Бібліотечному фахівцю

Бібліотека - забезпечує акумуляцію і загальнодоступність документально-інформаційних ресурсів
Розділи сайту

Закрити 1. Офіційна інформація

Закрити 2. Бібліотеки України

Закрити 3. Національні бібліотеки

Закрити 4. Сторінка дослідника

Закрити 5. Методисти рекомендують

Закрити 6. Статистична аналітика

Закрити 7. Бібліотечна планета

Закрити 8. Бібліолоція

Закрити 9. Бібліографи презентують

Мастрід

Закрити Інновації/проекти

Закрити Бібліотечний простір

Закрити ЕСМаР

Закрити Лауреати конкурсу

Закрити Нагороди і звання

Нове на сайті

Виставлено:

[05.07.2024]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в липні 2024 року

[24.06.2024]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (104) 2024

[22.12.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (102) 2023

[29.11.2023]

Умови редакційної передплати журналу «Бібліотечна планета» на 2024 рік.

Для цього необхідно

[03.10.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (101) 2023

[18.09.2023]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за III квартал 2023 року

[05.07.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (100) 2023

[19.06.2023]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за II квартал 2023 року

[20.05.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу

[06.05.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в травні 2023 року

[05.04.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (99) 2023

[16.03.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в березні 2023 року

[16.03.2023]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за 4 квартал 2022 року

[27.02.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в лютому 2023 року

[17.01.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (98) 2022

[23.12.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в грудні 2022 року

[21.12.2022]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за 4 квартал 2022 року

[18.11.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в листопаді 2022 року

[04.11.2022]

Список статей з зарубіжної фахової періодики 3 квартал 2022 рр.

[05.10.2022]

Умови редакційної передплати журналу «Бібліотечна планета» на 2023 рік.

Для цього необхідно

[04.10.2022]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (97) 2022

[10.09.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в вересні 2022 року

[03.08.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в першому півріччі 2022 року

[11.07.2022]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (96) 2022

[29.06.2022]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (95) 2022

[23.12.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (94) 2021

[16.12.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в грудні 2021 року

[06.12.2021]

РЕДАКЦІЙНА ПЕРЕДПЛАТА ЖУРНАЛУ «БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА» НА 2022 РІК

[01.12.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в листопаді 2021 року

[20.10.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в жовтні 2021 року

[27.09.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (93) 2021

[01.09.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в серпні 2021 року

[06.07.2021]

«Перелік стандартів з довідково-інформаційної, бібліотечної, видавничої справи і суміжних галузей» / (чинні в Україні станом на 01.07.2021 р.)

[30.06.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в червні 2021 року

[23.06.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (92) 2021

[31.05.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в травні 2021 року

[07.05.2021]

XІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Бібліотека і книга в контексті часу»

[29.03.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (91) 2021

[22.12.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (90) 2020

[02.10.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (89) 2020

[22.06.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (88) 2020

[22.06.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (87) 2020

[29.01.2020]

Методична служба: індикатор та імпульс інноваційної культури в умовах децентралізації.

[29.01.2020]

Сучасна публічна бібліотека від А до Я.

[29.01.2020]

Сучасна публічна бібліотека: виклики, можливості, досягнення: С 89 матеріали VIІ Всеукр. шк. методиста, 7–11 жовтня 2019 р.

[16.12.2019]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (86) 2019

[18.09.2019]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (85) 2019

[16.05.2019]

Інформаційно-аналітичний бюлетень: СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В БІБЛІОТЕКАХ (Випуск 50) [.pdf]

Огляд НДР за 2010-2015 рр. [.pdf]

[27.03.2019]

Бібліотечна планета, номер 1 за 2019 рік

[22.12.2018]

Бібліотечна планета, номер 4 за 2018 рік

[27.11.2018]

Семінар «Актуальні питання охорони книжкових пам’яток».

[04.10.2018]

Бібліотечна планета, номер 3 за 2018 рік

[14.03.2018]

До відома авторів журналу

Інформація від майстра
Відвідувачі

   відвідувачі

   відвідувач online


Page Rank Check

Список статей з зарубіжної фахової періодики 1-ше півріччя 2022 рр.

Статті з зарубіжної періодики, що надійшла до ВДІМ

Langer, Robert.
   Unterstützung bei der Bewältigung des digitalen Wandels : Seniorinnen und Senioren als Adressatinnen und Adressaten bibliothekspädagogischer Arbeit / Robert Langer, Marina Strohm // BuB. Forum Bibliothek und Information. - 2021. - № 02-03. — S. 136-139.
Багато зусиль, які зараз робляться для підтримки соціального дистанціювання і розриву ланцюга зараження коронавірусною хворобою, служать захисту особливо вразливих членів суспільства, серед яких і люди похилого віку. Ця стаття присвячена тому, як бібліотекам необхідно розглядати та підтримувати цю групу користувачів, беручи до уваги, зокрема, що люди зазначеної категорії становлять найбільший і швидкозростаючий сегмент населення Німеччини. Автори статті приходять до висновку, що настав час приділяти більше уваги групі користувачів, кому вже за 60 років, і включати роботу з ними в концептуальне планування.

Sühl, Hanke.
   Zusammen ist man weniger allein : Schulbibliotheken in Bildungspartnerschaften am Beispiel der Stadt Frankfurt am Main / Hanke Sühl // BuB. Forum Bibliothek und Information. - 2021. - № 04. — S. 200-201.
У німецькому місті Франкфурт-на-Майні шкільні бібліотеки є основним елементом шкільної культури в кожній школі. Рівень їхнього фінансування закріплений у державному бюджеті, який узгоджується з коаліційним урядом землі Гессен. Ця політична підтримка формує основу довгострокового та сталого підходу до роботи шкільних бібліотек міста. Консультативне бюро шкільних бібліотек, засноване у міській бібліотеці Франкфурта-на-Майні у 1974 році, керує мережею зі 116 шкільних бібліотек та обслуговує всі школи Франкфурта.

Bäßler, Kristin.
   Bibliotheken im digitalen Wandel. Der Deutsche Bibliotheksverband unterstützt mit verschiedenen Programmen die Transformation von Bibliotheken – gerade in Zeiten der Pandemie / Kristin Bäßler // BuB. Forum Bibliothek und Information. - 2021. - № 05. — S. 234-236.
У березні 2020 року, коли у зв’язку з першою хвилею пандемії коронавірусу бібліотеки були змушені закритися, співробітники багатьох бібліотек у помітно короткі строки запровадили зміни до системи надання традиційних послуг користувачам. Саме цифрові послуги стали важливим інструментом, поряд із нещодавно організованими службами персональних послуг читачам з надання їм у користування книг, журналів, фільмів, а також електронних та аудіокниг. Статистика німецької платформи цифрового абонементу Onleihe за 2020 рік чітко показує, що використання послуг електронного абонементу та потокових сервісів відчутно збільшилося. Крім того, багато бібліотек почали пропонувати нові послуги читання, семінари з програмування та проєкти з просування читання у цифровому форматі. Тим не менш, перший локдаун, а також другий показали, що є багато послуг та програм, які бібліотеки можуть надавати лише частково, або взагалі не можуть. Зокрема, невеликим бібліотекам не вистачає необхідних технічних засобів для надання послуг у цифровому чи, принаймні, гібридному форматі. Переведення бібліотечних послугу цифровий формат, створення сучасних додатків та новітніх форм комунікації потребують фінансових ресурсів, досвіду в галузі ІТ-технологій та можливості постійного навчання персоналу на робочому місці.

Barbian, Jan-Pieter.
   Sichtbar und wirksam bleiben in Zeiten der Pandemie : Innovationen in der Stadtbibliothek Duisburg trotz und wegen COVID 19 / Jan-Pieter Barbian // BuB. Forum Bibliothek und Information. - 2021. - № 05. — S. 256-261.
На прикладі публічної бібліотеки Дуйсбурга (місто на заході Німеччини в Північній Рейн-Вестфалії) у статті розповідається, як змінилася робота бібліотек у період пандемії коронавірусу та про інновації в роботі, які бібліотеки були змушені здійснити у зв’язку зі зміною умов їх роботи за умов лоудаунів. Зміни та вимушені обмеження торкнулися всіх напрямків бібліотечної роботи.

Lang, Elke.
   ARDUINO on tour: der mobile Makerspace der Stadtbücherei Frankfurt am Main / Elke Lang, Elfriede Ludwig // BuB. Forum Bibliothek und Information. - 2021. - № 05. — S. 270-271.
Німецька міська бібліотека Франкфурта-на-Майні у співпраці з Дармштадтським університетом прикладних наук розробила проєкт створення мобільної бібліотеки. Співпраця між Міською бібліотекою Франкфурта та Дармштадтським університетом прикладних наук йде за трьома напрямками: надання користувачам бібліотеки привабливих можливостей, розширення цифрових навичок співробітників бібліотеки та надання студентам можливості безпосереднього досвіду у практичних ситуаціях.

Schleiwies, Gerald.
   Zoom Zoom Zoom – Zweiter Bibliothekspolitischer Bundeskongress : Die diesjährige digitale Ausgabe der dbv-Veranstaltung sucht nach der Chance in der Corona-Krise : ein persönlicher Kongress-Rückblick / Gerald Schleiwies // BuB. Forum Bibliothek und Information. - 2021. - № 05. — S. 223-225.
Автор статті ділиться своїми враженнями про проведення чергового Конгресу федеральної бібліотечної політики Німецької бібліотечної асоціації. Якщо у 2018 році 1-й такий конгрес був звичним дводенним заходом у Берлінській державній бібліотеці, то 2-й Конгрес за умов пандемії став цифровим заходом. Його учасникам (їхня кількість стала значно більшою) не потрібно було їхати до місця проведення заходу, тому стало можливим провести усе за один день. У конференції одночасно брало участь понад 300 осіб, вона була організована через Zoom, і вхід здійснювався безкоштовно через персональний пароль.

Georgy, Ursula.
   Digitale Weiterbildungsformate und ihre Herausforderungen : eine Übersicht sowie Hilfestellungen für die Transformation / Ursula Georgy // BuB. Forum Bibliothek und Information. - 2021. - № 06. — S. 313-315.
За умов пандемії COVID-19 багато постачальників послуг професійного розвитку, а також бібліотеки, були й досі продовжують бути змушені переносити курси з підвищення кваліфікації та навчання на цифрові платформи. У 2020 році перед цими організаціями та установами постало питання про те, чи слід скасовувати заходи та пропонувати їх перенесення на пізніший термін після систематичного планування та реструктуризації; чи перевести їх до режиму он-лайн. Були і є аргументи на користь обох варіантів. Тому вибір шляху, яким слід йти, має бути добре обдуманим. Автор статті звертає увагу на проблеми планування та проведення он-лайн заходів, а також дає огляд та рекомендації з переходу на цифрові заходи. Поєднання очного та он-лайн навчання отримало назву «гібридність»; це стосується комбінації двох раніше окремих систем або форматів. I майбутнє за гібридністю.

Gabel, Gernot.
   Die Bibliothek als Wirtschaftsfaktor : ein aktuelles Gutachten zur London Library – und ein möglicher Anstoß für Bibliotheken hierzulande / Gernot Gabel // BuB. Forum Bibliothek und Information. - 2021. - № 06. — S. 294-295.
Лондонська бібліотека, найбільша бібліотека у світі, яка фінансується з приватних джерел, у 2021 році відзначила своє 180-річчя. Ініціатором її створення став англійський історик та есеїст Томас Карлайл, котрий був вкрай незадоволений обмежувальною практикою видачі документів користувачам та поганими умовами роботи в бібліотеці Британського музею – на той час єдиною публічною бібліотекою Лондона. Разом із відомими багатими друзями та знайомими він агітував за створення доступної для всіх книжкової колекції у самому центрі столиці. У травні 1841 року бібліотека була відкрита в орендованих кімнатах у лондонському Вест-Енді. Спочатку кількість її користувачів становила лише кілька сотень, але ініціаторам вдалося залучити до проєкту весь цвіт літературного товариства та верхівку лондонського суспільства. Серед перших користувачів бібліотеки були Чарльз Діккенс та Вільям М. Теккерей; міністр закордонних справ Великобританії лорд Кларендон став першим її президентом, а принц Альберт, чоловік королеви Вікторії, став її покровителем.

Hientz, Joana.
   Kundenorientierte Kommunikation – worauf es ankommt! : Tipps und Tricks für eine erfolgreiche Kommunikation mit Nutzerinnen und Nutzern / Joana Hientz // BuB. Forum Bibliothek und Information. - 2020. - № 07. — S. 414-416.
Специфіка бібліотечної роботи передбачає постійне спілкування між бібліотекарем і читачем. Комунікативна поведінка працівників бібліотеки значною мірою впливає на результати бібліотечно-інформаційного обслуговування. Стаття присвячена питанням професійної підготовки бібліотекарів до процесу спілкування з різними категоріями користувачів.

Werner, Klaus Ulrich.
   Kulturpolitische Gremienarbeit : Interessenvertretung der Bibliotheken im Deutschen Kulturrat / Klaus Ulrich Werner // BuB. Forum Bibliothek und Information. - 2020. - № 07. — S. 426-429.
Німецька бібліотечна організація Bibliothek und Information Deutschland (BID) є членом некомерційної асоціації Deutsche Literaturkonferenz (Німецька асамблея літературних установ), яка, у свою чергу, є секцією Німецької ради з культури (Deutscher Kulturrat) – вищої організації культурних установ національного масштабу, організатором та ініціатором культурно-політичних дискусій і заходів у країні. Німецька рада з культури підтримує тісні контакти з політичними інститутами та законодавцями, є найважливішим лобістським інститутом усього спектру культурної діяльності. Діяльність ради частково фінансуються за рахунок членських внесків асоціацій, субсидій на короткострокові проєкти тощо. Проте, найбільша частина фінансування надходить з бюджету Федерального уповноваженого з культури та ЗМІ. Щодо бібліотек, найбільш важливі тематичні галузі, за якими Німецька рада з культури останніми роками проводить дискусії та несе відповідальність, пов’язані з питаннями подальшого розвитку авторського права, електронних книг у бібліотеках (їх придбання та видача користувачам), створення фонду підтримки культурної інфраструктури Німеччини для допомоги творчим діячам-фрілансерам та культурним установам.

Eggert, Corona.
   Lesen bringt’s : ein Leseförderkonzept für den Landkreis Biberach / Corona Eggert, Frank Raumel // BuB. Forum Bibliothek und Information. - 2020. - № 10. — S. 568-571.
Автори статті розповідають про організацію кампанії з просування читання ”Lesen Bringt’s”, яка проводилася на півдні Німеччини в місті Біберах-на-Рісі. Метою акції було стимулювати батьків читати вголос своїм дітям книги у максимально ранньому віці, щоб розвинути в них навички мовлення та читання до початку шкільного навчання. Завдяки фінансовій підтримці Фонду Бруно Фрея в Біберасі, у найближчі п’ять років стане можливою всебічна програма просування читання по всьому регіону. Медіа-інформаційний центр міської бібліотеки Бібераха об’єднав свої зусилля з регіональним управлінням освіти. Партнери зі співробітництва бачать в акції можливість охопити всіх дітей міста та його околиць і навіть дітей із сімей, у яких читання не є звичайною справою.

Posner, Beth.
   Mentoring in the library / Beth Posner // Biblioteka i Edukacja. - 2021. - № 20. — s. 15-21.
Наставництво забезпечується стосунками один на один, коли більш досвідчений колега слухає, підтримує та допомагає іншим. Це форма професійного розвитку, яка може допомогти бібліотечним працівникам навчитися виконувати їхню роботу, просувати кар’єру та зміцнювати професію. Крім того, офіційні програми наставництва можуть допомогти гарантувати, що кожен має можливість отримати від нього вигоду.

Rudnicka, Ewa.
   Słuchanie jako jedna z umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy / Ewa Rudnicka // Biblioteka i Edukacja. - 2021. - № 20. — s. 23-34.
Уміння слухати є складовою процесу міжособистісного спілкування. Від цього залежить якість роботи бібліотекарів та їхні стосунки з колегами. Підвищення комунікативних навичок є необхідною частиною професійної підготовки бібліотекарів. У цьому дослідженні увага приділяється безлічі комунікаційних бар’єрів, які перешкоджають процесу слухання. Базується на докторському дослідженні автора, проведеному в польських академічних бібліотеках у 2015 р.

 

Janas, Magdalena.
   Samokształcenie bibliotekarzy — wprowadzenie do problematyki / Magdalena Janas // Biblioteka i Edukacja. - 2021. - № 20. — s. 27-44.
У статті представлено самоосвіту як ключовий процес неперервної освіти бібліотечних працівників, а також готовність до неї як базову компетенцію сучасного працівника. Подано основні переваги самоосвіти та можливості, які Інтернет створює для бібліотекарів у цій сфері.

Błach, Marzena.
   Doskonalenie zawodowe pracowników Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie / Marzena Błach // Biblioteka i Edukacja. - 2021. - № 20. — s. 47-59.
Метою пропонованої статті є привернути увагу до необхідності активного та безперервного процесу самоосвіти академічних бібліотекарів. На прикладі Головної бібліотеки Краківського педагогічного університету на основі звітів про діяльність бібліотеки та її відділів у 2020 та 2021 роках розглянуто випадки та напрями використання професійного розвитку та самоосвіти, використання платформ електронного навчання, таких як Coursera, стажування, семінари та інші форми навчання. З січня 2020 року по червень 2021 року співробітники Головної бібліотеки Краківського педагогічного університету розвивали свої навички в галузі нових технологій, а також вдосконалювали свої міжособистісні компетенції (управління стресом, співпраця в команді) та здобували подальші навички та предметні знання, необхідні для виконання нових завдань на спеціалізованих семінарах, курсах, зустрічах та семінарах.

 

Orzoł, Monika.
   Badania czytelnictwa jako instrument diagnozy nawyków i zachowań czytelniczych użytkowników bibliotek. Geneza i stan obecny / Monika Orzoł, Maja Wojciechowska // Biblioteka i Edukacja. - 2021. - № 20. — s. 65-84.
Дослідження читацької аудиторії допомагають впливати на читацьку активність різних груп та окремих осіб. Такі дослідження можуть проводитися на центральному рівні, щоб зібрати вичерпну інформацію про діяльність читачів, уподобання та звички, або можуть бути інструментом для вивчення найближчої спільноти бібліотеки. Оскільки бібліотеки впроваджують інноваційні книжкові послуги, їм необхідно проаналізувати поведінку, очікування та переваги потенційних цільових груп цих послуг. Для цього, однак, потрібно поєднати знання самого процесу читання — з соціологічної та психологічної точок зору — зі знаннями про маркетинг послуг. У статті зроблена спроба представити багатовимірність проблеми, зосередившись на концепціях і методах, які окремі бібліотеки можуть включити в дослідження читацької аудиторії. Зазначається, що читацьку аудиторію слід розглядати як форму культурної участі, яка, якщо її належним чином стимулювати, може спричинити соціальну заангажованість окремих людей.

Stanio, Bożena.
   Doskonalenie kompetencji pracowników Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie / Bożena Stanio, Monika Kołakowska-Kowalska // Biblioteka i Edukacja. - 2021. - № 20. — s. 115-119.
У статті представлено концепцію спілкування між поколіннями з точки зору роботи бібліотекаря, у спілкуванні з користувачами та колегами. Автори дають характеристику різних поколінь (від бебі-бумерів до народжених після 1990 р.), формулюючи принципи ефективного спілкування між поколіннями, а також очікування у сфері спілкування представників різних поколінь.

Piotrowska, Ewa.
   Erasmus w czasie pandemii — relacja z wizyty w Pizie / Ewa Piotrowska // Biblioteka i Edukacja. - 2021. - № 20. — s. 121-138.
Розповідь про бібліотеку одного з найдавніших університетів Італії – Пізанського університету (засн. 1343 р.): структура бібліотеки, її фонди та сучасні послуги, зокрема, за умов пандемії. Авторка статті відвідала бібліотеку і ознайомилася з її роботою під час відрядження в рамках програми ERASMUS+.

Rozborska, Anna.
   Cyfrowa dostępność kultury (audio) wizualnej / Anna Rozborska, Piotr Witek // Biuletyn EBIB. - 2021. - № 6 (201). — [8] s.
Цифровий доступ є не лише юридичною вимогою, а й виразом розуміння різноманітних потреб одержувачів цифрового контенту, який надають державні установи, зокрема бібліотеки. У статті висвітлюються правові основи, а також пояснення щодо використання міжнародного стандарту WCAG (Web Content Accessibility Guidelines). Автори обговорюють цифрову доступність візуального контенту, представленого у вигляді мультимедіа, такого як графіка, аудіо та аудіо-відео, наголошують на необхідності здійснення бібліотеками цього напрямку роботи та дають конкретні поради з деяких технічних питань.

Laszczkowski, Marcin.
   Jak w bibliotece znaleźć groszek w puszce? Czyli kilka uwag na temat komunikacji wizualnej / Marcin Laszczkowski // Biuletyn EBIB. - 2021. - № 6 (201). — [4] s.
Візуальне спілкування в бібліотеці є тим більшою проблемою, чим більшою є бібліотека і чим більше інформації вона хоче донести до користувача. Шляхом покращення комунікації з користувачем може бути добре продумана система і досягнення пізнаваних і поширених шаблонів візуальної ідентифікації. З практичного досвіду бібліотеки Варшавського університету.

Chmiel, Diana.
   Biblioteki na Instagramie / Diana Chmiel // Biuletyn EBIB. - 2021. - № 6 (201). — [5] s.
У статті представлено соціальну мережу Instagram, яку авторка радить використовувати в роботі бібліотеки. Охарактеризовано функціональні можливості Instagram та його переваги як каналу спілкування з читачами. Особливу увагу в статті приділено можливостям візуального просування бібліотеки, її колекцій, а ще ширше – просування читання за допомогою фотографій, відео чи прямих зустрічей. Стаття базується на досвіді авторки, що користується Instagram щоденно.

Tomczak, Łukasz.
   Komunikacja wizualna w działalności promocyjnej, informacyjnej i edukacyjnej CINT PL / Łukasz Tomczak // Biuletyn EBIB. - 2021. - № 6 (201). — [14] s.
У статті представлено використання візуальної комунікації в рекламних, інформаційних та освітніх завданнях Центру науково-технічної інформації Люблінського технічного університету. Ці заходи орієнтовані в основному на молодих користувачів (студентів) і здійснюються з використанням основних засобів візуальної комунікації: ілюстрацій, фотографії, типографіки, інфографіки, фільму чи анімації.


Дата створення: 21/07/2022 × 10:14
Дата оновлення: 04/11/2022 × 10:08
Категорія:
Сторінка переглянута 658 разів

Роздрукувати статтю Роздрукувати статтю

Коментарі до цієї статті


Актуальна інформація

Вітаємо шановних відвідувачів на сайті, який супроводжує науково-методичний відділ Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого (НБУ ім. Ярослава Мудрого). Наш відділ є науково-методичним та інформаційно-консультативним центром для публічних бібліотек України, а також співпрацює з бібліотеками різних типів і форм власності.

Пам'ятайте, що наповнення цього сайту - наша спільна робота. Якщо Ви маєте матеріали, що можуть зацікавити бібліотечну спільноту, або бажаєте підняти актуальну тему - чекаємо Ваших пропозицій на адресу method@nplu.org.

Шановні колеги! Якщо у вас змінилися реквізити (адреса, e-mail, URL, телефон тощо) надішліть повідомлення для відповідних коректив на сторінці сайту „Бібліотеки України”.


Вітаємо
For Librarians
Библиотекарю
Пошук



Голосування
Причини стримування інвестування роботодавцями коштів у професійне навчання бібліотечних працівників:
 
відсутність коштів
небажання інвестувати кошти в навчання працівників
необхідність економити кошти в умовах військового стану
недостатня зацікавленість працівників у підвищенні свого професійного рівня
Результати