Розділи сайту
Мастрід
Нове на сайті
Інформація від майстра
Відвідувачі
 |
Запитання-відповіді
Питання №6973 |
Lora 30/05/2018 × 07:59 | Добрий день! Виявилось, що в нас багато років числиться робітник, який отримує заробітню плату бібліотекаря, але виконує зовсім іншу роботу в другому підрозділі. Куди звертатися зі скаргою?
Відповідь. Питання поза нашої компетенції. Вирішуйте із роботодавцем. |
Питання №6960 |
Vika 27/05/2018 × 15:05 | Чи можна вносити зміни до Положення про бібліотеку в закладі загальної середньої освіти
Відповідь. Можна, але при наявності підстав, що відображені у відповідному наказі директора закладу загальної середньої освіти.
|
Питання №6959 |
Nadiya 25/05/2018 × 01:59 | Прошу роз’яснити, яким чином працівниця може продовжити відпустку по догляду за дитиною до 6 років. Дякую/
Відповідь. Для отримання відпустки по догляду за дитиною до досягнення 6-річного віку необхідно подати документи: заяву на ім’я роботодавця чи уповноваженої особи; довіку за формою № 080-1/0 видається медичним закладом; свідоцтво про народження дитини. |
Питання №6958 |
NATALIA
21/05/2018 × 12:16 http://library.ck.ua | Шановні колеги! В міській ЦБС несподівано почався аудит який проводять ревізійні органи. Підкажіть чи мають право вони це робити якщо на початку року про це нейшлося!? І чи мають право ці працівники-перевіряючі брати читацькі формуляри в одній зфілій щоб йти з ними по домівках користувачів?
Відповідь. 1. Планові та позапланові виїзні ревізії проводяться органами державного фінансового контролю відповідно до ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (у редакції від 27.01.2018р. /Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2939-12 ) та «Порядку проведення інспектування Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами» (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 р. N 550 /Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/550-2006-%D0%BF ).
Орган державного фінансового контролю, що проводить планову виїзну ревізію, повідомляє об'єкту контролю (особисто під розписку керівнику або головному бухгалтеру; через канцелярію або рекомендованим поштовим відправленням з повідомленням) про дати її початку та закінчення. Планова виїзна ревізія розпочинається не раніше ніж через 10 календарних днів після надіслання об'єкту контролю повідомлення.
Права Держаудитслужби визначено у п.6 «ПОЛОЖЕННЯ про Державну аудиторську службу України» (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 р. № 43 /Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/43-2016-%D0%BF ).
Пропонуємо уважно ознайомитись із вищезазначеними нормативними документами.
2. Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 2 ст. 8 Закону «Про захист персональних даних» суб’єкт персональних даних має право: отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані. Володілець бази персональних даних протягом 10-ти робочих днів повідомляє суб'єкта персональних даних про передачу його даних третій особі, якщо цього вимагають умови згоди суб'єкта персональних даних або інше не передбачено законом (ст. 21 Закону). Тобто якщо умовами згоди суб'єкта персональних даних передбачено вимогу щодо повідомлення його про передачу даних третім особам, володілець бази персональних даних зобов'язаний інформувати про таку передачу.
Повідомлення про передачу персональних даних не здійснюється, зокрема, у разі передачі персональних даних за запитами під час виконання завдань оперативно-розшукової чи контррозвідувальної діяльності, боротьби з тероризмом або під час виконання органами державної влади та органами місцевого самоврядування своїх повноважень, передбачених законом (ст. 21 ЗУ «Про захист персональних даних»).
|
Питання №6957 |
kalinovka
18/05/2018 × 14:30 | Акт приймання - передачі книжкових фондів № 818 (бланк)
Відповідь. Пропонуємо скористатись Інтернетом та роздрукувати відповідний бланк. |
Питання №6955 |
Inessa 16/05/2018 × 20:40 | Прошу роз’яснити. Чи здійснюється доплата бібліотекарю під час тимчасового заміщення іншого працівника? Дякую.
Відповідь. Тимчасовим заміщенням вважається виконання службових обов'язків за посадою тимчасово відсутнього працівника, коли це викликано виробничою необхідністю і пов'язане з розпорядчими функціями. Поняття заміщення застосовується тільки до виконання обов'язків керівників. Працівникові, що заміщає, виплачується різниця між його фактичним окладом і посадовим окладом працівника, якого він заміщає (без персональних надбавок), якщо він не є штатним заступником.
|
Питання №6954 |
Daria
16/05/2018 × 15:37 | Доброго дня, шановні. Прошу Вас підказати, через який період часу необхідно підвищувати кваліфікацію бібліотекаря та в яких документах це прописано (нормативно-правові, прикази, тощо)? Зазделегіть вдячна.
Відповідь. Безпосереднє управління у сфері професійного розвитку працівників здійснюють роботодавці шляхом організації професійного навчання працівників, їх атестації. Нагадаємо, що атестація працівників проводиться не частіше ніж один раз на три роки. Тобто, вона може відбуватись раз на 3, 4, 5, 7 років. Періодичність її проведення визначаються колективним договором. Між попередньою та наступною атестацією бібліотечний фахівець має підвищувати свій професійний рівень, використовуючи інформальну, формальну та неформальну форми освіти. Пропонуємо перечитати ЗУ «Про професійний розвиток працівників» (від 12.01.2012 № 4312-VI /Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/4312-17 ), Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників (випуск 81. Культура і мистецтво. Розділ «Бібліотеки, централізовані бібліотечні системи»), затверджений наказом Міністерства культури і мистецтв України № 168 від 14 квітня 2000 р. та розділ «Завдання та обов’язки» власної посадової інструкції. |
Питання №6953 |
Olena
16/05/2018 × 12:45 https://mrinbiblioteka.blogspot.com/ | При зміні завідувача сільською бібліотекою-філією потрібно зробити переоблік і передачу бібліотечного фонду. Керівником бібліотеки створюється комісія . Чи обов'язково в комісію по переобліку фонду бібліотеки-філії повинен входити завідувач бібліотеки(матеріально-відповідальна особа)? Оскільки при передачі матеріальних цінностей, згідно нової інструкції, матеріально відповідальна особа не входить до комісії, а тільки присутня. А як робити переоблік книжкового фонду без завідувача бібліотекою? Чи може потрібно створювати дві комісії: одну для переобліку фонду, а іншу для передачі столів та стільців?
Відповідь. Якщо ми вірно зрозуміли, то звільнається завдувач сільської бібліотеки-філії? Проведення інвентаризації є обов’язковим у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу. Проведення інвентаризації є обов’язковим у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу. Наказом директора ЦБС (або начальника відділу культури) створюється комісія для проведення інвентаризації матеріальних цінностей. Зазвичай у наказі зазначається, що у присутності зав. бібліотеки–філії відбувається передача матеріальних цінностей, які рахуються на його відповідальному зберіганні та зазначається той, хто буде їх приймати. Створюється одна комісія, що здійснює інвентаризацію всіх активів бібліотеки-філії (БФ, стелажів, стільців, столів, документів тощо).
Передачу матеріальних цінностей оформлюють актом прийняття-передачі. Форма акту приймання-передачі основних засобів затверджена Наказом Міністерства фінансів України від 13.09.2016 № 818 /Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z1336-16#n141 .
|
Питання №6952 |
Natali 16/05/2018 × 11:52 | Маю вищу педагогічну освіту, бібліотечної - не маю. Знаходжуся на пенсії за вислугою років (маю 32 роки спеціального стажу, вища категорія, викладач-методист, відмінник освіти України). Три роки працюю завідуючою шкільної бібліотеки (2 роки в сільській школі за 8 розрядом, 3-ій рік в міській гімназії за 9 тарифним розрядом). Маю доплати, що прописується у розрахунковому листі у колонці НАРАХОВАНО: доплата бібліотекарю 50% (напроти цього ряка вказана цифра, що становить 15% від посадового окладу) і доплата за кабінет (теж 15%) . При всьому цьому моя заробітна плата ( з утриманнями подоходного налогу, профспілкових внесків та воєнного збору) на 100 грн.більша від технічного працівника школи. Чи маю я право на збільшення у оплаті праці, чи це є максимальне нарахування заробітної плати в моєму випадку? На підставі яких документів? Відповідь прошу надіслати на мою е-mail пошту. Наперед вдячна!
Відповідь. Відповідно до Наказу МКТ України від 18.10.2005 № 745 бібліотекар повинен мати 9-12 тарифний розряд (див. Додаток 3 СХЕМА тарифних розрядів посад (професій) професіоналів, фахівців, керівників інших структурних підрозділів, технічних службовців і робітників культури /Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z1285-05/page5 ). Право визначати конкретні розміри посадових окладів та доплат і надбавок до них надано керівникам місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, при яких створені централізовані бухгалтерії, керівникам бюджетних установ, закладів та організацій культури в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисах. |
Питання №6951 |
Olena 15/05/2018 × 15:03 | Добрий день! До запитання 6920. Наша бібліотека також отримала флешку (USB флеш-накопичувач) з Аудіокнигою за збіркою творів Слави Світової "Жменька слів для доброго настрою" у рамках Всеукраїнського соціального проекту "Слухаємо з ВЕСЕЛКА TV: діти для дітей. Флешка у контейнері з етикеткою, на якій зазначені вихідні дані (автор, назва, видавництво), тобто видання пройшло редакційно-видавничу обробку. Згідно відповіді вашого консультанта Обліковують USВ-флеш-носії у складі малоцінних та швидкозношуваних предметів і відношення до бібліотечного фонду носій не має. Але ж потрібно зробити бібліографічний опис у електронному каталозі на це видання? І яке позначення матеріалу [Електронний ресурс] чи [Аудіовізуальний документ]? Дякуємо.
Відповідь.Ваше питання відрізнається від запиту за № 6920. Тому, як випливає з Вашого запитання, дана флеш-карта призначена для зберігання вже існуючої інформації, а не для багаторазового використання. Згідно з ”Інструкцією з обліку документів, що знаходиться в бібліотечних фондах” електронне видання — електронний документ (група електронних документів), який пройшов редакційно-видавничу обробку, призначений для розповсюдження в незмінному вигляді та має вихідні дані. Тобто у визначенні не вказано форму носія інформації (мабуть, враховано швидкозмінність таких форм). У Порядку передавання кіно-, відео-, фото-, фонодокументів на постійне зберігання (затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 19.07.2016 № 1962/5) вживається термін електронні аудіовізуальні документи. Виходячи з вищесказаного, пропонуємо облікувати зазначену флеш-карту за правилами обліку аудіовізуальних документів.
Зав. ВФДР - Г. Перепелицина
|
Питання №6950 |
Tamara 14/05/2018 × 15:42 | яка відповідність має бути між вагою списаних книг і сумою грошей за здану макулатуру у дитячій бібліотеці.
Відповідь. В Акті списання вилучених документів з бібліотечного фонду чітко визначена кількість документів. Пункт приймання вторсировини зважує ці документи і відповідно загальної ваги визначає суму відповідно до діючого прейскуранту цін.
Бібліотека отримує квитанцію де зазначається вага макулатури, що передана для переробки та її вартість реалізації.
Кошти, отримані від здачі макулатури, зараховуються до доходів спеціального фонду кошторису бібліотеки.
Кожного разу вага макулатури і її вартість може різнитись. Не варто шукати відповідності.
|
Питання №6949 |
Ivanna 14/05/2018 × 14:44 | Доброго дня, шановні колеги. Підкажіть будь-ласка, підповідно якого документу бібліотека ОТГ може здійснювати списання вилучених документів з бібліотечного фонду.
Відповідь. 1. Причини списання документів з БФ визначено у ст. 18 ЗУ «Про бібліотеки і бібліотечну справу» (від 27.01.1995 № 32/95-ВР, із змінами). 2. В кожній ОТГ на сесії затверджується Положення про порядок списання майна комунальної власності громади. Положення визначає єдині вимоги до порядку списання комунального майна . Ви маєте бути ознайомлені із даним Положенням. 3. Складаєте опис на вилучення документів із БФ. На підставі опису складаєте у двох примірниках Акт списання вилучених документів з бібліотечних фондів типової форми, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання» (від 13.09.2016 № 818 /Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z1336-16#n162 ). Перший примірник акта разом з описом передається до бухгалтерії для перенесення інформації до облікових регістрів, про що робиться відмітка, другий залишається у матеріально відповідальної особи. 4. Після списання БФ передають у пункт приймання вторсировини. На підставі квитанції з пункту приймання вторсировини оприбутковується сума за макулатуру. |
Питання №6948 |
Svetlana 09/05/2018 × 07:25 | Доброго дня, шановні колеги! Порадьте, будь ласка, у нашій бібліотеці відкрився конференц зал , чи потрібно в цьому відділі щоденно заповнювати первинні облікові документи та
вести щоденник роботи?
Відповідь. Конференц-зал не є структурним підрозділом бібліотеки. Це приміщення для проведення різних заходів. Достатньо заповнювати Паспорт творчого (масового)заходу.
|
Питання №6947 |
Ivanna 07/05/2018 × 07:42 http://snlibrary@ukr.net | Доброго дня. Чи можуть депутати районної ради на черговій сесії ліквідувати ЦБС як юридичну особу? Дякую
Відповідь. Ліквідація можлива за рішенням власників юридичної особи.
Відповідно до ст. 104 Цивільного кодексу України: юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.
|
Питання №6946 |
Yana 04/05/2018 × 13:25 | Доброго дня! Працюю методистом з бібліотечної справи в районному відділі культури. В зв"язку з утворенням об"єднаної територіальної громади, центральна бібліотека відійшла до ОТГ . При відділі культури створено методичний центр, який надає методичну допому сільським бібліотекам району. Заробітна плата ...мінімальна. Скажіть будь ласка, можливі якісь доплати ? Якщо можна, то дайте посилання на постанову чи закон!! Дякую!
Відповідь. Якщо у Вашій трудовій книжці зазначено, що Ви методист відділу культури, то Ви, на жаль, не маєте прав отримувати доплату за вислугу років, як бібліотечний працівник та надбавку за особливі умови роботи. Можливі варіанти: стати методистом саме бібліотеки і відповідно отримати право на вищезазначені доплати, або перейти на держслужбу. Схема посадових окладів керівних працівників і спеціалістів департаментів, управлінь, відділів, інших виконавчих органів міських (крім мм. Києва та Севастополя) рад, виконавчих органів сільських, селищних рад, що представляють інтереси об’єднаних територіальних громад затверджено Постановою КМУ від 9 березня 2006 р. № 268, із змінами /Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/268-2006-%D0%BF/page11 ). |
Питання №6945 |
Sofia
24/04/2018 × 15:44 | Доброго дня! Підкажіть будь-ласка які в цьому році проводяться гранти або проекти, в яких могла б взяти участь районна бібліотека?
Відповідь.Пропонуємо моніторити ресурси:
Децентралізація: карта донорів (http://donors.decentralization.gov.ua/)
Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад (http://vassr.org/ )
Громадські ініціативи України: Конкурси та гранти (http://ngonetwork.org.ua/category/%d0%ba%d0%be%d0%bd%d0%ba%d1%83%d1%80%d1%81%d0%b8-%d1%82%d0%b0-%d0%b3%d1%80%d0%b0%d0%bd%d1%82%d0%b8/ )
Портал Громадський простір (https://www.prostir.ua/ )
Ресурсний центр Гурт (https://gurt.org.ua/news/grants/ )
Посольство США в Україні (https://ua.usembassy.gov/uk/education-culture-uk/ )
Блог «Публічна бібліотека об’єднаної територіальної громади» НБУ ім. Ярослава Мудрого (http://oth.nplu.org/ )
УБА (https://ula.org.ua/255-programi-proekti )
Велика Ідея: Спільнокошт (https://biggggidea.com/ )
Громадський бюджет (Бюджет участі) (якщо має місце)
Зарубіжні ресурси з фандрайзингу :
• http://foundations.org - каталог грантодавців, який ведеться з 1995 року;
• http://www.efc.be/ - European Foundation Centre (EFC) — Міжнародна асоціація суспільних та корпоративних донорів;
• http://foundationcenter.org/ — міжнародний портал про філантропію;
• http://www.guidestar.org - міжнародний портал для некомерційних організацій.
|
Питання №6944 |
NATALIA
23/04/2018 × 10:37 http://library.ck.ua | Доброго дня! Підкажіть, будь ласка. чи має право художник ,що працює в бібліотеці, на виплату до 50% згідно Постанови №1073?
Відповідь. Так, має. Посада художника зазначена в «Переліку посад працівників державних і комунальних бібліотек, які провадять культурну, освітню, інформаційну, науково-дослідну, методичну діяльність» (затверджено постановою КМ України від 22 січня 2005 р. N 84 /Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/84-2005-%D0%BF), відповідно йому виплачуються: доплата за вислугу років + надбавка за особливі умови роботи (Постанова КМУ від 30 вересня 2009р. N 1073). |
Питання №6943 |
Natalia 23/04/2018 × 07:45 | Доброго дня, шановні колеги! Підкажіть, будь ласка, чи можна в поточному році виплатити бібліотекареві допомогу на оздоровлення та матеріальну допомогу для вирішення соціально - побутових питань? Зі статтею 30 ЗУ "Про бібліотеки..." ознайомлена.
Відповідь . Не лише можна, але й потрібно. Окрім ст.30 Закону України «Про бібліотеки і бібліотечну справу» забезпечує право на отримання допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки у розмірі посадового окладу, а також матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2009 р. N 1062 "Про доповнення постанови Кабінету Міністрів України від 22 січня 2005 р. N 84", де чітко зазначено: "Установити, що працівникам державних і комунальних бібліотек, зазначеним у переліку посад, який затверджений цією постановою, виплачується: допомога на оздоровлення під час щорічної відпустки у розмірі посадового окладу (ставка заробітної плати); матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань за рішенням керівника бібліотеки у розмірі до одного посадового окладу (ставка заробітної плати) на рік".
Додатково радимо ознайомитись із статтею ученого секретаря НПБУ Н.І.Розколупи «Щорічні відпустки працівникам бібліотек (юридична консультація)» в журналі Бібліотечна планета. – 2011. - № 3. – С. 33-35 /Режим доступу: http://profy.nplu.org/articles.php?lng=uk&pg=2541 .
|
Питання №6942 |
Tetiana
20/04/2018 × 13:18 | Доброго дня, шановні колеги! Щодо питання № 6918 - як здійснюється оплата праці при передачі фонду у тому випадку, коли завідуюча бібліотекою звільняється, а на її місце приходить інша? Дякую.
Відповідь. Відповідно до ст. 47 КЗпП, роботодавець зобов'язаний в день звільнення видати працівникові належно оформлену трудову книжку і провести з ним розрахунок у строки, зазначені в ст. 116 КЗпП. При зміні матеріально відповідальних осіб на день прийому-передачі справ проводиться інвентаризація. У день звільнення (у день прийому-передачі справ) матеріально відповідальна особа повинна передати матеріальні цінності, за які несе відповідальність. При цьому складаються акти приймання-передачі матеріальних цінностей і з новим працівником укладається договір про повну матеріальну відповідальність. Але оскільки це останній робочий день працівника, який звільняється, то нового працівника прийняти на роботу не можна через наведених вище причин. Тому,буде правомірним матеріальні цінності, які рахуються на відповідальному зберіганні завідувача бібліотеки тимчасово передати на відповідальне зберігання одного з членів комісії. У перший день роботи новий завідувач бібліотеки приймає матеріальні цінності від тимчасово призначеного працівника. |
Питання №6941 |
Valentina 19/04/2018 × 11:10 http://shatsk.at.ua/. | Доброго дня! Чи проходить атестацію директор бібліотеки, якщо він працює за контрактом? Дякую.
Відповідь. Різновидом строкових трудових договорів є контракт. Відповідно до п. 1.5. ПОЛОЖЕННЯ про проведення атестації працівників підприємств, установ, організацій та закладів галузі культури )затверджено Наказом Міністерства культури і туризму України від 16.07.2007 N 44 /Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1023-07 0 ): Працівники, які працюють на умовах строкового трудового договору, проходять атестацію за власним бажанням.
У той же час, посада директора відсутня у Додатку 1 до Положення про проведення атестації працівників підприємств, установ, організацій та закладів галузі культури .
Відповідно до ст. 11 ЗУ «Про професійний розвиток працівників» (редакція від 01.01.2013 р.):
1. Роботодавці можуть проводити атестацію працівників.
2. Категорії працівників, які підлягають атестації, та періодичність її проведення визначаються колективним договором.
На підприємствах, в установах та організаціях, у яких не укладаються колективні договори, категорії працівників, які підлягають атестації, строки та графік її проведення визначаються роботодавцем за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації.
Також, варто звернути увагу на текс Вашого контракту. Вiдповiдно до ч. 3 ст. 21 КЗпП контракт - це особлива форма трудового договору, в якому строк його чинностi, права, обов'язки i вiдповiдальнiсть сторiн (у тому числi матерiальна), умови матерiального забезпечення й органiзацiї працi працiвника, умови розiрвання договору, в тому числi дострокового, умови участі в атестації можуть установлюватися угодою сторiн.
|
Питання №6940 |
Marianna
18/04/2018 × 07:10 | Додаток до питання 6936. Працюю зав. філією, в шкільній бібліотеці планую працювати за семи годинним графіком роботи.
Відповідь. Ми зрозуміли, що час роботи в бібліотеці-філії та в шкільній бібліотеці повністю збігається. Яким чином Ви будете виконувати одночасно роботу за сумiсництвом та за основним місцем роботи?
Нагадуємо, що тривалість роботи за сумісництвом не може перевищувати чотирьох годин на день і повного робочого дня у вихідний день. Загальна тривалість роботи за сумісництвом протягом місяця не повинна перевищувати половини місячної норми робочого часу.
|
Питання №6939 |
Tatiana 17/04/2018 × 08:48 | Доброго дня! Бібліотека ОТГ, в штатному росписі - директор, бібліотекар центальної бібліотеки і бібліотекарі філій. Хочемо внести зміни - додати бібліотекаря по роботі з фондом (в ЦБС це був відділ ФВЄБФ). Як правільно буде називатись ця посада у нас, і який запис у трудовій працівника?
Відповідь. Це може бути посада бібліотекаря (головного, або провідного, або бібліотекаря І чи ІІ категорій). Категорія залежить від наявної освіти, бібліотечного стажу, а головне – від коштів фонду оплати праці. Функціонал бібліотекаря (формування, збереження, облік, каталогізація і т.п.) прописується в його посадовій інструкції. |
Питання №6938 |
Vika
17/04/2018 × 08:36 | Підкажіть,будь ласка, адреси благодійних організацій,фондів,які допоможуть бібліотеці придбати літературу.
Відповідь. Придбати чи подарувати?
Звертаємо увагу на Благодійну організацію «Благодійний фонд "Бібліотечна країна"» /Режим доступу: https://www.facebook.com/%D0%91%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%A4%D0%BE%D0%BD%D0%B4-%D0%91%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%9A%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B0-444657085721746/ , Благодійний фонд «Фундація Дарини Жолдак» /Режим доступу: http://zholdak.org/) та ін. Також, пропонуємо скористатись пошуком інформації в Інтернеті. |
Питання №6937 |
olena 13/04/2018 × 08:34 | додаток до питання 6933
ПРО ПРИЙНЯТТЯ НА РОБОТУ НА УМОВАХ ПОГОДИННОЇ ОПЛАТИ
П.І.Б. прийняти (посада) з 11.04.2018 по 30.04.2018 на умовах погодинної оплати в обсязі 20 годин.
Підстава: заява, згода.
Відповідь . Наказ на звільнення видавати обов’язково. Але у даній ситуації виникають додаткові запитання:
1. Чому людину було прийнято на роботу на умовах саме строкового трудового договору (виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника?)
2. Чому була встановлена погодинна оплата праці, а не 0,5 посадового окладу? У штатному розписі встановлено не посадовий оклад, а погодинна оплата?
Не бачачи наказу на прийняття на роботу, можна зробити висновок про неправильне застосування трудового законодавства.
|
Питання №6936 |
Marianna 12/04/2018 × 14:31 | Я працюю в сільській бібліотеці-філії на повну ставку. Чи маю право працювати за сумісництвом в шкільній бібліотеці.
Відповідь. Просимо уточнити назву посади за якою Ви працюєте в бібліотеці-філії та кількість годин, які Ви плануєте відпрацювати в шкільній бібліотеці. |
Питання №6935 |
ANNA
11/04/2018 × 15:42 | Буду очень благодарна, если подскажете,
как правильно сделать описания согласно стандарта ДСТУ 8302: 2015 библиографической ссылки на такой архивный
документ.
Приклади оформлень:
1.Бережков М. Н. Дневник. ХL-я [тетрадь]. 1925 г. // Інститут рукопису НБУВ. Ф. ХХІІІ. Од. зб. 55. Арк. 10 зв.
2. Бережков М. Н. Дневник. ХL-я [тетрадь]. 1925 г. // Інститут рукопису Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Ф. ХХІІІ. Од. зб. 55.Арк. 10 зв.
Відповідь. Відповідно до ДСТУ 8302:2015 бібліографічне посилання на архівний документ може містити такі елементи:
Ім’я автора; основну назву документа; відомості, що належать до назви (пояснюють і доповнюють її) // Назву архіву; номер архівного фонду; номер опису; номер справи (одиниці зберігання) за описом; загальну кількість аркушів чи аркуш, на якому подано об’єкт посилання.
Ця схема, що силуетно відповідає наведеним у запитанні прикладам, може бути застосована для створення бібліографічного посилання відповідно ДСТУ 8302:2015. Вичерпний список відомостей (елементів) про об’єкт посилання та відомостей (елементів) про пошукові дані міститься у п. 8.3 згаданого стандарту.
За вимогами п. 8.3.1.1. назву архіву подають у вигляді абревіатури чи скорочення, які прийнято в архівній галузі. Розшифрування абревіатури наводять у списку скорочень. Якщо списку скорочень немає, назву архіву подають повністю або скорочують окремі слова та словосполучення згідно з ДСТУ 3582, ДСТУ 7093, ГОСТ 7.12. Повну або скорочену назву архіву можна подавати після абревіатури. Приклади з ДСТУ:
ЦДІАК України (Центральний державний історичний архів України, м. Київ);
ЦДНТА України (Центр. держ. наук.-техн. архів України).
У повторному бібліографічному посиланні назву архіву наводять у вигляді абревіатури або в скороченій формі.
Завідувач відділу книгознавчих досліджень -Рогальчук Лідія Юріївна
|
Питання №6934 |
vsktoria 11/04/2018 × 10:35 | Добрий день! Будь ласка, дайте відповідь на таке питання: Чи може спеціаліст -бібліотекар з освітою середньою спеціальною (училище культури) претендувати на 10-й,11-й чи 12-й розряди, враховуючи стаж роботи - 22 роки? І якщо ні, то на який найвищий розряд тоді має право? питання 2. Якщо ця ж людина атестувалася останній раз в 2007 році, а зараз почала працювати в шкільній бібліотеці, то який розряд має в неї бути, враховуючи рік останньої атестації? Дякую за відповідь.
Відповідь. 1. Тарифний розряд не залежить від рівня освіти або стажу працівника. Тарифний розряд визначається відповідно до посади, що зазначена у штатному розписі бібліотеки. 2. Атестація не впливає на розмір тарифного розряду. У Вашому випадку є: школа, штатний розпис і вакантна посада у шкільній бібліотеці. Під час працевлаштування працівник пише заяву про прийом на роботу. У цій заяві вказується посада. Керівник школи видає наказ у якому зазначається розмiр посадового окладу вiдповiдно до штатного розпису, надбавки та доплати.
Тарифний розряд визначається відповідно до СХЕМИ тарифних розрядів посад (професій) професіоналів, фахівців, керівників інших структурних підрозділів, технічних службовців і робітників культури Додатку 3 до наказу Міністерства культури
і туризму України 18.10.2005 № 745 (із змінами /Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1285-05/page5 ): провідний бібліотекар - 9-12; I категорії - 8-11; II категорії - 8-10; бібліотекар - 8-9.
Право визначати конкретні розміри посадових окладів та доплат і надбавок до них надано керівнику закладу в межах коштів на оплату праці.
|
Питання №6933 |
lena 10/04/2018 × 15:38 | Доброго дня! Чи треба робити наказ на звільнення працівника з роботи на умовах погодинної оплати та запис до трудової книжки, якщо працівник немає основного місця роботи крім погодинки?
Відповідь. Просимо навести умови прийняття на роботу та умови роботи, що були зазначені у наказі про прийняття працівника на роботу. |
Питання №6932 |
Tatyna
05/04/2018 × 13:01 | Якою інструкцією керуватися при списані літератури і який відсоток від надходження літератури можна списувати?
Дякуємо!!!
Відповідь. Затвердженого відсотку списання документів (відсотку від надходження з БФ) з БФ – не існує.
Ви маєте ознайомитись із Положенням (Порядком)списання майна комунальної власності (села, селища, району, міста) і діяти відповідно до вищезазначеного документа. Форма Акту списання вилучених документів з бібліотечного фонду затверджена Наказом Мінфінансів України від 13.09.2016 № 818 /Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1336-16 .
|
Питання №6931 |
Helen 05/04/2018 × 07:51 | Продовження до Питання №6929 Бібліотека при управлінні освіти міста (в штаті тільки одна посада завідувач бібліотеки). Бухгалтерія не може зрозуміти згідно Положення про атестація, які тарифний розряд мені поставити. В нашому місті немає до кого звернутися, а документ кожен трактує як хоче. Допоможіть, назвіть будь-ласка цифру. В мене 10 років стажу, атестуюсь перший раз.
Відповідь. По-перше, перечитайте Положення про Вашу бібліотеку. По-друге, ознайомтесь із Наказом МКТ України «Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки» (від 18.10.2005 № 745, із змінами). Зверніть особливу увагу на Додаток 2 СХЕМУ тарифних розрядів посад керівних працівників бібліотек, централізованих бібліотечних систем. Таблиця 4, де наведено роз’яснення: у бібліотеках з обсягом роботи нижче показників, передбачених для бібліотек IV групи, які є структурними підрозділами установи, підприємства або організації, посадові оклади завідувачів установлюються на рівні посадових окладів бібліотекарів відповідної категорії, передбачених у табл. 1 додатка 3. |
Питання №6930 |
Konstantin
04/04/2018 × 20:36 | До Питання №6927. На підставі якого документа?
Відповідь. Це передбачено методичними, технологічними аспектами зберігання бібліотечних фондів. Пропонуємо ознайомитись із фаховими підручниками (наприклад, Васильченко М. П. Бібліотечні фонди: навч. посіб. / М. П. Васильченко, Н. М. Купшаренко, В. А. Мільман. – Х. : Основа, 1993. – 152 с.). Також, радимо пригадати, що книжковий блок — складається із зошитів, які підібрані в порядку нумерації сторінок, скріплені між собою в корінці і обрізані з трьох сторін. Сфальцьовані аркуші паперу зазвичай містять 16 сторінок, відповідно штамп проставляють на 17 сторінці, яка відкриває другий зошит. |
Питання №6929 |
Helen 04/04/2018 × 10:34 | Продовження до Питання №6928 Так хто може мені відповісти, який тарифний розряд в мене має бути?
Відповідь. Просимо уточнити статус Вашої бібліотеки – самостійна, у складі ЦБС, структурний підрозділ установи ? |
Питання №6928 |
Helen 03/04/2018 × 09:56 | Я працюю завідувачем бібліотеки управління освіти 10 років (вища пед. освіта, 8 розряд). В цьому році атестуюся, чи можуть після атестації поставити мені 12 розряд, так як це керівна посада. Прошу відповісти, Так чи Ні. Так як документи, хто як хоче так і трактує. Дякую
Відповідь. Ні, не можуть. Атестаційна комісія не уповноважена на підвищення тарифних розрядів працівникам. |
Питання №6927 |
Konstantin
02/04/2018 × 21:21 | Доброго дня! Чи потрібно ставити штамп бібліотеки на 17 сторінці? Наперед вдячні!
Відповідь. Так, потрібно.
|
Питання №6926 |
Lidia 01/04/2018 × 20:36 | Чи мають право вимагати від працівників підписувати обхідний лист при звільненні?
Відповідь.Кодекс законів про працю не передбачає вказівки працівникам подавати обхідний лист при звільненні. Таку вимогу можуть містити Правила внутрішнього трудового розпорядку (ПВТР) бібліотеки. |
Питання №6925 |
Olena
30/03/2018 × 16:56 https://mrinbiblioteka.blogspot.com | З початку 2018 року в нас створили Мринську публічну бібліотеку з філіями в 5 селах. В Положенні про Мринську ПБ(яке затверджено на сесії с/ради) сказано, що директор бібліотеки приймає і звільняє працівників бібліотек-філій, але нещодавно нам сказали, що у сусідній ПБ заборонили директору займатися кадровими питаннями оскільки він не є розпорядником коштів. Чи це правильно? Якщо можна, надішліть відплвідь на e-mail бібліотеки: mrin-biblio@ukr.net Будемо дуже вдячні.
Відповідь.Пропонуємо перечитати Положення про Мринську ПБ та посадову інструкцію директора, де чітко прописуються повноваження керівника.
|
Питання №6924 |
Tatiana 29/03/2018 × 10:25 |
Добрий день. Прошу дати відповідь на таке питання. Читала, що бібліотекарі тепер повинні проходити атестацію через три роки, а не п’ять. Я працюю в навчальному закладі і методист наш сказала, щоб привести у відповідність атестацію всіх працівників ( тобто п’ять років для всіх) потрібно внести зміни в колдоговір, саме по атестації бібліотекарів. Підкажіть, будь ласка, на які документи спиратися при внесенні змін. Дякую!
Відповідь. Відповідно до п. 3 ст. 11 ЗУ «Про професійний розвиток працівників» (див. редакцію від 01.01.2013 /Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/4312-17): атестація працівників проводиться не частіше ніж один раз на три роки. Тобто, атестація може проводитись 1 раз на 3,4,7,8 і т.п. років. Періодичність її проведення визначається колективним договором.
|
Питання №6923 |
Antonina
29/03/2018 × 07:58 | Доброго дня. Шановні колеги. Ми стоїмо перед вибором придбання автоматизованої бібліотечної програми. До цього ми користувалися демо версією ІРБІС. Повну версію нам не рекомендують купувати. Ми зацікавились українською програмою UniLib і вона нам сподобалась. Деякі бібліотеки почали освоювати програму Koha, може тому, що вона безкоштовна. На мій погляд тут дуже багато треба напрацьовувати самим а чи це нам під силу? Просимо Вас надати нам рекомендації. Дякуємо.
Відповідь . Зазвичай Unilib (АІБС "Університетська бібліотека") використовують бібліотеки освітніх закладів Пропонуємо переадресувати запит для отримання якісної інформації до таких бібліотек, як: Бібліотека НБ НУ «ОЮА» /Режим доступу: http://onua.edu.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=205&Itemid=48&lang=ru , Бібліотека Національного університету цивільного захисту України /Режим доступу: http://nuczu.edu.ua/ukr/zvert/ , бібліотека Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка /Режим доступу: http://lib.pntu.edu.ua/ , Бібліотека Національної академії внутрішніх справ /Режим доступу: http://www.naiau.kiev.ua/biblio/polozhennya.html .
Щодо АБІС Koha – найкращий консультант – Центр ім. митрополита Андрея Шептицького Українського католицького університету : http://library.ucu.edu.ua/contacts/ .
|
Питання №6922 |
iruna 28/03/2018 × 21:24 | Вітання команді сайту! Підкажіть будь - ласка, відповідно до порядку добору кандидатів до складу конкурсноі комісіі в переліку є незалежний фахівець в бібліотечній справі. Кого можна віднести до розряду таких, бо юридичного трактування немає.І ще в порядку добору кандидатів від трудового колективу поясніть детальніше кого мається на увазі : виключно три члени інших трудових колективів сфери культури чи трудовим колективом може бути вибрано працівника профспілки чи незалежного фахівця. Кого можуть включати в склад комісіі члени трудового колективу. Дякую за відповідь. Буду вдячна, якщо ви мені приватно на е майл надішлете відповідь.
Відповідь.Відповідь надіслано 02 квітня 2018р. о 10.15. |
Питання №6921 |
Nadezhda 27/03/2018 × 15:38 | Добрий день! Підкажіть будь ласка і допоможіть! З 2018 року сільська бібліотека, де я працюю, відійшла до ОТГ. У 1987 році закінчила Дніпропетровське культосвітнє училище, бібліотечне відділення, і з того часу як направили працювати в сільську бібліотеку так тут і працюю. Працюю я на 0,75 ставки уже досить тривалий час (на ставку працювала тільки при Союзі), було і 0,25 ставки, було і 0,5 ставки. Я бібліотекар І категорії. Підкажіть: скільки я повинна отримувати зарплати, будучі уже в громаді? На загальних зборах пообіцяли, що будуть платити і 30% вислугу, але бачу, що її нема. Ось така моя зарплата: січень: аванс - 1132, зарпл. - 1481; лютий: аванс - 1437, зарпл. - 1176; березень: аванс - 1188, зарпл. - 1190. І іще будь ласка підкажіть: які виплати я повинна іще отримати і як нам повинні нараховувати зарплату? Спасибі за відповідь.
Відповідь. 1. Компетенціями методичної служби не передбачено здійснення розрахунків по заробітній платі.
Дане питання маєте узгодити із своїм роботодавцем і бухгалтерією, адже законодавством про працю та міжнародними актами, які є частиною національного законодавства України на роботодавців, як суб’єктів організації оплати праці, встановлено обов’язок інформувати працівників про розмір нарахованої їм заробітної плати.
Відповідно до вимог статті 110 КЗпП України, частини першої статті 30 Закону України «Про оплату праці» роботодавець зобов’язаний при кожній виплаті заробітної плати повідомити працівника про такі дані, що належать до періоду, за який провадиться оплата праці:
а) загальна сума заробітної плати з розшифровкою за видами виплат;
б) розміри і підстави відрахувань та утримань із заробітної плати;
в) сума заробітної плати, що належить до виплати.
2. Окрім посадового окладу Ви маєте право на інші обов'язкові доплати і надбавки:
надбавку за особливі умови роботи – до 50 відсотків посадового окладу (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2009 № 1073 „Про підвищення заробітної плати працівникам бібліотек” /Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1073-2009-%D0%BF );
доплату за вислугу років (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.2005 № 84 /Режим доступу: https://pon.org.ua/dokumenty/362-pro-nadbavki-ta-doplati-bibliotekarjam.html
допомога на оздоровлення під час щорічної відпустки у розмірі посадового окладу (ставка заробітної плати) (п. 3 постанови Кабінету Міністрів України "Про доповнення постанови Кабінету Міністрів України від 22.01.2005 N 84" від 30.09.2009 р. N 1062, Лист Міністерства праці та соціальної політики України від 21.08.2009 р. N 506/13/84-09 "Щодо нарахування матеріальної допомоги для оздоровлення" / Режим доступу: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/FIN49483.html )
матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань за рішенням керівника бібліотеки у розмірі до одного посадового окладу (ставка заробітної плати) на рік.
|
Питання №6920 |
Lesia
27/03/2018 × 12:32 | Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, до якого виду документів обліковувати інформацію на флешці (Аудіокнига за збіркою творів), отриману з ОРФ обласної бібліотеки.Дякую.
Відповідь . Дозволимо нагадати, що USB флеш-накопичувач (флешка) – носій інформації, що використовує флеш-пам'ять для збереження даних та підключається до комп'ютера чи іншого пристрою через USB-порт. Обліковують USВ-флеш-носії у складі малоцінних та швидкозношуваних предметів і відношення до бібліотечного фонду носій не має. Відповідно до «ІНСТРУКЦІЇ з обліку документів, що знаходяться в бібліотечних фондах» (затверджено Наказом Міністерства культури і туризму України 03.04.2007 N 22) електронне видання - електронний документ (група електронних документів), який пройшов редакційно-видавничу обробку, призначений для розповсюдження в незмінному вигляді та має вихідні дані.
|
Питання №6919 |
Tania
26/03/2018 × 14:58 | Доповнення до питання № 6917.
Бібліотекар-методист із стажем понад 30 років але з базовою вищою освітою (молодший спеціаліст). Згідно довідника кваліфікаційних вимог, він має першу категорію і може претендувати на 11 розряд.
Директор має стаж 13 років, повну вищу фахову освіту, теж працює на 11 розряді.
Мова іде про центральну районну бібліотеку децентралізованої системи/ На які розряди вони мають право, і як їх присвоїти?
Відповідь. Кваліфікаційний розряд і тарифний розряд – це різні речі. У Вашому випадку Ви маєте оперувати затвердженим штатним розписом бібліотеки. Яка посада методиста зазначена у штатному розпису (методист, методист І, ІІ категрій або провідний)?. З’ясувавши посаду методиста відповідно до Схеми тарифних розрядів посад (професій) професіоналів, фахівців, керівників інших структурних підрозділів, технічних службовців і робітників культури (Додаток 3 до наказу Міністерства культури і туризму України 18.10.2005 № 745) отримаєте можливість визначити його тарифний розряд . |
Питання №6918 |
Tetiana 23/03/2018 × 12:58 | Доброго дня, шановні колеги! Скажіть, будь ласка, як здійснюється оплата праці при передачі фонду, якщо в сільській бібліотеці лише одна ставка завідуючої ?
Відповідь . Додаткових виплат за передачу БФ не існує. Просимо уточнити запит: за яких обставин здійснюється передача фонду?
|
Питання №6917 |
Tania
22/03/2018 × 16:04 | Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи може бути у директора бібліотеки і методиста однаковий тарифний розряд? Після атестації методисту підвищено розряд. Директор, взятий по строковому договору, атестації не підлягає. Яким чином можна підвищити розряд директора? Дякую
Відповідь. Ні, не може.
Дозволимо нагадати, що атестаційна комісія не уповноважена підвищувати працівнику тарифний розряд. Відповідно до ст. 6 Закону про оплату праці основою організації оплати праці є тарифна система, якою передбачається встановлення розмірів заробітної плати працівників залежно від їхньої кваліфікації, розряду тарифної сітки або кваліфікаційної групи схеми посадових окладів.
Директор займає найвищу посаду, відповідно оплата його праці не повинен бути нижче за його підлеглих .
|
Питання №6916 |
Svitlana 22/03/2018 × 11:20 | Доброго дня, шановні колеги! Порадьте, будь ласка, яке безкоштовне програмне забезпечення найоптимальніше використовувати для організації реферативних баз даних. Яка установа в Україні займається розповсюдженням ПЗ від ЮНЕСКО CDS/ISIS? Щиро дякую.
Відповідь. Пропонуємо скористатись : 1. О поисковой системе Национальной Библиотеки Украины им. В.И. Вернадского /Режим доступу: http://tourlib.net/ps_nbuv.htm ; Інститут програмних систем НАН України (ІПС) /Режим доступу: http://www.isofts.kiev.ua/about/ ; Система автоматизации библиотек CDS/ISIS /Режим доступу:
ftp://nas.gov.ua/nas/www/Ua/FramePresidiumSessions/Presentations/2004/040414_p-I_Dopovid/libdoc/isis.htm ; ЮНЕСКО /Режим доступу: http://www.unesco.org/new/en/communication-and-information/information-society/open-source-and-low-cost-technologies/information-processing-tools/cdsisis-database-software/
|
Питання №6915 |
httpwwwforumentreprendrecom 18/03/2018 × 14:01 http://www.forumentreprendre.com/ | Félicitaion d'avoir mis sur le web ce site web j'apprécie sincèrement de vous lire. |
Питання №6914 |
Lina 16/03/2018 × 08:34 http://http://1majsk-bibl.ucoz.ru/ | Доброго дня! Працюю редактором ВКіО літератури міської ЦБС, Чи маю право на надбавку відповідно постанови КМУ від 30.09.2009 року №1073 "Про встановлення надбавки за особливі умови роботи бібліотечним працівникам". Якщо маю, то за яку роботу? Директор ЦБС вважає, що я повинна проводити культурно-масові заходи, так як я одержую надбавку.
Відповідь . Маєте право, адже посада редактора зазначена у «ПЕРЕЛІКУ посад працівників державних і комунальних бібліотек, які провадять культурну, освітню, інформаційну, науково-дослідну, методичну діяльність» (Додаток до Порядку виплати доплати за вислугу років працівникам державних і комунальних бібліотек , затверджено Постановою КМУ від 22 січня 2005 р. N 84 /Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/84-2005-%D0%BF). Конкретний розмір надбавки встановлюється керівником установи, закладу, організації у межах фонду оплати праці. |
Питання №6913 |
Natali
07/03/2018 × 14:36 | Доброго дня. У нашій бібліотеці один працівник. Скажіть, будь ласка, кого можна посадити на книговидачу, за його відсутності. Можна голову читацького активу? Наперед дякую Вам. (Пісківська публічна бібліотека, Пісківська селищна ОТГ, завідуюча бібліотекою Рудніченко Наталія)
Відповідь.1. Пропонуємо перечитати Положення про бібліотеку, де у Розділі Управління мають бути прописані умови щодо передачі повноважень під час тимчасової відсутності (відпустка, лікарняний тощо) керівника бібліотеки. 2. Звертаємо увагу на те, що завідувач бібліотеки несе відповідальність за матеріальні цінності, доручені йому. Яким чином Ви будете узгоджувати це питання з головою читацького активу? 3. На Вашу думку, у майбутньому може виникнути ситуація щодо перетворення публічної бібліотеки на громадську, яка буде діяти на волонтерських засадах? Які ризики можуть виникнути для бібліотечних працівників?
|
Питання №6912 |
aniaa
06/03/2018 × 10:43 | Номенклатура справ ЦБС на 2018р. Чи повинні ЦРБ та бібліотеки - філії вести номенклатуру справ.
Відповідь. ЦБС повинна мати затверджену номенклатуру справ. Бібліотеки-філію отримують витяг з номенклатури. Відповідальність за складання номенклатури справ покладається на керівника, який організовує її складання та бере участь у розробленні.
|
Питання №6911 |
ania
06/03/2018 × 10:40 | Чи має право працівник бібліотеки, який працює на 0,75 посадового окладу (основна робота) та по суміцтнитву в школі на 0,5 посадового окладу іти у відпустку на 31 календарний день.
Відповідь. Згідно ЗУ «Про відпустки» (від 15.11.1996 № 504/96-ВР, із змінами): «Щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору» (див. ст. 6). Відповідно до ст.8 ЗУ «Про відпустки» працівникам може надаватись додаткова відпустка за особливий характер праці. Конкретна тривалість щорічної додаткової відпустки за особливий характер праці встановлюється колективним чи трудовим договором залежно від часу зайнятості працівника в цих умовах. Перечитайте Колективний договір. |
Актуальна інформація
Вітаємо шановних відвідувачів на сайті, який супроводжує науково-методичний відділ Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого (НБУ ім. Ярослава Мудрого). Наш відділ є науково-методичним та інформаційно-консультативним центром для публічних бібліотек України, а також співпрацює з бібліотеками різних типів і форм власності.
Пам'ятайте, що наповнення цього сайту - наша спільна робота. Якщо Ви маєте матеріали, що можуть зацікавити бібліотечну спільноту, або бажаєте підняти актуальну тему - чекаємо Ваших пропозицій на адресу method@nplu.org.
Шановні колеги! Якщо у вас змінилися реквізити (адреса, e-mail, URL, телефон тощо) надішліть повідомлення для відповідних коректив на сторінці сайту „Бібліотеки України”.
| Вітаємо
For Librarians
Библиотекарю
Пошук
Голосування
|