Тенденції розвитку рекламних кампаній бібліотек в Україні та за кордоном
Сучасні бібліотечні заклади приділяють велику увагу рекламним кампаніям. Для того щоб вони успішно реалізувалися і мали очікуваний результат, все повинно плануватися до найдрібніших деталей. Рекламна кампанія бібліотеки включає наступні етапи: постановка завдань рекламної кампанії, пошук засобів для її реалізації, створення рекламного повідомлення, вибір каналів розповсюдження. Плануючи процеси, необхідні для зацікавлення користувачів, визначають географічну сегментацію, середовище, на яке спрямована рекламна кампанія та здійснюють пошук шляхів її реалізації.
Дата створення: 11/08/2018 × 12:54
Дата оновлення: 11/08/2018 × 13:03
Категорія: 5. Методисти рекомендують Сторінка переглянута 3341 разів Роздрукувати статтю
Коментарі до цієї статті
Актуальна інформація
Вітаємо шановних відвідувачів на сайті, який супроводжує науково-методичний відділ Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого (НБУ ім. Ярослава Мудрого). Наш відділ є науково-методичним та інформаційно-консультативним центром для публічних бібліотек України, а також співпрацює з бібліотеками різних типів і форм власності.
Пам'ятайте, що наповнення цього сайту - наша спільна робота. Якщо Ви маєте матеріали, що можуть зацікавити бібліотечну спільноту, або бажаєте підняти актуальну тему - чекаємо Ваших пропозицій на адресу method@nplu.org.
Шановні колеги! Якщо у вас змінилися реквізити (адреса, e-mail, URL, телефон тощо) надішліть повідомлення для відповідних коректив на сторінці сайту „Бібліотеки України”.