Бібліотечному фахівцю

стелаж – конструкція (пристрій) для зберігання книжок та інших матеріальних цінностей
Розділи сайту

Закрити 1. Офіційна інформація

Закрити 2. Бібліотеки України

Закрити 3. Національні бібліотеки

Закрити 4. Сторінка дослідника

Закрити 5. Методисти рекомендують

Закрити 6. Статистична аналітика

Закрити 7. Бібліотечна планета

Закрити 8. Бібліолоція

Закрити 9. Бібліографи презентують

Мастрід

Закрити Інновації/проекти

Закрити Бібліотечний простір

Закрити ЕСМаР

Закрити Лауреати конкурсу

Закрити Нагороди і звання

Нове на сайті

Виставлено:

[05.07.2024]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в липні 2024 року

[24.06.2024]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (104) 2024

[22.12.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (102) 2023

[29.11.2023]

Умови редакційної передплати журналу «Бібліотечна планета» на 2024 рік.

Для цього необхідно

[03.10.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (101) 2023

[18.09.2023]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за III квартал 2023 року

[05.07.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (100) 2023

[19.06.2023]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за II квартал 2023 року

[20.05.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу

[06.05.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в травні 2023 року

[05.04.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (99) 2023

[16.03.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в березні 2023 року

[16.03.2023]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за 4 квартал 2022 року

[27.02.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в лютому 2023 року

[17.01.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (98) 2022

[23.12.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в грудні 2022 року

[21.12.2022]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за 4 квартал 2022 року

[18.11.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в листопаді 2022 року

[04.11.2022]

Список статей з зарубіжної фахової періодики 3 квартал 2022 рр.

[05.10.2022]

Умови редакційної передплати журналу «Бібліотечна планета» на 2023 рік.

Для цього необхідно

[04.10.2022]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (97) 2022

[10.09.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в вересні 2022 року

[03.08.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в першому півріччі 2022 року

[11.07.2022]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (96) 2022

[29.06.2022]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (95) 2022

[23.12.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (94) 2021

[16.12.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в грудні 2021 року

[06.12.2021]

РЕДАКЦІЙНА ПЕРЕДПЛАТА ЖУРНАЛУ «БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА» НА 2022 РІК

[01.12.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в листопаді 2021 року

[20.10.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в жовтні 2021 року

[27.09.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (93) 2021

[01.09.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в серпні 2021 року

[06.07.2021]

«Перелік стандартів з довідково-інформаційної, бібліотечної, видавничої справи і суміжних галузей» / (чинні в Україні станом на 01.07.2021 р.)

[30.06.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в червні 2021 року

[23.06.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (92) 2021

[31.05.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в травні 2021 року

[07.05.2021]

XІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Бібліотека і книга в контексті часу»

[29.03.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (91) 2021

[22.12.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (90) 2020

[02.10.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (89) 2020

[22.06.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (88) 2020

[22.06.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (87) 2020

[29.01.2020]

Методична служба: індикатор та імпульс інноваційної культури в умовах децентралізації.

[29.01.2020]

Сучасна публічна бібліотека від А до Я.

[29.01.2020]

Сучасна публічна бібліотека: виклики, можливості, досягнення: С 89 матеріали VIІ Всеукр. шк. методиста, 7–11 жовтня 2019 р.

[16.12.2019]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (86) 2019

[18.09.2019]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (85) 2019

[16.05.2019]

Інформаційно-аналітичний бюлетень: СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В БІБЛІОТЕКАХ (Випуск 50) [.pdf]

Огляд НДР за 2010-2015 рр. [.pdf]

[27.03.2019]

Бібліотечна планета, номер 1 за 2019 рік

[22.12.2018]

Бібліотечна планета, номер 4 за 2018 рік

[27.11.2018]

Семінар «Актуальні питання охорони книжкових пам’яток».

[04.10.2018]

Бібліотечна планета, номер 3 за 2018 рік

[14.03.2018]

До відома авторів журналу

Інформація від майстра
Відвідувачі

   відвідувачі

   відвідувач online


Page Rank Check
Статті з зарубіжної фахової періодики II кв. 2013

Статті з зарубіжної періодики, що надійшла до ВДІМ

  1. Abram, Stephen. Makerspaces in libraries, education, and beyond / Stephen Abram // Internet@Schools. - 2013. - Vol. 20, № 2. — p. 18-20. Сучасні бібліотеки, відгукуючись на виклики часу і потреби користувачів, запроваджують у себе таку форму роботи як діяльність maker spaces. Українською це можна визначити як створення «творчих майстерень», гуртків, середовища, що сприяє розвиткові і реалізації творчих можливостей користувачів. Створення такого середовища передбачає надання користувачам можливості працювати в нових, зокрема дизайнерських, програмах, можливість користуватися 3D принтером, отримання доступу до широкого спектру інструментів і технологій. З досвіду публічних бібліотек США.
  2. Banks, Deborah J. Pimp your media center / Deborah J. Banks // Library Media Connection. - 2012. - March-Apr. — p. 52. Співробітник медіа центру одного з вищих навчальних закладів США ділиться власним досвідом стосовно зовнішнього оформлення медіа центру. Автор статті наголошує на важливості привабливого і зручного інтер’єру приміщення, оскільки це безпосередньо позначається на кількості бажаючих завітати до центру.
  3. Bonandrini, Bruno. The National archives conservation building at Pierrefitte-sur-Seine and its air treatment system / Bruno Bonandrini // International Preservation News. - 2011. - № 55. — p. 21-26. Про систему контролю повітря у новому Національному архівному центрі Франції в передмісті Парижа П’єрфітт-сюр-Сен.
  4. Breitbach, William. Your guide to meebo options / William Breitbach // Computers in Libraries. - 2012. - Vol. 32, № 8. — p. 19-23. Автор статті розповідає про те, як фахівці у бібліотеках штату Огайо, США, навчалися працювати з електронними книгами для обслуговування користувачів.
  5. Conrad, Suzanna. Collection development and circulation policies in prison libraries: An exploratory survey of librarians in US correctional institutions / Suzanna Conrad // The Library Quarterly. - 2012. - Vol. 82, № 4. — p. 407-427. Про особливості формування фондів бібліотек пенітенціарних закладів, надання доступу користувачам до літератури та про дотримання конфіденційності читацьких записів. Стаття написана за результатами проведеного автором дослідження, у якому аналізуються преференції користувачів бібліотек у місцях позбавлення волі щодо тематики літератури, видів матеріалів (книжки, журнали, аудіовізуальні матеріали), мови і ін. З досвіду США.
  6. Corrado, Edward M. The library cloud / Edward M. Corrado, Heather Lea Moulaison // Library Journal. - 2012. - Vol. 137, № 4. — p. 49-51. У статті обговорюються проблеми введення хмарових технологій у повсякденне бібліотечне життя. Автори вважають, що бібліотечній спільноті доцільно звернути на них пильну увагу і розглянути можливості застосування послуг хмарових сервісів, в результаті яких може з’явитися новий напрямок – хмарові бібліотеки. Також обговорюються переваги та існуючі недоліки хмарових послуг в бібліотеках.
  7. Dubiński, Marek. Aktywność zawodowa absolwentów Instytutu Informacji Naukowej i Biliotekoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego / Marek Dubiński, Marzena Borowska // Bibliotekarz. - 2013. - № 2. — s. 16-18. Стаття присвячена дослідженню професійної діяльності випускників Інституту інформації і бібліотекознавства Вроцлавського університету (Польща). Автори аналізують скільки випускників працюють за спеціальністю, а також простежують їх професійний і кар’єрний ріст.
  8. Fagan, Jody Condit. The effectiveness of academic library deans and directors / Jody Condit Fagan // Library Leadership & Management. - 2012. - Vol. 26, № 1. — [11] p. Академічні бібліотеки, як і публічні, постали сьогодні перед необхідністю активізації своєї діяльності і наданням громадськості чітких звітів про виконану роботу. Автор статті зупиняється на аналізі ролі керівництва бібліотеки, визначає основні риси успішного керівництва, серед яких називає все ширше залучення бібліотечного персоналу до процесу управління. Стаття містить викладення основних сучасних теорій управління.
  9. Gray, David J. E-book versus print / David J. Gray, Andrea J. Copeland // Reference & User Services Quarterly. - 2012. - Vol. 51, Iss. 4. — p. 334-339. Питання придбання та надання в користування електронних книг сьогодні є темою, що жваво обговорюється бібліотечною громадськістю США. Попри те, що дві третини публічних бібліотек країни сьогодні надають електронні книги у користування, кількість досліджень проблем роботи з цим видом документів  доволі обмежена. Проведений аналіз показав, що в середньому електронні книги циркулюють з тією ж швидкістю, що і перший примірник друку. У статті подається порівняння розмірів середніх цін на книги в друкованому та електронному форматах, а також витрати на циркуляцію друкованих та електронних книг..
  10. Hisanaga, Shigehito. Training program for handling and preservation of microfilms and photographs in libraries and archives provided by the National Diet Library / Shigehito Hisanaga ; Hisanaga Shigehito // International Preservation News. - 2012. - № 56. — p. 32-35. Про досвід здійснення Національною бібліотекою Японії навчальних програм з організації збереження кіно- та фотодокументів у бібліотеках та архівах країни.
  11. King, Edmund. Old wine in new bottles: Historic newspapers online / Edmund King // International Preservation News. - 2012. - № 56. — p. 5-8. Про досвід національних бібліотек світу з організації відкритого доступу до електронних архівів газетних колекцій, що зберігаються у їх фондах.
  12. König, Volker. Zukunft mit Hindernissen. E-Books in öffentlichen Bibliotheken / Volker König // Bibliotheksforum Bayern BFB. - 2012. - № 2. — S. 94-98. З 2007 року публічні бібліотеки землі Баварія у Німеччині пропонують своїм користувачам електроні книги на абонемент. Механізм видачі електронних книг схожий з тим, який завжди застосовувався щодо звичайних друкованих книг: абонент отримує на свій пристрій копію електронного документу на обумовлений термін, по закінченні якого DRM-засоби автоматично видаляють книгу з пристрою. Автор статті розповідає про впровадження нової послуги в одній з бібліотек регіону та проблемах, які виникають як у користувачів, так і у бібліотек.
  13. Linden, Jeremy. Research on energy savings opportunities in libraries / Jeremy Linden // International Preservation News. - 2011. - № 55. — p. 10-14. Про результати досліджень з раціональної організації бібліотечного простору, умов зберігання бібліотечних фондів у поєднанні з вирішенням проблеми енергозбереження. Дослідження проводилися на базі деяких бібліотек США.
  14. Luo, Lili. Professional preparation for ”text a librarian” / Lili Luo // Reference & User Services Quarterly. - 2012. - Vol. 52, № 1. — p. 44-52. У зв’язку з запровадженням новітніх технологій, різким зростанням доступності до електронних ресурсів, а також безпрецедентним розширенням асортименту засобів масової інформації бібліотечна довідкова служба зазнала цілого ряду кардинальних змін. Щоб зробити послугу максимально оперативною та зручною для користувачів, бібліотеки пропонують послуги довідкової служби по-телефону, електронною поштою, і в онлайн чаті. Відповідно, це вимагає наявності у бібліотечних працівників, зокрема бібліографів, певного набору професійних знань, умінь і навичок. У статті автор наводить результати дослідження, метою якого було визначити і сформулювати спектр компетенцій, необхідних для успішної роботи з надання довідкової послуги.
  15. McCann, Laura. 18 great technology initiatives for your library / Laura McCann // American Libraries. - 2013. - Vol. 44, Iss. 1/2. — p. 50-54. У статті представлена інформація про технологічні ініціативи для бібліотек. Крок за кроком автор розглядає десять напрямків, за якими варто розвивати віртуальне середовище бібліотек. Серед них: створення віртуальної колекції з використанням «хмарових» технологій, використання програми Instagram – безкоштовного додатку для обміну фотографіями, використання краудсорсингу для створення книжкових зібрань і т. ін.
  16. Mikel, Amy. Channel-surfing to success / Amy Mikel, Monica Caraway // Library Journal. - 2012. - № 11. — p. 8-9. До питання оптимальної організації роботи бібліотекаря інформаційно-довідкової служби. З досвіду американських академічних бібліотек.
  17. Ntanos, Kostas. Understanding the environment in an archive store / Kostas Ntanos, Sarah VanSnick // International Preservation News. - 2011. - № 55. — p. 15-20.
    Про організацію зберігання документів в Національному архіві Великої Британії.
  18. O’Beirne, Rónán. From lending to learning: A journey from mass literacy to personalised learning / Rónán O’Beirne // APLIS. - 2012. - Vol. 25, № 4. — p. 201-206.
    Автор статті вважає, що у публічних бібліотек є майбутнє, якщо вони будуть виділяти більше ресурсів на діяльність, пов’язану з навчанням користувачів. У сучасному світі технологій і знань, що стрімко розвиваються, для громадян першочергового значення набуває продовження формальної освіти і отримання можливості неформального навчання. Публічна бібліотека, завдяки унікальному і постійному зв’язку з життям суспільства, своїм ресурсам і професійному персоналу може створити унікальні форми навчання, які зроблять суттєвий внесок у справу самореалізації окремих членів суспільства та сприятимуть підняттю освітнього рівня суспільства в цілому.
  19. Popp, Mary Pagliero. Changing world, changing libraries new literacies, new user needs, and leadership for change / Mary Pagliero Popp // Reference & User Services Quarterly. - 2013. - Vol. 52, Iss. 2. — p. 84-89. У час стрімкого розвитку інформаційних технологій перед бібліотеками гостро постає питання визначення стратегічних напрямів розвитку. У своїй невеликій статті голова американської Асоціації бібліотечних працівників з обслуговування користувачів (англ. RUSA) наголошує, що основними напрямками роботи бібліотек сьогодні стають: підвищення інформаційної грамотності (як працівників, так і користувачів), широке використання інформаційних технологій, зокрема, представлення бібліотек у соціальних мережах, підбір керівних кадрів, здатних до прийняття рішень за умов стрімкої зміни середовища.
  20. Reid, Ian. The public library data service 2012 statistical report / Ian Reid // Public Libraries. - 2012. - Vol. 51, № 6. — p. 36-46. У статті вміщено інформацію з щорічного дослідження роботи американських і канадських публічних бібліотек («2012 Public Library Data Service (PLDS)»), проведеного Асоціацією публічних бібліотек (PLA) за 2011фінансовий рік. У звіті розглядаються тенденції у фінансуванні бібліотек, впровадженні нових технологій, наводяться статистичні дані з надання бібліотечних послуг і т.д..
  21. Sarjeant-Jenkins, Rachel. Why market? Reflections of an academic library administrator / Rachel Sarjeant-Jenkins // Library Leadership & Management. - 2012. - Vol. 26, Iss. 1. — p. 1-8.
    Що таке ринок і яке він має відношення до діяльності бібліотек? Автор, адміністратор бібліотеки одного з університетів США, доводить, що академічні бібліотеки сьогодні, як і публічні, зіткнулися з необхідністю ринкового просування своїх послуг. Сам термін «маркетування» у бібліотечній сфері означає вивчення потреб користувачів, формування послуг, спрямованих на задоволення цих потреб та забезпечення їх виконання. Лише задовольняючи потреби користувачів, бібліотеки можуть довести свою затребуваність у суспільстві, що, відповідно, гарантуватиме їм забезпечення видатків на утримання персоналу, утримання бібліотеки та розвиток бібліотечних колекцій.
  22. Saunders, Laura. Identifying core reference competencies from an employers’ perspective: implications for instruction / Laura Saunders // College & Research Libraries. - 2012. - Vol. 73, № 4. — p. 390-404. Довідкові служби у бібліотеках перебувають зараз у перехідному стані. Запровадження досягнень у сфері технологій, зміна запитів користувачів, перехід на надання інформаційних послуг через Інтернет, дистанційне обслуговування користувачів і т. ін. за останні десять років корінним чином змінили структуру довідкової служби. У цьому дослідженні наводяться результати опитування бібліографів і керівників бібліотечних установ щодо набору знань, навичок та компетенції, необхідних для сучасних бібліотечних працівників, а також перспективи розвитку сучасних бібліотечних довідкових служб.
  23. Schwartz, Diane T. Reference service standards, performance criteria, and evaluation / Diane T. Schwartz, Dotti E. Eakin // The Journal of Academic Librarianship. - 1986. - Vol. 12, № 1. — p. 4-8 До питання стандартів та критеріїв оцінки ефективності роботи бібліотечних довідково-інформаційних служб. Автори статті, працівники однієї з академічних бібліотек США, провели спеціальне дослідження, за результатами якого сформулювали основні вимоги до бібліотекаря цієї служби, тобто: рівня його компетентності, необхідних для роботи особистих якостей та форм надання довідок-консультацій..
  24. Staninger, Steven W. Identifying the presence of ineffective leadership in libraries / Steven W. Staninger // Library Leadership & Management. - 2012. - Vol. 26, Iss. 1. — p. 1-17.
    До питання керівництва бібліотекою. Оскільки на сьогодні існує багато досліджень стосовно ефективного керівництва, у своїй статті автор розмірковує про те, що робить керівництво неефективним. Серед таких факторів автор визначає: відсутність у керівника масштабного мислення, авторитарну манеру керівництва, нехтування організаційними цінностями та нормами корпоративної культури. Автор наголошує на важливості вчасного виявлення неефективного керівництва, оскільки за таких обставин розвиватися успішно установа не зможе.
  25. Stevens, Ruth S. Self-service holds in libraries / Ruth S. Stevens, Patricia Bravender, Caralee Witteveen-Lane // Reference & User Services Quarterly. - 2012. - Vol. 52, № 1. — p. 33-43. У статті розглядаються питання правової та етичної відповідальності бібліотек США по захисту приватної інформації своїх користувачів при застосуванні послуги самообслуговування.
  26. The information needs of virtual users: A study of second life libraries / Anthony S. Chow et al. // The Library Quarterly. - 2012. - Vol. 82, № 4. — p. 477-510. Стаття присвячена вивченню інформаційних запитів віртуальних відвідувачів бібліотек. В результаті свого дослідження автор приходить до висновку, що запити цієї категорії користувачів значно різняться від запитів традиційних користувачів, тому бібліотеки розвивають все нові види послуг.
  27. Thomas, Deborah. Sustainability in the United States National Digital Newspaper Program / Deborah Thomas, Mark Sweeney // International Preservation News. - 2012. - № 56. — p. 12-20.
    Автори розповідають про виконання національного проекту США «National Digital Newspaper Program», в рамках якого буде створена база даних найбільш значних американських газет, опублікованих з 1836 по 1922 рр. в усіх штатах США. Проект «National Digital Newspaper Program» розрахований на 20 років і виконується у співпраці Бібліотеки Конгресі ряду університетських і публічних бібліотек США.
  28. Trott, Barry. Reference, readers’ advisory, and relevance / Barry Trott // Reference Librarian. - 2012. - Vol. 53, № 1. — p. 60-66. Очевидно, що сьогодні природа довідкової служби в наукових і публічних бібліотеках зазнає значних змін. Стрімко змінюються технології, міняється і поведінка користувачів. Надання консультативних та рекомендаційних послуг дає бібліотекам можливість зберігати свою актуальність для користувачів. У цій статті розглядаються подібності у роботі довідкових та консультативних служб у різних бібліотеках, а також даються рекомендації щодо більш тісної інтеграції цих двох основних послуг у практичній роботі бібліотек.
  29. Wang, Yongming. The next generation integrated library system: A promise fulfilled / Yongming Wang,, Trevor A. Dawes ; Yongming Wang, Trevor A. Dawes // Information Technology & Libraries. - 2012. - Vol. 31, № 3. — p. 76-84. Інтегровані бібліотечні системи (ILS) стали поширеним явищем у 1980-х і 1990-х роках, коли почалася масова автоматизація бібліотечних процесів. Ці системи дозволили бібліотечним працівникам виконувати свою роботу, у багатьох випадках, більш ефективно, ніж раніше. Однак, можливості цих систем виявилися теж обмеженими. Особливо це проявилося, коли під впливом появи і зростання електронних і цифрових ресурсів почали змінюватися зміст і характер бібліотечної роботи. Для ефективного управління всіма бібліотечними процесами (комплектування, бібліотечна обробка документів, надання всіх ресурсів бібліотеки для користувачів і т.д.) назріла необхідність появи другого покоління інтегрованих бібліотечних систем. У статті досліджується стан існуючих інтегрованих бібліотечних систем та розглядаються функції і характеристики, необхідні для наступного покоління бібліотечних систем у світлі змін потреб бібліотек..
  30. Winogrodzka, Katarzyna. Raport o stanie komputeryzacji bibliotek publicznych w roku 2012 / Katarzyna Winogrodzka // Bibliotekarz. – 2013. – № 2. — s. 4-12. Звіт про стан комп’ютеризації публічних бібліотек Польщі за 2012 рік, представлений на 10-ій Загальнопольській конференції «Автоматизація публічних бібліотек», що відбулася у листопаді 2012 р. У звіті простежується динаміка процесу від 2000 року, містяться дані по окремих воєводствах, про використовувані у різних бібліотечних системах бібліотечні програми і т. ін.

Дата створення: 04/07/2013 × 17:59
Дата оновлення: 08/10/2013 × 13:31
Категорія:
Сторінка переглянута 4594 разів

Роздрукувати статтю Роздрукувати статтю

Коментарі до цієї статті


Актуальна інформація

Вітаємо шановних відвідувачів на сайті, який супроводжує науково-методичний відділ Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого (НБУ ім. Ярослава Мудрого). Наш відділ є науково-методичним та інформаційно-консультативним центром для публічних бібліотек України, а також співпрацює з бібліотеками різних типів і форм власності.

Пам'ятайте, що наповнення цього сайту - наша спільна робота. Якщо Ви маєте матеріали, що можуть зацікавити бібліотечну спільноту, або бажаєте підняти актуальну тему - чекаємо Ваших пропозицій на адресу method@nplu.org.

Шановні колеги! Якщо у вас змінилися реквізити (адреса, e-mail, URL, телефон тощо) надішліть повідомлення для відповідних коректив на сторінці сайту „Бібліотеки України”.


Вітаємо
For Librarians
Библиотекарю
Пошук



Голосування
Причини стримування інвестування роботодавцями коштів у професійне навчання бібліотечних працівників:
 
відсутність коштів
небажання інвестувати кошти в навчання працівників
необхідність економити кошти в умовах військового стану
недостатня зацікавленість працівників у підвищенні свого професійного рівня
Результати