Бібліотечному фахівцю

Користування бібліотечними послугами є добровільним і здійснюється на умовах і у порядку, передбачених правилами бібліотеки.
Розділи сайту

Закрити 1. Офіційна інформація

Закрити 2. Бібліотеки України

Закрити 3. Національні бібліотеки

Закрити 4. Сторінка дослідника

Закрити 5. Методисти рекомендують

Закрити 6. Статистична аналітика

Закрити 7. Бібліотечна планета

Закрити 8. Бібліолоція

Закрити 9. Бібліографи презентують

Мастрід

Закрити Інновації/проекти

Закрити Бібліотечний простір

Закрити ЕСМаР

Закрити Лауреати конкурсу

Закрити Нагороди і звання

Нове на сайті

Виставлено:

[05.07.2024]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в липні 2024 року

[24.06.2024]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (104) 2024

[22.12.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (102) 2023

[29.11.2023]

Умови редакційної передплати журналу «Бібліотечна планета» на 2024 рік.

Для цього необхідно

[03.10.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (101) 2023

[18.09.2023]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за III квартал 2023 року

[05.07.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (100) 2023

[19.06.2023]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за II квартал 2023 року

[20.05.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу

[06.05.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в травні 2023 року

[05.04.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (99) 2023

[16.03.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в березні 2023 року

[16.03.2023]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за 4 квартал 2022 року

[27.02.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в лютому 2023 року

[17.01.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (98) 2022

[23.12.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в грудні 2022 року

[21.12.2022]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за 4 квартал 2022 року

[18.11.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в листопаді 2022 року

[04.11.2022]

Список статей з зарубіжної фахової періодики 3 квартал 2022 рр.

[05.10.2022]

Умови редакційної передплати журналу «Бібліотечна планета» на 2023 рік.

Для цього необхідно

[04.10.2022]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (97) 2022

[10.09.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в вересні 2022 року

[03.08.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в першому півріччі 2022 року

[11.07.2022]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (96) 2022

[29.06.2022]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (95) 2022

[23.12.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (94) 2021

[16.12.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в грудні 2021 року

[06.12.2021]

РЕДАКЦІЙНА ПЕРЕДПЛАТА ЖУРНАЛУ «БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА» НА 2022 РІК

[01.12.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в листопаді 2021 року

[20.10.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в жовтні 2021 року

[27.09.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (93) 2021

[01.09.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в серпні 2021 року

[06.07.2021]

«Перелік стандартів з довідково-інформаційної, бібліотечної, видавничої справи і суміжних галузей» / (чинні в Україні станом на 01.07.2021 р.)

[30.06.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в червні 2021 року

[23.06.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (92) 2021

[31.05.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в травні 2021 року

[07.05.2021]

XІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Бібліотека і книга в контексті часу»

[29.03.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (91) 2021

[22.12.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (90) 2020

[02.10.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (89) 2020

[22.06.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (88) 2020

[22.06.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (87) 2020

[29.01.2020]

Методична служба: індикатор та імпульс інноваційної культури в умовах децентралізації.

[29.01.2020]

Сучасна публічна бібліотека від А до Я.

[29.01.2020]

Сучасна публічна бібліотека: виклики, можливості, досягнення: С 89 матеріали VIІ Всеукр. шк. методиста, 7–11 жовтня 2019 р.

[16.12.2019]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (86) 2019

[18.09.2019]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (85) 2019

[16.05.2019]

Інформаційно-аналітичний бюлетень: СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В БІБЛІОТЕКАХ (Випуск 50) [.pdf]

Огляд НДР за 2010-2015 рр. [.pdf]

[27.03.2019]

Бібліотечна планета, номер 1 за 2019 рік

[22.12.2018]

Бібліотечна планета, номер 4 за 2018 рік

[27.11.2018]

Семінар «Актуальні питання охорони книжкових пам’яток».

[04.10.2018]

Бібліотечна планета, номер 3 за 2018 рік

[14.03.2018]

До відома авторів журналу

Інформація від майстра
Відвідувачі

   відвідувачі

   відвідувач online


Page Rank Check

Статті з зарубіжної фахової періодики 3 квартал 2019 р.

Статті з зарубіжної періодики, що надійшла до ВДІМ

  1. Dąbrowicz, Małgorzata.
    Zarządzanie przez ocenianie. System ocen okresowych pracowników w bibliotece / Małgorzata Dąbrowicz // Biuletyn EBIB. — 2019. — № 2 (185). — [13] s.
    Стаття присвячена висвітленню питань, пов’язаних з оцінюванням роботи бібліотечних працівників, яке періодично здійснюється бібліотечними закладами. Насамперед автор розповідає, що таке періодичне оцінювання, якими є його завдання і форми, розглядаючи результати такого оцінювання як підставу для перетворення колективу у єдину команду, мотивації працівників, заохочення до навчання, з максимальним використанням їх потенціалу та забезпечення їх дальшого професійного розвитку. Автор статті наголошує, що оцінювання має бути використане як інструмент розвитку співробітників і бібліотеки в цілому, у протилежному випадку воно стане лише додатковим навантаженням і спричинить зайві витрати.
  1. Dankowski, Terra.
    Bookend: Tailor-Made Fundraising / Terra Dankowski // American Libraries. — 2019. — Vol. 50, # 5 (May). — [1] p.
    З метою залучення додаткових позабюджетних коштів, одна з публічних бібліотек США започаткувала у себе програму з ремонту одягу, кошти за який ідуть до бюджету бібліотеки. Послуги, на волонтерських засадах, надає колишня бібліотекарка. Крім отримання коштів, розширилося й коло читачів, що несподівано відкрили для себе існування бібліотеки. З практичного досвіду.
  1. Derfert-Wolf, Lidia.
    Systemy oceny pracowników w bibliotekach akademickich w Stanach Zjednoczonych — relacja z badań ogólnokrajowych / Lidia Derfert-Wolf // Biuletyn EBIB. — 2019. — № 2 (185). — [9] s.
    У статті обговорюється загальнонаціональне опитування стосовно систем оцінювання працівників, що використовуються в академічних бібліотеках США, проведене у 2013 році та описане у публікації 2018 року у розділі «College & Research Libraries». Дослідження охопило працівників 1824 університетських бібліотек у закладах, що передбачають не менше чотирьох років навчання, з яких 622 анкети заповнені повністю або частково. Метою роботи було представити сучасний стан та ефективність систем оцінювання працівників.
  1. Ewen, Lara.
    What happens when our work leads to harassment — or worse / Lara Ewen // American Libraries. — 2019. — Vol. 50, # 6 (June). — p. 48-52.
    Автор статті піднімає питання дотримання етичних норм в американських бібліотеках, зокрема, стосовно загального клімату у ставленні до бібліотечного персоналу: справа стосується расової приналежності чи належності до меншин. Тема була окремо досліджена і отримала широке обговорення, увага учасників якого була зосереджена на пошуку шляхів подолання виявлених негативних явищ.
  1. Galbraith, Quinn.
    Have academic libraries overcome the gender wage gap? : an analysis of gender pay inequality / Quinn Galbraith, Adam Henry Callister, Heather Kelley // College & Research Libraries. — 2019. — Vol. 80, # 4. — [15] p.
    Стаття називається «Чи подолали академічні бібліотеки [США] різницю в оплаті праці за гендерною ознакою?» Дослідження містить два набори даних з вивчення розриву у заробітній платі в установах-членах Асоціації академічних бібліотек (ААБ), США. Перший набір даних складається з зібраних ААБ даних про заробітну плату за 35 років, які були використані для визначення тенденції щодо існування різниці в заробітній платі за період з 1980 по 2014 рік, а також для глибшого аналізу розриву в заробітній платі у 2014 році. Результати досліджень показали, що в 2014 році жінки в середньому заробляли приблизно на 2 відсотки менше, ніж їхні колеги-чоловіки. Другий набір даних сформований на основі опитування, проведеного у 2015 році; ці дані використовувалися для дослідження впливу додаткових не врахованих раніше факторів на розрив у заробітній платі за гендерною ознакою. Результати проведеного дослідження свідчать про існування істотної різниці у заробітній платі в установах ААБ, зокрема, і за гендерною ознакою.
  1. Gałek, Helena.
    Dziedzictwo kulturowe: spuścizna ludzkiej kreatywności i ekspresji / Helena Gałek, Joanna Radzicka // Biblioteka i Edukacja. — 2019. — # 15. — [16] s.
    Мета статті — представити рідкісні та цінні документи, зібрані в бібліотеці Краківського політехнічного університету та оцифровані як частина проєкту «Європейська технічна спадщина». Колекція, що складається з книг і журналів XVIII- XX століть, доволі різноманітна за формою (книжкові таблички, штампи, рукописні підписи, замітки чи посвідчення автора). Ці матеріали є цікавим дослідницьким ресурсом для вчених, студентів та любителів європейської історії та культурної спадщини. З одного боку, колекція відображає історію університетів та пов’язаних з ними людей, а з іншого — дає знання про історичну, культурну та наукову спадщину Польщі та Європи. У співпраці з працівниками Гірничо-технологічної академії було створено Інтернет-платформу, на якій і представлена колекція у цифровій версії.
  1. Kolenda, Iwona.
    Zmiana wizarunku bibliotek / Iwona Kolenda, Monika Kwaśniak // Bibliotekarz Zachodniopomorski. — 2018. — № r. 1. — s. 5-17.
    Автори статті, працівники Поморської публічної бібліотеки в м. Щецині (Польща), розповідають про позитивні зміни, що сталися у публічних бібліотеках регіону у період з 2011 по 2015 рр. завдяки здійсненню державою програми з їх підтримки, зокрема, виділенню додаткових коштів.
  1. Kolenda, Iwona.
    Sprawozdanie z działalności bibliotek publicznych wojewódstwa zachodniopomorskiego w 2017 roku / Iwona Kolenda, Monika Kwaśniak // Bibliotekarz Zachodniopomorski. — 2018. — № r. 1. — s. 41-107.
    Аналітичний звіт про діяльність публічних бібліотек Західнопоморського воєводства Польщі за 2017 р. Аналіз здійснено за всіма напрямками діяльності бібліотек, серед яких: структура системи, комплектування фондів, обслуговування користувачів, наукова діяльність, підвищення фахового рівня кадрів і т. ін. Стаття містить статистичні дані.

  1. Krueger, Stephanie.
    Knihovna s nápadem czyli z wizytą u czeskich sąsiadów / Stephanie Krueger, Katarzyna Szafińska-Watras // Biuletyn EBIB. — 2019. — № 2 (185). — [17] s.
    Розповідь про Національну чеську технічну бібліотеку, яку, в рамках участі у міжнародній програмі Erasmus, відвідала автор статті. Одна з особливостей бібліотеки: наявність відділу стратегії і розвитку, діяльність якого спрямована на ефективний розвиток бібліотеки. Автор характеризує роботу бібліотеки загалом, детально зупиняючись на заходах з покращення обслуговування користувачів (напр., зайти до приміщення бібліотеки і роздивитися може будь-хто, реєстрація для цього не потрібна), особливостях роботи бібліотечного персоналу та порівнянні польської і чеської бібліотечних систем. Стаття складається з двох частин: польською та англійською мовами.
  1. Morehart, Phil.
    2019 emerging leaders / Phil Morehart // American Libraries. — 2019. — Vol. 50, # 5 (May). — p. 36-43.
    «Нові лідери» (англ. Emerging leaders) — започаткована Американською бібліотечною асоціацією у 1997 і оновлена у 2006 р. програма, що має на меті розвиток творчих ініціатив бібліотекарів, їх зацікавленості у професійному рості, суспільному просуванні бібліотек. Пропонована стаття містить стислий огляд (у формі слайдів) бачення молодими спеціалістами шляхів і способів перетворення бібліотек у центри громадського життя.

  1. Mystkowski, Marcin.
    Bibliotekarz systemowy — kto to w ogóle jest? / Marcin Mystkowski // Biuletyn EBIB. — 2019. — # 4 (187). — [10] s.
    Автор статті розповідає про свій дев’ятирічний досвід впровадження автоматизованих бібліотечних систем. Діяльність перших автоматизаторів дозволила створити комп’ютеризоване робоче середовище за відносно низької вартості. Однак обмежені ресурси спричинили ситуацію, що реалізовані установки часто є дуже специфічними, і спроба замінити їх інтегрованими системами стикається з низкою труднощів або навіть опором. Стаття присвячена визначенню ролі системного бібліотекаря у подоланні сьогоднішніх проблем; також автор піднімає питання про те, що посада системного бібліотекаря вимагає свого штатного визначення у бібліотечному штатному розкладі.
  1. Pedersen, Kasper Bøgh.
    Model duński, czyli jakość ponad ilość / Kasper Bøgh Pedersen, Agnieszka Wolańska // Biuletyn EBIB. — 2019. — № 2 (185). — [7] s.
    Розповідь про бібліотеку технічного університету Данії. Працівник бібліотеки дає інтерв’ю польській колезі, що завітала до данської бібліотеки в рамках міжнародної освітньої програми ERASMUS. Данська бібліотека відзначається високим рівнем технічного оснащення та оригінальністю організації внутрішнього простору; Каспер Педерсен розповідає також про спектр послуг для користувачів, сучасні проєкти і т. ін. Розповідь проілюстрована тематичними фотографіями.
  1. Piotrowska, Ewa.
    Płonące biblioteki: zagłada dziedzictwa kulturowego / Ewa Piotrowska // Biblioteka i Edukacja. — 2019. — # 15. — [20] s.
    У статті розглядається питання підпалів бібліотек від найдавніших часів до наших днів, з особливим акцентом на 20 та 21 століття. Бібліотечні пожежі часто мали на меті знищення культурної спадщини та слідів минулого. Бібліотеки також горіли в результаті дій окупантів під час збройних конфліктів. Автор досліджує знищення бібліотек у всьому світі та шляхи захисту бібліотек від пожеж.
  1. Radwański, Aleksander.
    Bibliotekarz systemowy z wykształcenia / Aleksander Radwański // Biuletyn EBIB. — 2019. — # 4 (187). — [10] s.
    Незважаючи на 30-річний досвід комп’ютеризації бібліотек у Польщі, досі залишається відкритим питання підготовки системних бібліотекарів. Більше того, у бібліотечній галузі немає такої спеціальності, немає чіткого визначення професійних вимог і кола обов’язків, навчання на роботі багато в чому залежить від окремих випадків. Як результат, системні бібліотекарі — це дуже різноманітна група як за підготовкою, так і за обсягом виконуваних обов’язків. У статті автор піднімає питання офіційного визначення спеціальності та необхідності створення системи підготовки відповідних спеціалістів.
  1. A resolution in support of civil rights protections for people of diverse gender identities // American Libraries. — 2019. — Vol. 50, # 5 (May). — p. 11.
    Враховуючи тенденції сьогодення, Американська бібліотечна асоціація прийняла осучаснену резолюцію, що містить основні напрями діяльності бібліотек у напрямку забезпечення дотримання громадянських прав людей різної гендерної належності.
  1. Rowińska, Magdalena.
    Bibliotekarz na wagę złota / Magdalena Rowińska // Biuletyn EBIB. — 2019. — # 4 (187). — [8] s.
    Автоматизована бібліотека не може нормально функціонувати без системного бібліотекаря, відповідального за безперебійну роботу системи. Технологічний розвиток бібліотеки залежить від ефективної співпраці ІТ-спеціаліста та бібліотекаря. Автори статті розповідають про основні функції і завдання системного бібліотекаря у польських бібліотеках, який несе відповідальність не лише за роботу системи у конкретній бібліотеці, але й бере участь у формуванні глобального інформаційного потоку: у випадку включення формованих у бібліотеці даних до каталогу NUKAT (пол. Narodowy Uniwersalny Katalog Centralny — Центральний національний каталог).
  1. Sika, Ingrīda.
    Pobudka o 7.30 czyli jak zadbać o czytelnika / Ingrīda Sika, Ilvija Miza, Beata Starosta // Biuletyn EBIB. — 2019. — № 2 (185). — [8] s.
    «Прокидайтесь о 7.30, або як подбати про читача» — розповідь про бібліотеку Ризького університету, працівники якої завітали до бібліотеки Вроцлавського політехнічного університету в рамках міжнародної освітньої програми ERASMUS. Серед особливостей ризької бібліотеки: нове приміщення, велика кількість читальних залів різного призначення, відкритість для усіх бажаючих без винятку, робота в режимі 24/7 (у нічний час лише для зареєстрованих користувачів). Також автори розповідають про специфіку роботи бібліотекарів у такій бібліотеці, можливості професійного розвитку.
  1. Stańczak-Gąsiewska, Aneta.
    Czy bibliotece potrzebny jest system oceny pracownika? / Aneta Stańczak-Gąsiewska // Biuletyn EBIB. — 2019. — № 2 (185). — [10] s.
    Оцінювання працівників — один з основних елементів управління людськими ресурсами. Професійно здійснене оцінювання працівників застосовується насамперед для всебічної оцінки працівників з точки зору досягнення цілей, запланованих організацією. У своїй статті автор намагаються пояснити значення застосування систем оцінювання працівників у бібліотеках.
  1. Towolawi, Kuburat Oluwakemi.
    Management and acquisition of grey literature in academic libraries: a case study of Bells University of Technology, Nigeria / Kuburat Oluwakemi Towolawi // Chinese Librarianship: an International Electronic Journal. — 2018. — Issue # 46. — [12] p.
    «Сіра література» (матеріали, які важко знайти в бібліотеці чи будь-яким іншим традиційним способом) є важливим джерелом та засобом розповсюдження актуальної інформації. Як така, вона має вирішальне значення для досліджень, аналітичного мислення та розвитку знань. «Сіру літературу» щодня генерують вчені, дослідники та адміністратори в університетах та інших академічних установах. Основними проблемами її придбання та організації для використання є відсутність суворого бібліографічного контролю, непрофесійне форматування та малі тиражі. У своїй статті автор поділився досвідом університетської бібліотеки Технологічного університету Беллз (BellsTech) у Нігерії щодо придбання та управління «сірою літературою», що здійснюється в університеті. Зокрема, він зосередився на природі та науковому впливі цього виду літератури, а також на придбанні та використанні її бібліотекою. На думку автора, зважаючи на її дослідницькі та історичні цінності, академічним бібліотекам слід комплектувати і обробляти «сіру літературу».
  1. Vitkovska, Viktoriia.
    Kolejka w bibliotece, czyli jak to dawniej bywało / Viktoriia Vitkovska, Agnieszka Bobruk // Biuletyn EBIB. — 2019. — № 2 (185). — [8] s.
    Розповідь колишньої працівниці Харківської державної наукової бібліотеки ім. В. Г. Короленка про свій досвід роботи в Україні, про саму бібліотеку. Автор також висловлює свій погляд на ситуацію з бібліотеками в Україні загалом.
  1. Wi-Fi in the «White Space»: unused TV spectrum offers libraries potential for rural broadband // American Libraries. — 2019. — Vol. 50, # 5 (May). — p. 14-15.
    Стаття присвячену досвіду США зі встановлення бібліотеками Wi-Fi зв’язку у сільській місцевості. Таке стало можливим завдяки використанню можливостей цифрового телебачення і його незайнятих діапазонів. Обладнання було придбано на кошти, виділені інститутом з розвитку музейних і бібліотечних послуг США (Institute of Museum and Library Services).
  1. Yi, Zhixian.
    History of curriculum development in library science education in China / Zhixian Yi // Chinese Librarianship: an International Electronic Journal. — 2018. — Issue # 46. — [20] p.
    Бібліотечна освіта в Китаї пережила кілька етапів розвитку та змін навчальних програм. Пропоноване дослідження вивчає історичний та сучасний стан розвитку навчальних програм у Китаї. Автор порівнює зміни в навчальних програмах в різні історичні періоди та аналізує фактори, що впливають на розвиток навчальної програми. Обговорюються основні проблеми в розробці навчальних програм. Висловлені у статті пропозиції та рекомендації будуть корисні бібліотечним школам для успішної адаптації до цифрової доби та ефективного розвитку майбутньої навчальної програми.
  1. Zulkey, Claire.
    Give them shelter? Libraries face tough choices when homeless patrons set up permanent residence / Claire Zulkey // American Libraries. — 2019. — Vol. 50, # 6 (June). — p. 38-42.
    У статті піднімається питання вирішення відносин бібліотек і безхатченків. Останні облаштовують собі тимчасові місця проживання на території бібліотек, що викликає невдоволення користувачів. Автор розповідає про досвід однієї з публічних бібліотек м. Колорадо Спрингс (штат Колорадо, США) у вирішенні цих непростих питань.


Дата створення: 26/09/2019 × 15:22
Дата оновлення: 23/12/2019 × 12:37
Категорія:
Сторінка переглянута 2224 разів

Роздрукувати статтю Роздрукувати статтю

Коментарі до цієї статті


Актуальна інформація

Вітаємо шановних відвідувачів на сайті, який супроводжує науково-методичний відділ Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого (НБУ ім. Ярослава Мудрого). Наш відділ є науково-методичним та інформаційно-консультативним центром для публічних бібліотек України, а також співпрацює з бібліотеками різних типів і форм власності.

Пам'ятайте, що наповнення цього сайту - наша спільна робота. Якщо Ви маєте матеріали, що можуть зацікавити бібліотечну спільноту, або бажаєте підняти актуальну тему - чекаємо Ваших пропозицій на адресу method@nplu.org.

Шановні колеги! Якщо у вас змінилися реквізити (адреса, e-mail, URL, телефон тощо) надішліть повідомлення для відповідних коректив на сторінці сайту „Бібліотеки України”.


Вітаємо
For Librarians
Библиотекарю
Пошук



Голосування
Причини стримування інвестування роботодавцями коштів у професійне навчання бібліотечних працівників:
 
відсутність коштів
небажання інвестувати кошти в навчання працівників
необхідність економити кошти в умовах військового стану
недостатня зацікавленість працівників у підвищенні свого професійного рівня
Результати