?
Відповідь. Згідно з Наказом Міністерства фінансів України від 14. 10. 2011 № 1297 втратив чинність наказ Державного казначейства України від 29.11.2010 N 447 "Про затвердження Типової інструкції про порядок списання майна бюджетних установ", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04.01.2011 за N 3/18741 /Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z1251-11&p=1321340667145750. |
Питання №2352 |
nazar
16/04/2012 × 15:08 | На каком основании можно списывать библиотечный фонд профсоюзной библиотеки? Каких нормативных актов должны придерживаться при передаче фондов профсоюзной библиотеки в ЧАО?
Відповідь. Передачу майна регламентує "ПОЛОЖЕННЯ про порядок відчуження (списання, передачі, перерозподілу, обміну, реалізації тощо) основних фондів (засобів) ФПУ та підприємств, установ, організацій, заснованих на власності ФПУ», затверджене постановою Ради ФПУ від 22.09.1999 N Р-4-3 (зі змінами) /Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1041.5594.0 |
Питання №2351 |
nazar
16/04/2012 × 14:31 | Профсоюзная библиотека ЧАО (общий книжный фонд 100 тыс экз), обслуживающая население города и имеющая универсальный фонд и квалифицированных сотрудников (все с высшим образованием и почти 30-летним стажем работы), не может больше содержаться профкомом предприятия. Сейчас руководством ЧАО разрабатывается новая структура, в которую вольется библиотека, перестав носить статус профсоюзной.Ее объединяют с НТБ предприятия. Под реструктуризацией подразумевается : выселение центральной профсоюзной библиотеки из Дворца культуры, где она размещалась в специально построенном для нее помещении последние 45 лет, и перемещение в промышленную зону; ликвидация филиалов и слияние всех в одну библиотеку; значительное сокращение фондов по принципу - сколько поместится в новое маленькое помещение; ликвидация детского отделения (свыше 17 тыс экз книг) как такового; максимальное сокращение штата сотрудников. Городской Совет не желает брать на содержание старейшую библиотеку города.Профком не может больше ее содержать, а новый владелец не оставляет иллюзий на перспективу ее развития и дальнейшего существования . Насколько правомерна подобная реструктуризация, ущемляющая интересы читателей города и особенно детей? Кто в этой ситуации может помочь сохранить ценные фонды нашей библиотеки, ее профессиональный коллектив, защитить интересы читателей (около 10 тыс. человек)?! Какие правовые документы защищают интересы таких библиотек как наша? Имеет ли право профком при передаче книжного фонда в ЧАО оставить у себя инвентарные книги?
Відповідь. Наскільки ми зрозуміли, відбувається реорганізація профспілкової бібліотеки. При цьому змінюються її функції: з публічної, яка мала універсальний фонд і обслуговувала всіх бажаючих, створюється спеціальна бібліотека у складі НТБ , яка має обслуговувати тільки працівників ЧАО. Зрозуміло, що відповідно змінюється склад фондів, у т.ч. і кількісно. Захистити її мали самі працівники заводу, які є жителями міста. Проте, щоб читачі не втратили можливість користуватись «цінними фондами», то можливо варто передати певну їх частину до публічних бібліотек міста. Книги, які будуть передані до НТБ, мають бути оприбутковані згідно акту прийому-передачі, представлені у каталозі за новими інвентарними номерами. Таким чином, інвентарні книги профспілкової бібліотеки, згідно п. 869 "Переліку типових документів, що створюються в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, організацій і підприємств, із зазначенням термінів зберігання документів" зберігаються лише до ліквідації бібліотеки (Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0576-98/page5 . Щодо правових аспектів реорганізації, то передача у володіння та користування юридичним та фізичним особам, відчуження об’єктів власності Профспілки, її організаційних ланок може мати місце лише на умовах і в порядку, визначених рішеннями відповідних керівних виборних профспілкових органів. Майно Профспілки без її згоди може бути відчуженим лише на підставі судового рішення. Питання, пов'язані з розірванням трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу, вирішуються відповідно до положень Кодексу законів про працю України. Пропонуємо ознайомитись з роз’ясненнями Міністерства юстиції України «Гарантії працівників у разі ліквідації або реорганізації підприємства, установи, організації» від 25.01.2011 р. /Режим доступу: http://document.ua/garantiyi-pracivnikiv-u-razi-likvidaciyi-abo-reorganizaciyi--doc44552.html . Пропонуємо також обов’язково звернутись до Професійної спілки працівників культури України /Режим доступу: http://www.fpsu.org.ua/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1&Itemid=13&lang=uk |
Питання №2350 |
Sergey 14/04/2012 × 01:15 http://antibotan.com | Доброго дня! Допоможіть будь ласка мені знайти (для написання курсового проекту) матеріал на тему: Організаційно-технічні засоби захисту інформації.
Відповідь Ваше запитання не входить у формат нашої професійної довідки. Пропонуємо особисто скористатись можливостями довідково-бібліографічного апарату будь-якої бібліотеки (Вашого учбового закладу, публічної). |
Питання №2349 |
Larisa
13/04/2012 × 10:54 | Чи мають право бібліотеки надавати платні послуги і які саме
Відповідь. Мають право, згідно Постанови КМУ «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності» від 12 грудня 2011 р. N 1271 /Режим доступу: http://profy.nplu.org/articles.php?lng=uk&pg=82 |
Питання №2348 |
Marina
13/04/2012 × 10:32 | Доброго дня! Прошу дати відповідь на таке запитання: як проводиться реєстрація та облік дисертаційних робіт у фонді бібліотеки вузу, правила користування дисертаціями, термін зберігання. Дякую.
Відповідь. Порядок державної реєстрації та обліку відкритих науково-дослідних, дослідно-конструкторських робіт і дисертацій , затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України 27.10.2008 N 977 /Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0312-09 . Додатково пропонуємо звернутись до НБУ ім. В.І.Вернадського /Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/new/ та методичного відділу наукової бібліотеки ім. М. Максимовича Київського національного університету ім. Т. Г. Шевченка, який здійснює загальне методичне керівництво бібліотеками вищих навчальних закладів ІІІ та IV рівнів акредитації всіх систем та відомств /Режим доступу: http://www.library.univ.kiev.ua/ukr/about/metod.php3 |
Питання №2347 |
_gali 12/04/2012 × 14:43 | Чи може сільський бібліотекар отримувати повну ставку, якщо кількість читачів у нього менша, ніж це вимагають "Типові норми..." через те, що в селі нема такої кількості жителів..
Відповідь. Типові норми часу на основні процеси бібліотечної роботи не визначають обов’язкової кількості читачів і книговидач на одного бібліотекаря, а допомагають обґрунтувати витрати бюджету робочого часу на виконання планових завдань. Якщо розрахунки загальних трудовитрат на виконання основних і допоміжних робіт доводять Вашу завантаженість (можливо і перевантаженість), то Ви маєте право отримувати повну ставку. |
Питання №2346 |
Natali 12/04/2012 × 12:41 | Чи може бібліотекар ЗОНЗ (закінчила училище культури) зі стажем 18 років отримати ІІ чи І категорію.
Відповідь. Кваліфікаційні вимоги до: бібліотекаря 1-ї категорії - повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр, молодший спеціаліст) та підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професією бібліотекаря 2-ї категорії для спеціаліста не менше 1 року,бакалавра, молодшого спеціаліста - не менше 2 років; бібліотекаря 2-ї категорії - повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр, молодший спеціаліст) та підвищення кваліфікації. Для спеціаліста – без вимог до стажу роботи; бакалавра, молодшого спеціаліста - стаж роботи за професією бібліотекаря не менше 1 року (згідно "Довідника кваліфікаційних характеристик працівників". Вип. 81 "Культура та мистецтво", затвердженого наказом Міністерства культури і мистецтв України від 14.04.2000 р. N 168). Також, береться до уваги оцінка Атестаційної комісії щодо професійної кваліфікації і ділових якостей працівника «…на основі об’єктивних, обґрунтованих критеріїв, виходячи з результатів його роботи» / згідно п.1.2. Положення про проведення атестації працівників підприємств,установ, організацій та закладів галузі культури | Наказ N 38 від 13.09.2010 /Режим доступу: http://profy.nplu.org/articles.php?lng=uk&pg=83ю |
Питання №2344 |
Mischa 12/04/2012 × 11:25 | Доброго дня ! скажіть будь ласка, на основі яких документів можна списати зниклі книжки із бібліотеки, або як ще можна вирішити цю ситуацію?
Відповідь. Яким чином зникли книжки – виявлені в результаті інвентаризації як нестача, втрачені користувачами або абонентами , при поштових пересилках, пограбуванні ? Якщо книги втрачені користувачами, то в цьому випадку списання здійснюється шляхом заміни документів або їх грошовим еквівалентом (акти складаються за загальними правилами на підставі Зошиту обліку документів, прийнятих від користувачів замість втрачених). Акти на списання бібліотечних фондів, які виявлені в результаті інвентаризації як недостача, а також коли конкретні винуватці не встановлені (втрати від нерозкритих крадіжок тощо) складаються лише після висновків комісії з інвентаризації і після ретельної перевірки дійсної відсутності винних осіб і вжиття потрібних заходів задля недопущення фактів втрат у подальшому. Зникнення при пересилках, пограбуваннях потребують актів та додатків до них (відповідні довідки адресної служби або інші підтверджуючи документи). Стосовно матеріальної відповідальності бібліотечних працівників Див. юридичну консультацію вченого секретаря НПБУ Н. Розколупи в журналі "Бібліотечна планета" в № 4 за 2008 (електронна версія розміщена на сайті). Також, додатково див. відповіді на питання № 1184, 1440, 1581. |
Питання №2343 |
nataliya 12/04/2012 × 10:36 | Шановні колеги хочу доповнити питання №2340. з 2003 року заробітну плату здійснювала сільська рада. фонд комплектував ЦБС.
Відповідь. Враховуючи викладені факти, мусимо констатувати, що децентралізація відбулась у 2003 році де-факто. Очевидно, що гол. бухгалтер при нарахуванні заробітної плати бібліотечним працівникам діяв згідно наданих йому нормативних документів. У разі наявності заперечень (зауважень) щодо змісту акта ревізії головний бухгалтер чи інші особи підписують його із застереженням. Ваша ситуація потребує саме юридично-правової консультації ( юрист на місці ознайомиться з пакетом первинних документів, на відповідність їх правомірності, законності стосовно децентралізації та висновків КРУ). |
Питання №2342 |
Ludmila
11/04/2012 × 16:08 | Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, до якої професійної групи згідно кваліфікаційних характеристик професій належать посади: бібліотекар, бібліотекар I категорії, головний бібліотекар, провідний бібліотекар, зав. відділом, зав. сектором. Дякую.
Відповідь. Бібліотекар, бібліотекар I категорії, провідний бібліотекар - до Професіоналів, зав. відділу, зав. сектором - Керівники, згідно "Довіднику кваліфікаційних характеристик працівників" (Вип. 81. "Культура та мистецтво", затвердженого наказом МКМ України N 168 від 14.04.2000 р.) |
Питання №2341 |
halina 11/04/2012 × 13:32 | Добрый день, уважаемые коллеги!
Я работаю заведующей сельской библиотекой на полную ставку, но показатели работы библиотеки по читателям и книговыдаче за 2011г. не соответствуют Временным типовым нормативам ЦБС Министерства культуры СССР (приказ №53 от 29 января 1979г.) - 500 читателей и 10000 книговыдач в год. При библиотеке также работает бесплатный Интернет-центр для читателей, который как бы является дополнительной нагрузкой для меня.
Правомочно ли решение сельского совета перевести меня на неполную тарифную ставку в связи с невыполнением основных показателей работы?
Відповідь. На сьогоднішній день питання розмірів тарифних розрядів і коефіцієнтів з оплати праці бібліотечних працівників регламентують Постанова КМУ «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» від 30 серпня 2002 р. № 1298 /Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1298-2002-п та наказ Міністерства культури і туризму України «Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки» від 18.10.2005 N 745 (із змінами). Згідно «Схеми тарифних розрядів посад керівних працівників бібліотек, централізованих бібліотечних систем» сільська рада має не переводити Вас на неповну тарифну ставку, а дотриматись п.1 (Наказу № 745, Таблиця №4), який зазначає: «Посадові оклади керівників установ з обсягом роботи нижче показників IV групи встановлюються на 10 відсотків нижче посадових окладів, передбачених для аналогічних працівників IV групи» /Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1285-05/page3 Дозволимо нагадати, що з 1 січня 2012 року набрав чинності п.2 ст. 29 Закону України «Про культуру» (№ 2778–VI ): «Працівникам у сфері культури, які працюють у державних і комунальних закладах культури, держава забезпечує роботу на повну тарифну ставку» /Режим доступу: http://www.president.gov.ua/documents/12852.html |
Питання №2340 |
nataliya
11/04/2012 × 11:14 | Шановні колеги, хочу поставити Вам запитання від імені головного бухгалтера. У 2003 році по рішенню райради сільські бібліотеки були переданні на фінансування сільських рад. Самой децентралізації не було збереглася посада директора ЦБС та відділ комплектовання. заробітну плату бібліотекарі отримували по 3 категорії, є наказ відділу культури де нам присвоювалася 3 категорія, по оплаті праці. У 2012 році районний відділ культури отримав погодження від МКУ на децентралізацію ЦБС. Райрада приймає рішення про децентралізацію ЦБС у лютому 2012 році. У 2012 році у кінці березня була перевірка КРУ. Де вони написали що було порушення наказу №745. що треба з завідуючих бібліотеки зняти 10 відсотків. за три роки. Статистичні показники вони беруть не з ЦБС а з самостійної бібліотеки. Вони вважають що ЦБС не існує з 2003 року. Головний бухгалтер хоче написати заперечення. як це зробити. Шановні колеги будь ласка підскажіть що робити в данній ситуації головному бухгалтеру як довести КРУ що у нас була ЦБС до 2012 року. і чи праві ревізори ? . Шановні колеги прошу Вас будь ласка надати відповідь негайно будь ласка. За попередніми перевірками КРУ з 2003 року порушень не було. З чим це повязано?
Відповідь. Відповідь слід шукати в нормативно-правових документах , які регламентували діяльність ЦБС з 2003 року (в Положенні про ЦБС було зазначено, що бібліотеки об’єднані за адміністративно-територіальним принципом у єдине структурно-цілісне утворення ?), а відповідно, хто саме. з 2003 року, здійснював виплату заробітної плати працівникам сільських бібліотек? |
Питання №2339 |
Anna 11/04/2012 × 10:19 | Прочитали статью в "Бюджетной бухгалтерии" №12 от 26.03.2012г. В. Матвеевой "Как оформить списание библиотечных фондов", пожалуйста ,уточните, можно ли сейчас списывать в библиотеках Украины. Спасибо
Відповідь. Нова типова інструкція про порядок списання майна бюджетних установ не прийнята. Пропонуємо ознайомитись з Листом Державної казначейської служби України від 11.11.2011 N 17-08/729-4393 /Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1041.46888.0 На сьогоднішній день, бібліотеки комунальної форми власності , проводять списання бібліотечного фонду лише на підставі прийнятого суб'єктом господарювання (уповноваженим органом виконавчої влади у сфері культури міста (району, села)) дозволу. Додатково див. відповідь на питання №2251. |
Питання №2338 |
IRINA 11/04/2012 × 09:28 | Добрий день! Скажіть чи можна директора бібліотеки,який працює вже 10 років перевести на контракт і чим це передбачено?
Відповідь. Див. відповідь на питання №2119. |
Питання №2337 |
Oksana 11/04/2012 × 09:09 | Підкажіть, будь ласка, якими нормативними актами регулювались Норми прибирання службових приміщень до 1996 року?
Відповідь. Діяли «Временные типовые штаты централизованных библиотечных систем Министерства культуры СССР», утвержденные приказом Министерства культуры СССР 29 января 1979г. № 53. |
Питання №2336 |
Tamara 10/04/2012 × 12:24 | Добрый день, уважаемые коллеги!
Подскажите, пожалуйста, как технологически грамотно провести проверку библиотечного фонда (около 1 млн. экз.). Подлежат ли проверке вновь поступающие в фонд издания и каким образом?
Спасибо.
Відповідь. На сьогоднішній день бібліотеки України керуються "Інструкцією з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ", затвердженої Наказом Головного управління Державного казначейства України від 30.10.98 N 90 /Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0728-98 . Інвентаризація бібліотечних фондів проводиться за рішенням керівника установи один раз у п'ять років або протягом п'яти років з охопленням інвентаризацією щорічно не менше 20 відсотків одиниць бібліотечного фонду із обов'язковим завершенням розпочатої інвентаризації цього майна в структурному підрозділі (підпункт 3 пункту 1.5. Інструкції). Інвентаризації підлягають нові документи, що надійшли до офіційної дати початку переобліку. Додатково див. відповіді на питання 1628, 1585, 1458, 1327. |
Питання №2335 |
Ludmila
09/04/2012 × 13:47 http://berbiblioteka@rambler.ru | Добрий день, підскажіть будь-ласка де найти інструкцію про заборону списання бібліотечного фонду
Відповідь. Інструкції «про заборону списання бібліотечного фонду» не існує. Можливо, Ви мали на увазі Наказ Міністерства фінансів України від 14. 10. 2011 № 1297 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного казначейства України від 29.11.2010 N 447» ? /Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z1251-11 |
Питання №2334 |
Larisa
09/04/2012 × 13:16 | Добрий день))).Підскажіть,будь-ласка,де можна отримати другу вищу освіту бібліотекаря.Дякую!
Відповідь. Пропонуємо опрацювати Довідник ВНЗ України, галузь знань – Культура /Режим доступу: http://osvita.ua/vnz/guide/ та звернути увагу на: Харківську державну академію культури, Київський національний університет культури i мистецтв (має регіональні філії), Луганський державний інститут культури і мистецтв, Національну академію керівних кадрів культури і мистецтв (має регіональні підрозділи). |
Питання №2333 |
Nataliy
09/04/2012 × 12:14 | Добрий день! Наша РЦБС децентралізована сільські бібліотеки-філії передані до комунальної власності сільських рад,трудові книжки працівників також.Начальник відділу культури затверджує рекомендований штатний розпис на сільські бібліотеки і витяг з нього розсилається по сільським радам, чи повинна складатися в такому випадку тарифікація по сільським бібліотечним працівникам в відділі культури.
Відповідь. Кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спеціального фонду і штатні розписи окремих установ затверджуються сільськими, селищними головами або керівниками відповідних структурних підрозділів виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад, до сфери управління яких віднесено бюджетну установу (див. п 7. ст. 33 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» (від від 28 лютого 2002 р. № 228 , із змінами) /Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/228-2002-п/page |
Питання №2332 |
Olha
09/04/2012 × 11:12 | Добрий день!
Підскажить, будь ласка, як зараз грамотно необхідно робити бібліографічний опис газетної статті.
Відповідь. Згідно ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 «Бібліографічний запис, бібліографічний опис. Загальні вимоги та правила складання». Стандартом унормовано загальні вимоги та правила складання бібліографічних описів документів, їхніх частин та груп документів (книг, нот, мап, електронних ресурсів, статей з газет, журналів тощо). Пропонуємо ознайомитись з прикладами аналітичного опису в Методичних рекомендаціях з впровадження ДСТУ ГОСТ 7.1:2006, підготовлених Науковою бібліотекою Львівського національного університету імені Івана Франка /Режим доступу: http://web.znu.edu.ua/NIS/docs/dstu_7_1-2006.pdf |
Питання №2331 |
zary
06/04/2012 × 13:18 | якщо атестується завідувач методичного відділу, чи може до складу атестаційної комісії входити провідний бібліограф, який є безпосередньо спіпраціником відділу і підлеглим особі, яка атестується? Дякую
Відповідь. Може. «Атестаційна комісія створюється у складі: голови ( як правило, керівника або одного із заступників керівника відповідного закладу культури), його заступника, секретаря, членів комісії ( керівних працівників закладу культури, висококваліфікованих спеціалістів і представників відповідного профспілкового органу)» (п.3.2.). Але, згідно п.3.3.: «Атестація працівників закладів культури, які входять до складу атестаційної комісії, передує атестації інших працівників. Член атестаційної комісії, який атестується, не бере участі у голосуванні» (див. Положення про проведення атестації працівників підприємств, установ, організацій та закладів галузі культури, затверджене Наказом Міністерства культури і туризму України від 16.07.2007 N 44 (із змінами)) /Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1023-07 |
Питання №2330 |
lyba
05/04/2012 × 13:22 | Добрий день! Підкажіть,будь ласка, чи може завідуюча сільським клубом, яка працює на повну ставку, працювати за сумісництвом у сільській бібліотеці у невеликому селі в одному приміщенні з клубом на 0,25 ставки .
Відповідь. Згідно „Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій” (Наказ N 43 від 28.06.93 Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України) п. 4 визначено, що: ”Керівники державних підприємств, установ, організацій, їхні заступники, керівники структурних підрозділів державних підприємств, установ, організацій (цехів, відділів, лабораторій тощо) та їхні заступники не мають права працювати за сумісництвом (за винятком наукової, викладацької, медичної і творчої діяльності). Таким чином, завідувач клубу не має права на сумісництво, тому що ця посада згідно класифікатора відноситься до керівних посад. Частина перша статті 105 Кодексу законів про працю України передбачає суміщення професій (посад), тобто можливість виконання працівником на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд зі своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) або обов’язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від основної роботи. Якщо бібліотека є складовою клубного закладу – суміщення можливе. |
Питання №2329 |
olena
05/04/2012 × 09:06 http://sites.google.com/site/narcbs/ | Доброго дня, шановні колеги. В 2011 році нас децентралізовали. Сільські
бібліотеки предані на баланс сільських рад. Жодного державного
документа , інструкції , як працювати в умовах децентралізації немає.
Виникає ряд невідповідностей між законами якими керується сільська рада і ті що прийняті по культурі. Так виникла проблема - чи може сільська бібліотека приймати подарунки чи спонсорську допомогу від населення, організацій, користувачів якщо бібліотека стоїть на балансі сільської ради. Закон про корупцію , яким керуються сільські ради не дозволяє робити це сільським радам, вони не дозволяють це робити і бібліотекам , тому що вони стоять на балансі сільських рад. Дякую
Відповідь. Ознайомтесь з відповідями на питання №2043, 2328. |
Питання №2328 |
Natalia
05/04/2012 × 08:08 http://cbs.alchevsk.com.ua | Уважаемые коллеги! Подскажите, пожалуйста, распространяется ли на публичные библиотеки "Порядок передачи даров, полученных в качестве подарков государству, АР Крым, территориальной громаде, госсударственным или коммунальным учреждениям или организациям" (утвержден Постановлением КМУ от 16.11.2011г. № 1195)? Наша бухгалтерия настаивает на оформлении согласно данного Порядка книг, полученных в дар от чиитателей, авторов и просто жителей города. У нас существует комиссия для оприходования материальных ценностей и библиотечного фонда, составляется акт. Все подаренные книги берутся на баланс. Очень часто дарители отказываются назвать даже свою фамилию. А в акте, согласно данного Порядка, трубуется указать его данные: ФИО, паспортные данные, адрес, место работы и должность.
Спасибо за ответ.
Відповідь. «Цей Порядок установлює процедуру передачі особами, зазначеними у пункті 1 та підпунктах "а" і "б" пункту 2 частини першої статті 4 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" ( 3206-17)» (п.1 Порядку передачі дарунків, одержаних як подарунки державі, Автономній Республіці Крим, територіальній громаді, державним або комунальним установам чи організаціям, затвердженого Постановою КМ від 16 листопада 2011 р. N 1195). У пункті 1 та підпунктах "а" і "б" пункту 2 частини першої статті 4 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" публічні бібліотеки не згадуються /Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3206-17 |
Питання №2326 |
IRINA
04/04/2012 × 15:52 | Шкільний бібліотекар з зі званням "провідний бібліотекар" повинен атестуватися при відділі освіти чи при органі культури міста. Дякую.
Відповідь. На сьогоднішній день правові, організаційні та фінансові засади функціонування системи професійного розвитку працівників визначає Закон України «Про професійний розвиток працівників» (від 12.01.2012 № 4312-VI) . Згідно п.1. ст. 11. Розд. III : «Роботодавці можуть проводити атестацію працівників» /Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/4312-17 . За аналогією норми пункту 2.1 «Положення про проведення атестації працівників підприємств, установ, організацій та закладів галузі культури» атестаційна комісія створюється наказом керівника навчального закладу безпосередньо при закладі , до складу якої можна було б включити фахівця відповідного напряму та/або методиста з бібліотечних фондів. Також, можливим є проведення атестації атестаційними комісіями, створеними при органах управління освіти, якщо положеннями про конкретний відділ чи управління поряд із такими основними функціями, як забезпечення атестації педагогічних та керівних працівників передбачено її забезпечення щодо бібліотечних працівників. Додатково рекомендуємо ознайомитись з журналом «ШБІЦ». Бібліотечна роботи. – 2012. - №1 |
Питання №2325 |
Olga
04/04/2012 × 14:41 | Шановні колеги! До якого розділу таблиць ББК для публічних бібліотек систематизувати книгу: Актуальні питання удосконалення антикорупційного законодавства щодо професійної етики на публічній службі та запобігання конфлікту інтересів.-К.:2011.-(Комітет Верховної Ради України з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією). Дякуємо.
Відповідь. За таблицями ББК для масових бібліотек: 67.401.02. Гол. бібліотекар – Ільченко В.П. |
Питання №2324 |
yana 04/04/2012 × 14:30 | Доброго дня! Мені необхідно скласти посадову інструкцію директора централізованої бібліотечної системи. Чи існує затверджена типова інструкція для такого керівника (як, наприклад, для держслужби) і де її можна знайти? Дякую
Відповідь. Не існує. Пропонуємо ознайомитись з "Довідником кваліфікаційних характеристик працівників" (Вип. 81. Культура та мистецтво, затвердженого наказом МКіМ України № 168 від 14.04.2000 за погодженням з Міністерством праці та соціальної політики України) /Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1152.747.0 |
Питання №2323 |
Lara 04/04/2012 × 13:54 | Яким нормативним документом, крім Положення про атестацію, регламентовано отримання кваліфікаційної категорії "провідний".І чи може бібліотечний фахівець із середньою фаховою бібліотечною освітою та великим стажем мати категорію провідного. Дякуємо!
Відповідь. Кваліфікаційні вимоги до провідного бібліотекаря (бібліографа, методиста, редактора) регламентує не Положення про атестацію, а "Довідник кваліфікаційних характеристик працівників" (Вип. 81. Культура та мистецтво, затвердженого наказом МКіМ України № 168 від 14.04.2000 за погодженням з Міністерством праці та соціальної політики України) /Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1152.747.0 |
Питання №2322 |
Inna 04/04/2012 × 13:45 | Доброго дня! Скажіть будь-ласка, чи можлива оренда приміщення для бібліотечного пункту без оплати комунальних послуг?
Відповідь. Неможлива. Майнові відносини між орендодавцями та орендарями регулюються Законом України «Про оренду державного та комунального майна» від 10.04.1992 № 2269-XII (зі змінами і доповненнями), ст. 762 гл. 58 Цивільного кодексу України. Під час оренди приміщення комунальними послугами фактично користується орендар такого приміщення і тому в договорі оренди має бути обумовлено порядок розрахунків за комунальні послуги. Видатки на оплату комунальних послуг мають бути заплановані у кошторисі відповідної бюджетної установи перш за все за загальним фондом. Однак у разі виникнення непередбачених обставин допускається використання також коштів спеціального фонду для погашення заборгованості за спожиті тепло, воду, електроенергію. |
Питання №2321 |
Svinto4ek 04/04/2012 × 12:31 | Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, я к у штаті вузівської бібліотеки називається посада програміста, що займається підтримкою та впровадженням АБІС ІРБІС та автоматизацією, якщо у бібліотеці навіть не має сектору автоматизації. Чи може це бути "спеціаліст-програміст" або "провідний фахівець". Можливо є якісь рекомендації про офіційне введення у штат посади інженер-програміст. Дякую.
Відповідь. Назва, код посади повинні відповідати Національному класифікатору України - "Класифікатору професій" - ДК 003:2010 (на зміну ДК 003:2005) , затвердженого наказом Держкомітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 липня 2010 року № 327. Згідно Класифікатору програмісти віднесені до професійної групи "Професіонали": 2132.2 Програміст (база даних), 2132.2 Програміст прикладний, 2132.2 Програміст системний, 2132.2 Інженер-програміст. Також, передбачені : 2131.2 Адміністратор системи, 2131.2 Адміністратор бази даних, 2131.2 Інженер з комп’ютерних систем та ін. Всі ці посади вимагають від працівника диплом про повну вищу освіту, що відповідає рівню спеціаліста, магістра. Завдання, обов’язки, кваліфікаційні вимоги визначає Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджений наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29 грудня 2004 р. № 336 ВИП. 1 "Професії працівників, які є загальними для всіх видів економічної діяльності"(видання п'яте, доповнене та перепрацьоване). |
Питання №2320 |
hataliya 04/04/2012 × 12:15 | Районна рада прийняла рішення про децентралізацію ЦБС. Всі бібліотеки були переведені на фінансування сільських рад в 2003 році без погодження МКУ. В 2012 році районний відділ культури направив прохання в МКУ про децентралізацію знов таки ЦБС Міністерство дало згоду і на цій підставі районна рада прийняла рішення знов про децентралізацію ЦБС. До 2012 року ми сільські бібліотеки знаходилися на балансі сільських рад. Заробітну плату отримали по ІІІ категорії, так як знаходилися в ЦБС. Тепер при перевірці КРУ завідуючий бібліотекою, який працював по 12 розряду тепер повине повернути кошти за три роки мінус 10 процентів, чи законно це і хто в цьому винен? Чи повинна я повертати кошти? Підкажіть будь ласка що робити в даній ситуації?
Відповідь надіслано на ел. скриньку 06.04.2012р. о 13.45. |
Питання №2319 |
Anna
04/04/2012 × 11:16 | Яка кількість читачів на рік на одного бібліотекаря відділу обслуговування, на одного бібліотекаря дитячої бібліотеки за нормою?
Сьогодні бібліотеки для визначення навантаження мають користуватись «Типовими нормами часу на основні процеси бібліотечної роботи», затверджені наказом МКТ України від 29.12. 2008 №1631/0/16-08 /Режим доступу: http://profy.nplu.org/articles.php?lng=uk&pg=83, де у п.1.1 чітко вказано: «Типові норми часу на основні процеси бібліотечної роботи (далі — Норми) призначені для визначення штатної кількості працівників бібліотек, планування роботи, видачі нормованих завдань національних і державних бібліотек, які відносяться до сфери управління Міністерства культури і туризму України і рекомендовані для застосування у публічних бібліотеках сфери впливу Міністерства культури і туризму України.». Додатково див. відповіді на питання № 2051, 1180 . |
Питання №2318 |
nataliya 04/04/2012 × 10:57 | Районна рада прийняла рішення про децентралізацію ЦБС у 2003 році без погодження Міністерства Культури. Сільські бібліотеки передали на сільські ради а фонди залишилися у ЦРБ, оплату праці здійснювала сільська рада. Фінансування бібліотек здійснювала сільська рада чи правомірно це?
Відповідь. Комісія з реорганізації повинна була скласти передавальний акт або розподільчий баланс. При передачі майна в документах зазначається загальна вартість майна кожної бібліотеки-філії, в т.ч. і бібліотечного фонду (його вартість та кількісний вираз). ЦРБ повинна була передати вже самостійним бібліотекам документи обліку БФ (Книги сумарного обліку, інвентарні книги , інвентаризаційні описи майна тощо). Самостійна сільська бібліотека входить у підпорядкування сільської ради, яка затверджує нові регламентуючі документи в діяльності бібліотеки. Додатково пропонуємо перечитати статтю вченого секретаря НПБУ Розколупи Н.І. «Правові аспекти реорганізації публічних бібліотек» // Бібліотечна планета. – 2011. - № 2. – С.7-8. http://profy.nplu.org/articles.php?lng=uk&pg=1643 . |
Питання №2317 |
Nataliya
04/04/2012 × 08:20 | Шановні колеги, підкажить будь-ласка чи набрав чинності Закон України "Про внесення зміни до статті 2 Закону України "Про здійснення державних закупівель" щодо придбання документів для бібліотечних фондів"? Чи потрібно готуватись до тендерів на книжки та періодичні видання?
Відповідь. Не набув. Чекаємо… |
Питання №2316 |
Larisa 03/04/2012 × 20:53 | Уважаемые коллеги! Ответ на вопрос 2294 дан не совсем точно. Спрашивалось не о применении квадратных скобок в описании, а о том, является ли обязательным элемент описания "общее обозначение материала", которое указывается в квадратных скобках (это может быть [Текст], [Электронный ресурс] и др.). Согласно упомянутому в ответе ГОСТу этот элемент является факультативным, т.е. в описании применять его НЕ ОБЯЗАТЕЛЬНО.
Відповідь. На нашу думку, застосування елементів, що подаються у квадратних дужках, сприяє ідентифікації складових бібліотечного фонду, який включає різні види документів: текстові матеріали, електронні ресурси, відеоматеріали, аудіокасети, мапи тощо. У випадках, коли фонд переважно (майже на 100%) складається із друкованих текстових документів, застосування елементів, які можна розглядати як «загальне визначення матеріалу» не обов’язкове. |
Питання №2315 |
TETJANA 03/04/2012 × 16:29 | яку кількість книг, або в якому процентному екваваленті автор книгиможе отримати при випуску книги ,як що фінансування проводилась з бюджету районної ради
Відповідь. Взаємовідносини автора, районної ради й видавництва обмовляють у Договорі про видання авторського твору. |
Питання №2314 |
Galina 03/04/2012 × 14:29 http://www.i.ua/ | Добрий день. Скажіть, будь ласка, які установчі документи повинні бути у бібліотеці, Положення про бібліотеку чи Статут бібліотеки або Положення про бібліотеку та Статут?
Відповідь. Якщо бібліотека має статус юридичної особи, її діяльність регламентує Статут, якщо ні – Положення. Не залежно від статусу повинні бути Положення про кожний структурний підрозділ бібліотеки. |
Питання №2313 |
irina
03/04/2012 × 13:17 | Уважаемые коллеги! Прошу уточнить: каким является соотношение читательских мест к общему контингенту студентов? И подобный же вопрос, но касающийся книгообеспеченности учебной литературой к общему числу читателей(студентов). Раньше было 1:3. С уважением и с приближением светлого праздника Пасхи - Ирина.
Відповідь. Дякуємо за привітання, але відповідь на вузькопрофільні питання бібліотек вищих навчальних закладів Вам нададуть методичні служби Наукової бібліотеки ім.М.Максимовича Київського національного університету імені Тараса Шевченка/Режим доступу: http://www.library.univ.kiev.ua/ukr/for_lib/legal.php3 та Державної науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського /Режим доступу: http://www.library.edu-ua.net/ |
Питання №2312 |
Tatiana
03/04/2012 × 12:06 | Доброго дня! До введення в дію нової пастанови про платні послуги нова література з читального залу видавалася платно (нічний абонемент). Нещодавно ми отримали у подарунок 40 примірників сучасної художньої літератури. Хочемо облікувати її у читальному залі. Чи зможемо ми брати кошти за порушення терміну користування літературою, при умові, що вона подарована, а не придбана нами за спецкошти?
Відповідь. Не впевнені, що читачам комфортно читати сучасну художню літературу в читальній залі. Бібліотека має ставити на облік літературу незалежно від того, чи вона придбана за бюджетні кошти, чи подарована.
Відповідно до статті 20 Закону України «Про бібліотеки і бібліотечну справу» бібліотеки в порядку, передбаченому їх статутами (положеннями), мають право самостійно визначати види та розміри компенсації шкоди, заподіяної користувачами бібліотек, у тому числі пені за порушення термінів користування документами. Проте, на сьогодні відсутня процедура реалізації даної норми закону (відсутній механізм встановлення розміру пені, процедура застосування тощо)» - Джерело: офіційний сайт Міністерства культури України, сторінка Інтернет-приймальня Міністра, лінк Питання та відповіді : http://mincult.kmu.gov.ua/mincult/uk/publish/article/272733 |
Питання №2311 |
IRINA
03/04/2012 × 11:12 | Уважаемые работники библиотечного дела!.. Я к вам обращаюсь не как коллега, а как посетитель (читатель сама), и как мама молодого читателя тоже... У меня к Вам такой вопрос:.. наша библиотека имеет в штате 3 работников; режим работы библиотеки с 10.00 до 19.00 ежедневно, кроме пн ; но в библиотеке существует перерыв на обед с 13.00 до 14.00 (!) , во-первых, разъясните мне более подробно: зачем при трех человек обед?.. Как мне в министерстве было сказали, что никаких обедов быть не должно, ибо если б один чел работал - тогда да, а поскольку больше - то обед предназначен только для рабочих библиотеки, но не для самой библиотеки и их пользователей; ибо если один сотрудник идет к примеру, с 13 до 14.00 на обед, то в это время другой сотрудник работает на 2 "местах", то другой сотрудник сменяет уже опять-таки на 2 "местах" уже с 14 и до 15.00 , т.е. в обеденное время подменяют один другого... идет как бы взаимозаменяемость... (как раз КЗоТ применяеться именно для работников библиотеки, но никак для самой библиотеки вцелом)... А во-вторых, - к Минкультуре относятся: музеи, кинотеатры, библиотеки, цирки, театры... и там таки нигде нет ни у кого обеда... Ну к примеру, музей, там же нет обеда, а представьте себе, что люди пришли смотрят экспонаты, а тут их выдворяют на обед с музея... Где это видано?.. То почему такое должно быть в библиотеке?.. Если в библиотеке сидят учащиеся, одни рисуют, другие - читают, третьи - как и их родители - книги проссматривают, иль выбирают - и тут опять-таки выдворяют с библиотеки... В Минкультуре говорят одно, в аминистрации - другое... А мучаются читатели... То для кого это нужно и зачем?.. Что делать? - Разъясните, пожалуйста, более подробно... С уважением, к Вам
Відповідь. Нам не зрозуміло, як може бібліотека для дітей закриватися на обідню перерву в той час, коли учні початкової школи закінчують заняття? Викладена ситуація є винятком . Створення найкомфортніших умов користувачам – головна мета будь-якої бібліотеки і саме така бібліотека викликає повагу та потребує всебічної підтримки. Перерву для відпочинку i харчування працівників регулює ст. 66 КЗпП України. В той же час, законодавство передбачає низку випадків, коли режим роботи підприємств регулюється місцевими органами влади. Так, зокрема, до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить встановлення за погодженням із власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на відповідній території підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності (пп. 4 п. «в» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»), встановлення зручного для населення режиму роботи підприємств та установ , що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад (пп. 9 п. «а» ст. 30 згаданого Закону). |
Питання №2310 |
Svetlana
03/04/2012 × 10:25 | Добрый день!!Будьте любезны ответить на мой вопрос: в случае повреждения суммарной книги, которая не подлежит дальнейшему пользованию и восстановлению, возможен вариант её замены после проведения полной инвентаризации книжного фонда и на какие нормы можно ссылаться?
Відповідь. Наказом формується комісія для встановлення причин пошкодження Книги сумарного обліку БФ. До складу комісії входять працівник бухгалтерії та фахівці, які можуть визначити причини та наслідки того, що сталося. Результати роботи комісії оформляють актом, який затверджує керівник бібліотеки. Акт складається в довільній формі, описується факт втрати документу, місце випадку, причини того, що сталося, вказуються особи, відповідальні за збереження документації з отриманими від них письмових пояснень . Керівник видає наказ про проведення інвентаризації БФ. Після акту інвентаризації можна приступати до відновлення облікових даних. Для цього видається наказ про відновлення Книги сумарного обліку БФ. ДСТУ 2732:2004 «Діловодство й архівна справа» визначає, що: дублікат оригіналу (службового документа) — повторно оформлений службовий документ для використання, замість втраченого або пошкодженого оригіналу, має таку ж юридичну силу. |
Питання №2309 |
diana 02/04/2012 × 22:11 | Доброго дня,Біліотечний фахівець!Питання:чи існують норми на кількість одноразового списання літератури,тобто скільки примірників можна вносити в один акт максимально?
Відповідь. Таких норм не існує. Але, звертаємо Вашу увагу на те, що складені комісією акти про списання майна відображаються в бухгалтерському обліку після їх затвердження керівником бюджетної установи, яка утримується за рахунок коштів відповідного місцевого бюджету та погодження згідно із законодавством на пленарних засіданнях відповідної ради, уповноважених приймати рішення щодо управління цими об'єктами комунальної власності безпосередньо або шляхом передачі керівникам бюджетних установ відповідних повноважень (див. Лист Державного казначейства УКРАЇНИ від 15.07.2011 N 17-07/1700-10076 /Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1041.44566.0 |
Питання №2308 |
svitana
02/04/2012 × 21:54 | Шановні колеги! Прошу дати відповідь на питання: чи можна бібліотекарю без фахової освіти і стажу роботи в бібліотеці ставити надбавку 50% за особливі умови праці? Щиро дякую.
Відповідь. Так, якщо у трудовій книжці записана його посада – бібліотекар. Пропонуємо також ознайомитись з розділом « Консультації » на нашому сайті, лінк Надбавка за особливі умови роботи згідно Постанови № 1073 /Режим доступу: http://profy.nplu.org/faq.php?lng=uk |
Питання №2307 |
Olga
02/04/2012 × 17:39 | шановні колеги! чи правда, що введено мораторій на списання бібліотечних фондів? є чутки, що казначейства не пропускають акти на списання літератури. чи є це дійсністю? чи тільки колуарні чутки?
Відповідь. Бібліотечні фахівці використовують не кулуарні чутки, а лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені діючою нормативно-правовою базою. Додатково див. відповідь на питання № 2251. |
Питання №2306 |
olga 02/04/2012 × 12:38 | Добрый день коллеги! Необходимо уточнение к вопросу № 2285 (о заполнении декларации о
доходах) : 1. Являются ли ведущие специалисты, зав.секторами, главные
библиотекари, зав. отделами - "руководителями
административно-хозяйственных и организационно - управляющих отделов" ?2. Заполнение декларации о доходах в библиотеках - на основании закона и постановления, а библиотечные работники (именно в библиотеках) подпадают под категорию декларантов ?Cпасибо за ответ, всего доброго.
Відповідь. Повторюємо, що не бібліотечні фахівці, а лише керівники адміністративно-господарських та організаційно-розпорядчих відділів (завідувачі мат.-технічного відділу, відділу постачання, відділу кадрів, гол. бухгалтер та ін.) декларують доходи. Пропонуємо ще раз перечитати ст. 4 п.3 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 07.04.11р. № 3206 /Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3206-17/page. |
Питання №2305 |
Maruy
02/04/2012 × 08:40 | Доброго дня, шановні працівники сайту "Бібліотечному фахівцю"!
Мене дуже хвилює таке питання: чи вносились зміни до Порядку надання платних послуг закладами культури і мистецтв, затвердженого Наказом Міністерства культури і мистецтв України, Міністерством економіки України 21.12.99 №732/306/152.
Постановою "Про затвердження переліку платних послуг..." від 12.12.2011р.№1271 передбачено Міністерству культури разом з Міністерством фінансів та Міністерством економічного розвитку і торгівлі затвердити порядок визначення вартості та надання платних послуг. Чи затверджено такий Порядок до Постанови від 12.12.2011р.
Відповідь. Зміни не вносились, порядок визначення вартості не затверджено. Прискоренню змін будуть сприяти масові запити бібліотекарів України на сайти Інтернет-приймальні міністру культури України /Режим доступу: http://mincult.kmu.gov.ua/mincult/uk/publish/article/247930;jsessionid=D7215B716AFEAD5B1D8DA376F542EA3D , Зворотний зв'язок Міністерства фінансів України /Режим доступу: http://www.minfin.gov.ua/control/uk/feedback/sendmessage , Зворотний зв'язок Міністерства економічного розвитку і торгівлі України /Режим доступу: http://www.me.gov.ua/control/uk/feedback |
Питання №2304 |
Olga 01/04/2012 × 17:48 | Добрый вечер. Будьте добры подскажите какой нормативной документацией необходимо руководствоваться в работе детской коммунальной поселковой библиотеке?
Відповідь. Бібліотеки для дітей керуються тими ж законодавчими та нормативно-правовими документами що і всі публічні бібліотеки України. В першу чергу – це Положення (статут) про бібліотеку, яке визначає її основні завдання, функції, правові засади. До Ваших послуг розділи нашого сайту: «Офіційна інформація», Матеріали (лінк Довідкові видання – «Бібліотека в правовому полі») та ін. /Режим доступу: http://profy.nplu.org/download.php?lng=uk |
Питання №2303 |
Alex
01/04/2012 × 15:44 | Допоможіть будьяласка. Працюю зав. відділом комплектування районоої ЦБС, обслуговую 30 бібліотек. Чи вважаюсь я зав. відділом якщо я працюю без біібліотекаря? Чи маю я право на доплату як зав. відділом?
Відповідь. Нормативно-правові документи, що регламентують кількість персоналу в структурних підрозділах бібліотеки (відділі, секторі ) відсутності. Але, відсутність правової норми потребує правового врегулювання. Прогалина в законодавстві усувається за допомогою аналогії закону та аналогії права. Тому, спираючись на п. 4 Постанови КМ України «Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій» від 12 березня 2005 р. № 179: «… у складі апарату районних державних адміністрацій, їх самостійних управлінь, відділів та інших структурних підрозділів, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади в районах та містах обласного значення можуть утворюватися (якщо інше не передбачено актами, що мають вищу юридичну силу) відділи з чисельністю працівників не менш як 3 одиниці та сектори з чисельністю працівників не менш як 2 одиниці.» /Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/179-2005-п . Стосовно доплат бібліотечним працівникам пропонуємо ознайомитись з розділом Консультації, лінк «Надбавка за особливі умови роботи згідно Постанови № 1073» /Режим доступу: http://profy.nplu.org/faq.php?lng=uk |
Питання №2302 |
Mosiyshuk
31/03/2012 × 21:15 | Прошу підсказати як нам правильно оформити здавання - прийом посади завідувача бібліотеки.Кому завідувач має передавати посаду, якщо людина,яка буде обіймати посаду завідувача ще не є прийнятою до штату закладу .Так як вільної посади немає, а посада завідувача ще не звільнена.Скільку часу надається на передавання посади.
Відповідь. Згідно ст. 38 КЗпП України працівник має право розірвати договір, укладений на невизначений строк, попередивши про це власника або уповноважений ним орган письмово за два тижні. Тому необхідно протягом двотижневого строку вирішити питання прийняття-передання справ з-під звіту працівника, який звільняється на «день прийняття-передання справ» (див. п.1.9. Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ (затверджена Наказом Головного управління Державного казначейства України 30.10.98 N 90 /Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0728-98 та п.3-в Інструкції по інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків (затверджена наказом Міністерства фінансів України від 11 серпня 1994 р. N 69 /Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0202-94 ).
Акт приймання-передачі справ складається у довільній формі та затверджується керівником установи. Нагадуємо, що в акті обов’язково мають бути вказані облікові документи, що зберігаються протягом всього існування бібліотеки (сумарні та інвентарні книги, списки на Акти щодо вилучених книг та ін. згідно Номенклатури справ бібліотеки) . Так як не може бути одночасно двох зав. бібліотеки передача справ можлива таким способом: справи передаються й акт оформляється на одного з працівників бухгалтерії або на іншого працівника , який, в свою чергу, передасть справи новопризначеному зав. бібліотеки. |
Актуальна інформація
Вітаємо шановних відвідувачів на сайті, який супроводжує науково-методичний відділ Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого (НБУ ім. Ярослава Мудрого). Наш відділ є науково-методичним та інформаційно-консультативним центром для публічних бібліотек України, а також співпрацює з бібліотеками різних типів і форм власності.
Пам'ятайте, що наповнення цього сайту - наша спільна робота. Якщо Ви маєте матеріали, що можуть зацікавити бібліотечну спільноту, або бажаєте підняти актуальну тему - чекаємо Ваших пропозицій на адресу method@nplu.org.
Шановні колеги! Якщо у вас змінилися реквізити (адреса, e-mail, URL, телефон тощо) надішліть повідомлення для відповідних коректив на сторінці сайту „Бібліотеки України”.
| Вітаємо
For Librarians
Библиотекарю
Пошук
Голосування
|