Бібліотечному фахівцю

Ядро книжкового фонду публічної бібліотеки відображає досягнення культури.
Розділи сайту

Закрити 1. Офіційна інформація

Закрити 2. Бібліотеки України

Закрити 3. Національні бібліотеки

Закрити 4. Сторінка дослідника

Закрити 5. Методисти рекомендують

Закрити 6. Статистична аналітика

Закрити 7. Бібліотечна планета

Закрити 8. Бібліолоція

Закрити 9. Бібліографи презентують

Мастрід

Закрити Інновації/проекти

Закрити Бібліотечний простір

Закрити ЕСМаР

Закрити Лауреати конкурсу

Закрити Нагороди і звання

Нове на сайті

Виставлено:

[20.03.2024]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (103) 2024

[23.10.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в лютому 2024 року

[22.12.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (102) 2023

[29.11.2023]

Умови редакційної передплати журналу «Бібліотечна планета» на 2024 рік.

Для цього необхідно

[03.10.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (101) 2023

[18.09.2023]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за III квартал 2023 року

[05.07.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (100) 2023

[19.06.2023]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за II квартал 2023 року

[20.05.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу

[06.05.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в травні 2023 року

[05.04.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (99) 2023

[16.03.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в березні 2023 року

[16.03.2023]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за 4 квартал 2022 року

[27.02.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в лютому 2023 року

[17.01.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (98) 2022

[23.12.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в грудні 2022 року

[21.12.2022]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за 4 квартал 2022 року

[18.11.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в листопаді 2022 року

[04.11.2022]

Список статей з зарубіжної фахової періодики 3 квартал 2022 рр.

[05.10.2022]

Умови редакційної передплати журналу «Бібліотечна планета» на 2023 рік.

Для цього необхідно

[04.10.2022]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (97) 2022

[10.09.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в вересні 2022 року

[03.08.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в першому півріччі 2022 року

[11.07.2022]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (96) 2022

[29.06.2022]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (95) 2022

[23.12.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (94) 2021

[16.12.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в грудні 2021 року

[06.12.2021]

РЕДАКЦІЙНА ПЕРЕДПЛАТА ЖУРНАЛУ «БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА» НА 2022 РІК

[01.12.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в листопаді 2021 року

[20.10.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в жовтні 2021 року

[27.09.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (93) 2021

[01.09.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в серпні 2021 року

[06.07.2021]

«Перелік стандартів з довідково-інформаційної, бібліотечної, видавничої справи і суміжних галузей» / (чинні в Україні станом на 01.07.2021 р.)

[30.06.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в червні 2021 року

[23.06.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (92) 2021

[31.05.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в травні 2021 року

[07.05.2021]

XІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Бібліотека і книга в контексті часу»

[29.03.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (91) 2021

[22.12.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (90) 2020

[02.10.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (89) 2020

[22.06.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (88) 2020

[22.06.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (87) 2020

[29.01.2020]

Методична служба: індикатор та імпульс інноваційної культури в умовах децентралізації.

[29.01.2020]

Сучасна публічна бібліотека від А до Я.

[29.01.2020]

Сучасна публічна бібліотека: виклики, можливості, досягнення: С 89 матеріали VIІ Всеукр. шк. методиста, 7–11 жовтня 2019 р.

[16.12.2019]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (86) 2019

[18.09.2019]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (85) 2019

[16.05.2019]

Інформаційно-аналітичний бюлетень: СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В БІБЛІОТЕКАХ (Випуск 50) [.pdf]

Огляд НДР за 2010-2015 рр. [.pdf]

[27.03.2019]

Бібліотечна планета, номер 1 за 2019 рік

[22.12.2018]

Бібліотечна планета, номер 4 за 2018 рік

[27.11.2018]

Семінар «Актуальні питання охорони книжкових пам’яток».

[04.10.2018]

Бібліотечна планета, номер 3 за 2018 рік

[14.03.2018]

До відома авторів журналу

Інформація від майстра
Відвідувачі

   відвідувачі

   відвідувач online


Page Rank Check

Статті з зарубіжної фахової періодики 1 квартал 2020 р.

Статті з зарубіжної періодики, що надійшла до ВДІМ

[1]

Ewen, Lara.
Tables of content : Longest Table meals bring communities together for civil dialogue / Lara Ewen // American Libraries. — 2020. — Vol. 51, # 1/2, January/February. — p. 16-19.
Виконуючи свою соціальну функцію і виступаючи центрами громадського життя, бібліотеки шукають нові форми роботи. Серед таких можна назвати організацію колективних обідів, під час яких їх учасники мають можливість не лише втамувати голод, але й поспілкуватися, краще пізнати один одного і обговорити проблеми життя громади. Вперше такий захід відбувся у 2017 р. в Австралії. Автор розповідає про досвід американських публічних бібліотек, які організовували подібні обіди у 2018 і 2019 рр.: про організаційні моменти та особливості залучення коштів.

[2]

ALA turns to Congress amid Macmillan ebook embargo // American Libraries. — 2020. — Vol. 51, # 1/2, January/February. — p. 10.
Про вирішення спірних питань з поставниками електронних книг, коли ті (напр. Macmillan та Amazon) намагалися встановили обмеження на придбання бібліотеками нових електронних книг у кінці 2019 р. Висвітлюється діяльність бібліотечних асоціацій США з подолання ембарго.

[3]

Library community stands against racial violence // American Libraries. — 2020. — Vol. 51, # 1/2, January/February. — p. 14.
Бібліотеки як форпости боротьби проти расової нерівності.

[4]

Panuncial, Diana.
On the Zine SceneLibraries partner with festivals for community expression / Diana Panuncial // American Libraries. — 2020. — Vol. 51, # 1/2, January/February. — p. 22-23.
Публічні бібліотеки США займають активну позицію у налагодженні стосунків з громадськістю. Про досвід однієї з таких бібліотек, котра взяла участь в організації фестивалю так званих самвидавських (невеликі самостійно опубліковані або виготовлені вручну, наповнені оригінальним або переробленим вмістом та фотокопійовані для легкого та швидкого розповсюдження — англ. zine) публікацій. Тема є цікавою для громадськості і привернула увагу великої кількості зацікавлених.

[5]

Ford, Anne.
Referenda roundup / Anne Ford // American Libraries. — 2020. — Vol. 51, # 1/2, January/February. — p. 32-37.
До питання фінансування діяльності бібліотек у США. Стаття містить дані про порядок фінансування та розміри виділених коштів на діяльність бібліотек за окремими штатами США у 2019 р..

[6]

Whalen, Lauren Emily.
Uncover the past : with digitization, libraries bring treasures to light / Lauren Emily Whalen // American Libraries. — 2020. — Vol. 51, # 1/2, January/February. — p. 40-44.
Як підкреслює автор, особистий досвід кожної людини, світ її оточення є цеглинкою, що разом з іншими артефактами становить культурне надбання людства. Як підкреслює автор: «особисті фотографії, листи, щоденники є не просто важливими для наступних поколінь, але згодом можуть стати національними скарбами», зокрема, коли справа стосується меншин чи малих корінних народів. Стаття присвячена питанню збереження цього надбання у цифровому форматі. Про досвід реалізації подібних проектів бібліотеками США (Публічна бібліотека Лос Анжелеса) і Канади (Бібліотека Йоркського університету).

[7]

Bohanon, Tricia.
Making room for inclusion : create an accommodating environment when sensory programs may not be possible / Tricia Bohanon // American Libraries. — 2020. — Vol. 51, # 1/2, January/February. — p. 66.
Стаття присвячена діяльності бібліотек зі створення інклюзивного середовища, в якому комфортно кожній дитині, де враховуються інтереси й потреби кожного, де вчать дітей, педагогів і батьків бачити й поважати відмінності один одного. З досвіду США.

[8]

Neumann, Hannah.
Erasmus+ : Mehr als Mobilitats Forderung. Die Forderoptionen des Programms fur Bibliotheken und Bibliotheksprojekte / Hannah Neumann // BuB Forum Bibliothek und Information. — 2019. — 71. Jahrgang, № r. 8-9. — S. 480-483.
Некомерційна програма Європейського Союзу ЕРАЗМУС+ підтримує проекти співпраці, партнерства, заходи і мобільність у сфері освіти, професійної підготовки, молоді та спорту. У статті розкриваються можливості з обміну співробітниками між європейськими бібліотеками на інституціональному рівні та фінансуванню інших бібліотечних проектів, які надаються програмою.

[9]

Barbian, Jan-Pieter.
Eine Kathedrale des Wissens und der Kommunikation. In Utrecht entsteht die neue Zentralbibliothek im historischen Hauptpostamt / Jan-Pieter Barbian // BuB. Forum Bibliothek und Information. — 2019. — 71. Jahrgang, № r. 8-9. — S. 294-297.
Йдеться про те, як міська влада невеликого міста в центрі Нідерландів швидко та прагматично вирішила проблему нового приміщення для центральної міської бібліотеки — в історичній будівлі головного поштового відділення міста. Будівлю, що знаходиться в центрі міста, перетворено в сучасну бібліотеку з великою кількістю Інтернет-станцій і робочих просторів різних форм, які призначені для розкриття будь-яких видів творчості користувачів бібліотеки. Широка програма заходів запрошує відвідувачів взяти участь в обміні інформації і думок. Жителі міста всіх вікових груп активно відвідують нову будівлю бібліотеки.

[[10]

Moniarou-Papaconstantinou, Valentini.
Reaktionen auf ein Umfeld im Wandel : Offentliche und Wissenschaftliche Bibliotheken in Griechenland / Valentini Moniarou-Papaconstantinou, Evgenia Vassilakaki // BuB. Forum Bibliothek und Information. — 2019. — 71. Jahrgang, № r. 8-9. — S. 498-503.
Автори представили огляд сучасного стану бібліотек в Греції з особливим акцентом на стан публічних бібліотек. У статті наголошується, що за останні десятиліття Греція відчула наслідки серйозної економічної кризи, який назавжди змінив повсякденне життя грецького суспільства і, зокрема, відбився на фінансовому стані публічних бібліотек. Реформа місцевої адміністративної структури призвела до адміністративного об’єднання багатьох міст і селищ, закриття ряду публічних бібліотек, а також до скорочення їх бюджетів і чисельності персоналу, темпів розвитку колекцій, технічного оснащення бібліотек і якості інформаційних послуг для користувачів. Проте, публічні бібліотеки Греції докладають усіх зусиль для своєї реорганізації. Наводяться приклади публічних бібліотек, які успішно впоралися з кризою, беручи участь в різних європейських і міжнародних проектах і працюючи разом з іншими культурними установами і населенням. Фінансова допомога ряду європейських і міжнародних проектів сприяла розвитку нових інформаційних послуг, створенню зведеного каталогу грецьких публічних бібліотек та впровадженню послуг для людей з обмеженими можливостями.

[11]

Malmberg, Sofia.
Die Rolle der Schulbibliothek in der zukuenftigen Schule / Sofia Malmberg // BuB. Forum Bibliothek und Information. — 2019. — 71. Jahrgang, № r. 10. — S. 602-604.
У Німеччині інформація розглядається як ключовий фактор економічного і суспільного прогресу, центральну роль у якому відводиться установам, які поширюють інформацію. Саме до їх числа належать і бібліотеки. Бібліотечна робота з дітьми та підлітками надзвичайно значима в соціальному, педагогічному та політичному аспектах, тому всі публічні бібліотеки приділяють цій цільовій групі користувачів особливу увагу. У статті обговорюється проблема місця і ролі шкільних бібліотек в майбутньому.

[12]

Fentz, Maria.
Bibliotheken — Demokratie — Zivilgesellschaft / Maria Fentz, Anne Wellingerhof // BuB. Forum Bibliothek und Information. — 2019. — 71. Jahrgang, № r. 11. — S. 646-649.
Для усвідомлення проблем, з якими стикається сучасне громадянське суспільство, бібліотеки повинні забезпечити доступ своїх користувачів до широкого спектру інформації та засобів масової комунікації. Бібліотека може бути не тільки місцем для політичних дискусій, але й установою, яка допомагає громадянам формувати власну думку на основі автентичних матеріалів. I нарешті, бібліотеки залишаються бастіонами безкоштовної інформації, які пропонують кожному громадянину доступ до своїх колекцій та Інтернет ресурсів. Автори статті стверджують, що бібліотеки можуть виконувати свої функції центрів демократії тільки при активній участі урядів у створенні умов їх продуктивної роботи. Уряди несуть безпосередню відповідальність за забезпечення фінансування безперервного навчання співробітників бібліотек, з тим щоб вони, розширюючи свої власні професійні компетенції, могли реагувати на швидко змінні інформаційні технології та демографічні зміни. В епоху цифрових технологій, лише відповідаючи нагальним потребам нашого часу, бібліотеки зможуть залишитися привабливим місцем для активних користувачів.

[13]

Vogt, Hannelore.
Tüfteln statt Büffeln : Die Stadtbibliothek Köln macht mobil in Sachen MINT / Hannelore Vogt // BuB. Forum Bibliothek und Information. — 2019. — 71. Jahrgang, № r 01. — S. 18-21.
В наш час природні і точні науки знаходяться внизу шкали улюблених шкільних предметів серед німецьких підлітків. Відзначається, що тільки 15 відсотків школярів мають наміри продовжувати навчання в так званій предметній сфері STEM (німецькою: MINT), що означає наука, технології, інженерія та математика. Безумовно, цей напрямок освіти потребує пропаганди серед школярів. У статті, на прикладі Кельнської міської бібліотеки, розповідається як бібліотеки можуть брати участь в цьому процесі. Завдяки цільовими програмами і інвестиціям, у бібліотеці було створено спеціалізовані робочі простори, а також «бібліотеку речей», де користувачам можна взяти напрокат багато приладів і пристосувань для технічних і наукових дослідів та експериментів. Особливою родзинкою став інтерактивний гігантський екран, розроблений для бібліотеки міської групою художників «Urbanscreen». Будучи використовуваний як електронний проекційний екран, він надає унікальні можливості для проведення різних експериментів: з декількома пристроями можна спільно і одночасно розробляти великомасштабні графіті, графічні та анімаційні картинки та підключати музику в експериментальне дослідження принципів анімації. Крім того, була створена загальноміська мережа наставників STEM.

[14]

Witt, Jessica.
Ausprobieren — Experimentieren — Lernen : Der Mobile Makerspace Schleswig-Holstein / Jessica Witt // BuB. Forum Bibliothek und Information. — 2019. — 71. Jahrgang, № r 01. — S. 30-31.
«Просто спробуйте!» — девіз німецького мобільного оператора федеральної землі Шлезвіг-Гольштейн, звернений не тільки до дітей і молодих людей, що мають можливість експериментувати у роботі з іншими пристроями, а й до бібліотекарів, котрі хочуть на власному досвіді ознайомитися з роботою в Makerspace (виробнийчий простір, де надається можливість людям різного віку вивчати, експериментувати, співпрацювати однин з одним, працювати над усіма видами проектів, починаючи від комп’ютерного програмування і конструювання роботів до шиття і виготовлення ювелірних виробів тощо) і з рекламними проектами STEM в штаб-квартирі агентства публічних бібліотек Шлезвіг-Гольштейн. Регіональна бібліотека LEB в найпівнічнішому німецькому місті земельного підпорядкування Фленсбурзі має три ідентичних набори облаштування мобільних виробничих просторів, які бібліотеки можуть позичати за допомогою системи міжбібліотечного абонементу. Це особливо зручно для землі Шлезвіг-Гольштейн з низькою густотою населення та для бібліотек невеликих міст чи сільської місцевості. Така можливість дає бібліотекам перше уявлення про концепцію makerspace і спонукає їх до подальшого інвестування в цю програму. Співробітникам бібліотек також допомагають регулярні навчальні заняття в штаб-квартирі агентства. Набори Makerspace складаються з різних пристроїв, які полегшують ігрову взаємодію з різних напрямків STEM — методології в галузі освіти і виборі навчального плану в школах, метою якої є пробудження інтересу учнів до них, що особливо актуально у наш час, коли спостерігається спад інтересу до природничих наук.

[15]

Stąporek, Marta.
Inkluzywne, innowacyjne i refleksyjne — czy biblioteka będzie instytucją formującą nowe społeczeństwo? / Marta Stąporek // Biuletyn EBIB. — 2019. — # 6 (189). — [9] c/.
У 2015 році країни-члени ООН підписали документ під назвою Порядок денний сталого розвитку до 2030 р. В ньому сформульовано 17 основних цілей сталого розвитку та визначено напрямок глобальної політики, діяльності урядів та інституцій, за допомогою яких вона реалізується. Серед цілей, які переслідують сьогодні бібліотеки: універсальний доступ до інформації та знань, захист культурної спадщини, поширення грамотності, використання джерел інформації і т. ін., проте з огляду на поточні зміни суспільства у напрямку інклюзивності та інноваційності, бібліотеки повинні довести, що вони також мають інтелектуальну та інспіруючу цінність. У зв’язку з вищевикладеним, бібліотеки повинні не лише інформувати, але й надихати, залучати користувачів, викликати їх культурну та інтелектуальну цікавість, розвивати їх творчість. Чи так відбувається? Яким є сучасний бібліотекар? Автор спробував відповісти на ці запитання, наводячи приклади позицій бібліотек та бібліотекарів.

[16]

Miodyńska, Anna.
Sieci bibliotek — znane pojęcie, nowe znaczenie / Anna Miodyńska // Biuletyn EBIB. — 2019. — # 6 (189). — [4] s.
Слово «мережа» стосовно бібліотек пов’язане насамперед із бібліотечною мережею, визначеною в Законі про бібліотеки. У своїй статті автор, представник Фонду розвитку інформаційного суспільства, розповідає про зовсім інший, новий погляд на мережу, маючи на увазі поглиблене комунікування бібліотек і бібліотекарів через використання можливостей Інтернету, завдяки якому бібліотеки можуть розширити коло надаваних послуг та їх якість, а бібліотекарі — коло своєї компетенції.

[17]

Koszowska, Agnieszka.
Twórcze przestrzenie w bibliotekach publicznych — jak to działa w Polsce? / Agnieszka Koszowska // Biuletyn EBIB. — 2019. — # 6 (189). — [11] s.
У статті представлено концепцію творчих просторів (makerspace та ін.): що таке творчий простір, як його можна організовувати та впроваджувати в публічній бібліотеці, яку діяльність можна здійснювати в його межах та яку користь можуть отримати від цього бібліотека та її користувачі. Автор розповідає про підготовку та реалізацію пілотного проекту «Клуби творчості в бібліотеках», реалізованого Фондом розвитку інформаційного суспільства Польщі. На основі опитування, проведеного у п’яти бібліотеках-учасниках проекту, автор представляє попередній досвід творчих просторів, що отримали у рамках проекту назву «клубів творчості».

[18]

Szczepaniak, Jolanta.
Erasmus Staff Week dla bibliotekarzy w Pradze / Jolanta Szczepaniak // Biuletyn EBIB. — 2019. — # 6 (189). — [12] s.
Популярність закордонних поїздок, що здійснюються в рамках Тижня Еразмуса для бібліотекарів, зростає. I це приносить все більшу користь бібліотечному середовищу, будучи незамінним джерелом вивчення кращих практик, що застосовуються в бібліотеках університетів (і не тільки) різних європейських країн. У статті розповідається про досвід Бібліотеки Празького столичного університету, яка вперше долучилася до програми у ролі організатора заходів.

[19]

Bienia, Sabina.
Pozabibliotekarskie inicjatywy w bibliotekach akademickich / Sabina Bienia // Biuletyn EBIB. — 2019. — # 6 (189). — [6] s.
До питання розширення кола бібліотечної діяльності. У сучасному суспільстві бібліотеки, намагаючись якомога ширше задовольнити потреби громадськості, вдаються до заходів, які не вписуються у традиційно зрозумілу їх місію, зокрема, бібліотеки академічні. Бібліотекарі іноді пропонують несподівані рішення. У статті наведено три приклади такої діяльності, спрямованої не лише на бібліотечних користувачів, але й загалом на усіх членів громади (організація буфетів коштом бібліотеки, семінари з елементами бібліотерапії для наймолодших та ін.).

[20]

Janas, Magdalena.
Zagadnienie «dopasowania» pracownika do miejsca pracy — badania personelu bibliotek szkół wyższych w Polsce / Magdalena Janas // Biblioteka i Edukacja. — 2019. — # 16. — s. 13-23.
Метою цієї статті є представлення результатів дослідження фахової відповідності бібліотечних працівників вищих навчальних закладів Польщі. Дослідження показало хороший рівень відповідності працівників займаним посадам, у той же час окреслились проблемні сфери, серед яких, в першу чергу, працівники називають невдоволення заробітною платнею та низький вплив працівників на розвиток бібліотеки. Серед висновків дослідження: незадоволені та піддані стресу люди працюють гірше і швидше скористаються лікарняними листками, тому невідповідність працівників установі має несприятливий як фінансовий, так і організаційний вплив.

[21]

Ciesielska-Kruczek, Renata.
Zamek Światła, czyli ... Łotewska Biblioteka Narodowa w Rydze / Renata Ciesielska-Kruczek // Biblioteka i Edukacja. — 2019. — — # 16. — s. 51-74.
Національна бібліотека Латвії (NLL) з 2014 р. розміщена у новій будівлі, т. зв. Замку Світла, який пропонує просторі та затишні читальні, конференц-зали, концертні та виставкові зали, приміщення для індивідуальної, групової та навчальної роботи. Замок Світла став візитівкою Риги і є прикладом тенденцій сучасної філософії бібліотечних будівель, що характеризується відкритістю, багатофункціональністю, гнучкістю. Колекція Латвійської національної бібліотеки налічує понад 4, 5 мільйона примірників книг, періодичних видань, електронних та аудіовізуальних публікацій, а тематичний профіль присвячений гуманітарним та соціальним наукам. Бібліотека є важливою науковою установою та національним бібліографічним інформаційним центром і діє як архів національної літератури.

[22]

Mleko, Barbara.
Biblioteki w Alicante — relacja z wyjazdu szkoleniowego w ramach programu Erasmus+ / Barbara Mleko, Aleksandra Więk // Biblioteka i Edukacja. — 2019. — # 16. — s. 77-92.
У статті представлена історія та сучасне функціонування бібліотечної системи університету Аліканте (Іспанія). Описана також діяльність публічної бібліотеки Азоріна Аліканте. Стаття підготовлена за результатами освітньої поїздки польських бібліотекарів до Іспанії в рамках міжнародної програми Erasmus+.

[23]

Ziarkowski, Daniel.
Zaufaj mi, jestem bibliotekarzem, czyli mężczyzna w bibliotece / Daniel Ziarkowski // Biblioteka i Edukacja. — 2019. — # 16. — s. 111-120.
Бібліотекар-чоловік, значення та призначення чоловіків у фемінізованих професіях і взагалі осіб протилежних статей у категоризованих професіях. Автор шукає відповіді на запитання: чи такі люди є дійсно «привілейованими» на лінії просування, або навіть призначені — через свою стать — обіймати керівні посади. Важливе питання, що залишається, стосується важливості таких осіб у створенні нового типу службовця — чоловіка, який дотримується своєї статі, але з ментальними властивостями, характерними як для чоловіків, так і для жінок.

[24]

Twardy, Elżbieta.
Edukacyjny i performatywny aspekt działalności biblioteki. Casus bibliotecznej gry terenowej zorganizowanej w ramach Małopolskiej Nocy Naukowców 2019 / Elżbieta Twardy // Biblioteka i Edukacja. — 2019. — # 16. — S. 123-130.
Розповідь про проведення однією з польських академічних бібліотек «Малопольської ночі науковців» — освітнього заходу для молодих користувачів. Інтерактивна гра була розрахована на підлітків від 12 років, проте привернула увагу і викликала інтерес також дорослої частини користувачів.


Дата створення: 27/06/2020 × 13:40
Дата оновлення: 30/06/2020 × 17:34
Категорія:
Сторінка переглянута 991 разів

Роздрукувати статтю Роздрукувати статтю

Коментарі до цієї статті


Актуальна інформація

Вітаємо шановних відвідувачів на сайті, який супроводжує науково-методичний відділ Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого (НБУ ім. Ярослава Мудрого). Наш відділ є науково-методичним та інформаційно-консультативним центром для публічних бібліотек України, а також співпрацює з бібліотеками різних типів і форм власності.

Пам'ятайте, що наповнення цього сайту - наша спільна робота. Якщо Ви маєте матеріали, що можуть зацікавити бібліотечну спільноту, або бажаєте підняти актуальну тему - чекаємо Ваших пропозицій на адресу method@nplu.org.

Шановні колеги! Якщо у вас змінилися реквізити (адреса, e-mail, URL, телефон тощо) надішліть повідомлення для відповідних коректив на сторінці сайту „Бібліотеки України”.


Вітаємо
For Librarians
Библиотекарю
Пошук



Голосування
На вашу думку, якість роботи працівника насамперед залежить від:
 
кваліфікації та освіти
стажу роботи
креативності та творчості
особистісно-професійного розвитку
можливості кар’єрного зростання
Результати