Бібліотечному фахівцю

Ядро книжкового фонду публічної бібліотеки відображає досягнення культури.
Розділи сайту

Закрити 1. Офіційна інформація

Закрити 2. Бібліотеки України

Закрити 3. Національні бібліотеки

Закрити 4. Сторінка дослідника

Закрити 5. Методисти рекомендують

Закрити 6. Статистична аналітика

Закрити 7. Бібліотечна планета

Закрити 8. Бібліолоція

Закрити 9. Бібліографи презентують

Мастрід

Закрити Інновації/проекти

Закрити Бібліотечний простір

Закрити ЕСМаР

Закрити Лауреати конкурсу

Закрити Нагороди і звання

Нове на сайті

Виставлено:

[20.03.2024]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (103) 2024

[23.10.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в лютому 2024 року

[22.12.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (102) 2023

[29.11.2023]

Умови редакційної передплати журналу «Бібліотечна планета» на 2024 рік.

Для цього необхідно

[03.10.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (101) 2023

[18.09.2023]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за III квартал 2023 року

[05.07.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (100) 2023

[19.06.2023]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за II квартал 2023 року

[20.05.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу

[06.05.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в травні 2023 року

[05.04.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (99) 2023

[16.03.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в березні 2023 року

[16.03.2023]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за 4 квартал 2022 року

[27.02.2023]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в лютому 2023 року

[17.01.2023]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (98) 2022

[23.12.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в грудні 2022 року

[21.12.2022]

Список статей з зарубіжної фахової періодики за 4 квартал 2022 року

[18.11.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в листопаді 2022 року

[04.11.2022]

Список статей з зарубіжної фахової періодики 3 квартал 2022 рр.

[05.10.2022]

Умови редакційної передплати журналу «Бібліотечна планета» на 2023 рік.

Для цього необхідно

[04.10.2022]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (97) 2022

[10.09.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в вересні 2022 року

[03.08.2022]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в першому півріччі 2022 року

[11.07.2022]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (96) 2022

[29.06.2022]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (95) 2022

[23.12.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (94) 2021

[16.12.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в грудні 2021 року

[06.12.2021]

РЕДАКЦІЙНА ПЕРЕДПЛАТА ЖУРНАЛУ «БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА» НА 2022 РІК

[01.12.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в листопаді 2021 року

[20.10.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в жовтні 2021 року

[27.09.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (93) 2021

[01.09.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в серпні 2021 року

[06.07.2021]

«Перелік стандартів з довідково-інформаційної, бібліотечної, видавничої справи і суміжних галузей» / (чинні в Україні станом на 01.07.2021 р.)

[30.06.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в червні 2021 року

[23.06.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (92) 2021

[31.05.2021]

Список нових надходжень до сектору організації професійної самоосвіти науково-методичного відділу в травні 2021 року

[07.05.2021]

XІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Бібліотека і книга в контексті часу»

[29.03.2021]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (91) 2021

[22.12.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (90) 2020

[02.10.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (89) 2020

[22.06.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 2 (88) 2020

[22.06.2020]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 1 (87) 2020

[29.01.2020]

Методична служба: індикатор та імпульс інноваційної культури в умовах децентралізації.

[29.01.2020]

Сучасна публічна бібліотека від А до Я.

[29.01.2020]

Сучасна публічна бібліотека: виклики, можливості, досягнення: С 89 матеріали VIІ Всеукр. шк. методиста, 7–11 жовтня 2019 р.

[16.12.2019]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 4 (86) 2019

[18.09.2019]

БІБЛІОТЕЧНА ПЛАНЕТА № 3 (85) 2019

[16.05.2019]

Інформаційно-аналітичний бюлетень: СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В БІБЛІОТЕКАХ (Випуск 50) [.pdf]

Огляд НДР за 2010-2015 рр. [.pdf]

[27.03.2019]

Бібліотечна планета, номер 1 за 2019 рік

[22.12.2018]

Бібліотечна планета, номер 4 за 2018 рік

[27.11.2018]

Семінар «Актуальні питання охорони книжкових пам’яток».

[04.10.2018]

Бібліотечна планета, номер 3 за 2018 рік

[14.03.2018]

До відома авторів журналу

Інформація від майстра
Відвідувачі

   відвідувачі

   відвідувач online


Page Rank Check
Статті з зарубіжної фахової періодики 1 кв. 2013

Статті з зарубіжної періодики, що надійшла до ВДІМ

  1. Balas, Janet L. What library services are mission-critical? / Janet L Balas // Computers in Libraries. - 2012. - October. — p. 34. Спеціаліст з бібліотечних інформаційних систем однієї з публічних бібліотек США у своєму короткому дописі робить огляд кількох статей, в яких йдеться про основні вимоги, що їх висловлюють користувачі стосовно інформаційних послуг (серед них бібліотечних). Серед таких визначальними умовами мають бути: доступність послуги он-лайн, простота і зручність користування, а також повнота інформації.
  2. Bartosik, Paulina. Dzieci wśród wirtualnych regałów – zasoby dziecięcyh bibliotek cyfrowych dla najmłodszych / Paulina Bartosik // Bibliotekarz. - 2012. - № 12. — s. 19-21. Розповідь про віртуальні бібліотеки, створені спеціально для дітей. Автор описує три проекти, на яких надається доступ до літератури, призначеної для наймолодших: International children’s digital library, Children’s books online: The Rosetta project і Bedtime-story.
  3. Bednarczyk, Dorota. Biblioteke cyfrowe dla niepełnosprawnych we Francji / Dorota Bednarczyk // Bibliotekarz. - 2012. - № 12. — s. 11-15. Стаття присвячена проблемі надання бібліотеками Франції, зокрема цифровими, послуг людям з фізичними вадами. Спершу автор робить огляд правових актів Франції (та Євросоюзу загалом), що гарантують цій категорії людей дотримання їх громадянського права на доступ до інформації; далі – детально розповідає про кілька цифрових бібліотек Франції і принцип їх роботи.
  4. Berry, John N. (III). State Librarian of Kansas: Joanne Budler / John N. Berry (III) // Library Journal. - 2013. - Vol. 138, Iss. 1. — p. 28-30. У статті розповідається про досвід однієї з центральних публічних бібліотек США стосовно налагодження справи надання у користування своїм читачам електронних книг. Бібліотека отримувала їх від одного поставника, через що виявилася беззахисною, коли той несподівано і відчутно підвищив ціну. Про шляхи вирішення проблеми.
  5. Breeding, Marshall. Interoperability and Standards / Marshall Breeding // Library Technology Reports. - 2013. - Vol. 49, Iss. 1. — p. 12-15. Стаття є другим розділом монографії М. Брідінга «Спільне використання ресурсів у бібліотеках: концепції, продукти, технології і тенденції», що присвячений стандартам зі спільного використання бібліотеками їх розрізнених ресурсів. Автор розглядає концепції, продукти, застосовувані технології та тенденції розвитку. У зв’язку з цим обговорюються основні міжнародні стандарти, протоколи і технічні підходи, завдяки яким функціонує спільне використання ресурсів.
  6. Breeding, Marshall. Products and Services / Marshall Breeding // Library Technology Reports. - 2013. - Vol. 49, Iss. 1. — p. 16-29. Стаття присвячена питанню спільного використання бібліотеками цифрових інформаційних ресурсів. Роблячи загальний огляд концепцій, продуктів, технологій та тенденцій, автори описують особливості різних продуктів і послуг, доступних для бібліотек зі спільним їх використанням. Кожен опис включає в себе довідкову інформацію про організацію, яка надає продукт, дає загальний опис продукту або послуги і характеризує їх можливості, дизайн або використовувані технології, вказує кількість і типи бібліотек, які ним користуються. Серед таких ресурсів: OCLC, SirsiDynix: URSA, Auto-Graphics, Relais International (Canada), Clio (USA) і ін..
  7. Britton, Lauren. The making of maker / Lauren Britton // Library Journal. - 2012. - Oct. 1. — p. 20-23. Розповідь про те, як публічні бібліотеки США започаткували і підтримують у себе програму під назвою «Maker spaces» із залучення членів місцевої громади. Програма передбачає, що люди збираються разом, щоб створювати і спільно використовувати можливі ресурси, знання і обладнання. Загалом же програма має на меті заохочувати учасників до гри і різноманітних розвідок, сприяти розвитку неофіційних можливостей для навчання і творчості, коли члени громади поводяться як повноправні партнери, а не як користувачі або покровителі, сприяти розвиткові культури творення, а не споживання. З досвіду однієї з публічних бібліотек Нью-Йорка.
  8. Budyńska, Barbara. Ustawa o bibliotekach (5) / Barbara Budyńska, Elżbieta Stefańczyk // Bibliotekarz. - 2013. - № 1. — s. 4-7. Остання частина коментаря до проекту Закону про бібліотеки Польщі, де йдеться про організацію бібліотек, їх підпорядкування, засади діяльності бібліотек і їх працівників.
  9. Cordell, Susan. No more CPR / Susan Cordell, Reenay R. H Rogers, Lesa Parker // Knowledge Quest. - 2012. - Vol. 41, Iss. 2. — p. 18-21. Освітні спільноти для бібліотекарів. У статті розповідається про те, як налагодити професійні освітні спільноти з урахуванням змін, що відбуваються сьогодні у технологіях. Автори підкреслюють важливість ініціативи як засобу взаємодії і способу задоволення унікальних потреб та інтересів шкільних бібліотекарів. Для підвищення свого фахового рівня, автори рекомендують бібліотекарям займатися самоосвітою, зокрема, можна звертатися до фахових сайтів, а саме: Американської асоціації шкільних бібліотекарів, Американська бібліотечна асоціація та Міжнародне товариство з застосування технологій в освіті. Стаття пропонує адреси цих сайтів.
  10. Corrado, Edward M. The library cloud / Edward M Corrado, Heather Lea Moulaison // Library Journal. - 2012. - Vol. 137, Iss. 4. — p. 49-51. Хмарові обчислення – це модель забезпечення повсюдного та зручного доступу через мережу до спільного пулу ресурсів, які можуть бути оперативно надані та звільнені з мінімальними управлінськими затратами. Автори статті розповідають, яким чином і чому ці технології варто сьогодні використовувати в організації роботи бібліотек: роблять дешевшим і оперативнішим встановлення нового програмного забезпечення, уможливлюють обслуговування включених до мережі пристроїв у відділеному режимі та отримання доступу до чужих баз даних і т. ін..
  11. Dove, John G. The road to mastery / John G. Dove, John Shawler // Library Journal. - 2012. - № 11. — p. 10-11. Стаття присвячена проблемі опанування студентами навчальних закладів азів інформаційної грамотності. Зокрема, автор аналізує навчальні програми кількох вузів, за якими працівники академічних бібліотек працюють зі студентами, навчаючи їх шукати інформацію та працювати з нею.
  12. Farkas, Meredith. Technology: In Practice. The DIY patron / Meredith Farkas // American Libraries. - 2012. - № 11/12. — p. 29. Міркування бібліотекаря однієї з американських публічних бібліотек про те, яким чином сьогодні бібліотека може прийти на допомогу користувачам, зокрема у випадках, коли ті, маючи труднощі у пошуку, з якихось причин не вважають за потрібне звертатися до бібліотекаря. Спираючись на власний досвід, вона говорить про доцільність створювати аудіовізуальні інструкції та посібники, особливо зручними вони мають бути під час користування базами даних чи ін. електронними ресурсами.
  13. Fischer, Karen S. Give ’em what they want: a one-year study of unmediated patron-driven acquisition of e-books / Karen S. Fischer // College & Research Libraries. - 2012. - Vol. 73, № 5. — p. 469-492. У вересні 2009 року бібліотека університету штату Айова (США) провела експеримент, здійснюючи придбання книг на електронних носіях за рекомендаціями користувачів. Стаття присвячена виявленню доцільності використання такого підходу при комплектуванні. Придбані бібліотекою документи на електронних носіях було проаналізовано за: вартістю видань, видавцями, галузями знань, популярністю видань і т. ін. В кінці автори статті приходять до висновку, що придбання видань за замовленнями користувачів може мати місце, проте такий підхід теж має свої слабкі сторони.
  14. Haddow, Gaby. Knowledge, skills and attributes for academic reference / Gaby Haddow // Australian Academic & Research Libraries. - 2012. - Vol. 43, № 3. — p. 231-248. Стаття присвячена визначенню основних знань і навиків, якими має володіти бібліотекар-бібліограф. Серед основних кваліфікаційних вимог автор називає вміння здійснювати пошук в Інтернет-просторі, володіння мистецтвом спілкування та навичками обслуговування клієнтів. З досвіду Австралії.
  15. Hartsell, Mark. From Russia, with music / Mark Hartsell // Library of Congress magazine. - 2013. - Vol. 2, № 1. — p. 8-9. Про спільний проект Музею Глінки в Москві і Бібліотеки конгресу США щодо створення єдиної бази оцифрованих музичних рукописів С. В. Рахманінова. Єдина база оцифрованих музичних рукописів дозволить працювати з його фондом одночасно в Росії і США, що дасть можливість дослідникам творчості композитора охопити її в повному обсязі.
  16. Jezierska, Małgorzata. Rozwój internetyzacji I usług elektronicznych w bibliotekach publicznych / Małgorzata Jezierska // Bibliotekarz. - 2013. - № 1. — s. 8-12. З огляду на те, що публічні бібліотеки сьогодні пропонують все більше послуг, орієнтованих на потреби користувача, перед ними постає питання (і необхідність) якомога ширшого застосування новітніх технологій. Іншими словами – необхідність якомога ширшої комп’ютеризації. У статті йдеться про те, як у публічних бібліотеках Польщі здійснюється загальна комп’ютеризація, автоматизація бібліотечних процесів та створення електронних колекцій. Огляд за останнє десятиліття.
  17. Knapp, Jeffrey. Speaking Up : Empowering individuals to promote tolerance in the academic library / Jeffrey Knapp, Loanne Snavely, Linda Klimczyk // Library Leadership and Management. - 2012. - Vol. 26, № 1. — [17] p. Вирішуючи проблему налагодження здорового морального клімату в бібліотеках, керівництво цих закладів прийшло до висновку, що вирішальним фактором тут має стати підвищення загального рівня освіченості працівників, їх обізнаності з розмаїттям культур, специфікою людської психології. З цією метою при бібліотеці Пенсільванського університету створено навіть спеціальну комісію, однією з форм роботи якої є організація семінарів з розвитку терпимого ставлення до навколишнього оточення.
  18. Kowaleski, Wojciech. Dlaczego digitalizujemy galicyjskie miscellanea? / Wojciech Kowaleski // Bibliotekarz. - 2013. - № 1. — s. 13-16. Розповідь про створення у Польщі проекту зі створення електронних бібліотек. Зокрема, розповідається про створення Малопольської цифрової бібліотеки (пол. Małopolska biblioteka cyfrowa), до ресурсів якої увійшли оцифровані видання, що належать до культурної спадщини Польщі (друковані періодичні видання 19-го і 20-го ст.). Загальний опис кількох проектів.
  19. Lewandowicz-Nosal, Grażyna. Biblioteki publiczne dla dzieci / Grażyna Lewandowicz-Nosal // Bibliotekarz. - 2012. - № 12. — s. 16-18. Огляд роботи польських публічних бібліотек для дітей з нагоди 90-річчя створення в країні першої дитячої бібліотеки. Розповідь про засади роботи дитячих бібліотек та основні проблеми, що постають перед дитячими бібліотеками сьогодні, серед яких: визначення принципів надання доступу до Інтернету, вибір напрямку роботи (як місце зустрічі, ігровий салон, місце відпочинку) і ін.
  20. Lewis, David W. The inevitability of open access / David W Lewis // College & Research Libraries. - 2012. - Vol. 73, № 5. — p. 493-506. Про доцільність надання наукових журналів у відкритий доступ в Інтернет. Автор статті, на підставі досліджень надання журналів у відкритий доступ починаючи з 2000 р., аргументовано доводить, що їх вільне представлення в Інтернет 2025 року досягне 100 відсотків.
  21. McKendrick, Joseph. The rise of the digital public library / Joseph McKendrick // Computers in Libraries. - 2012. - Vol. 32, № 6. — p. P.17-20. Розповідаючи про те, як останнім часом новітні технології застосовуються у публічних бібліотеках, автор статті наголошує, що зростання застосування відбувається неймовірно швидкими темпами: незважаючи на те, що частина користувачів все ж віддає перевагу друкованим виданням, все більше і більше людей переходять на роботу з цифровими носіями. Для прикладу, безальтернативним для користувачів став електронний каталог, широко затребуваними є різноманітні електронні бази даних, частина користувачів (третина опитаних) висловлює бажання працювати з хмарними технологіями.
  22. Pellack, Lorraine J. Now serving customer 7,528,413 / Lorraine J Pellack // Reference & User Services Quarterly. - 2012. - Vol. 51, Iss. 4. — p. 316-318. У час зменшення бюджетних асигнувань бібліотеки зіткнулися з тим, що це відбувається за рахунок скорочення працівників, безпосередньо пов’язаних з обслуговуванням користувачів. Для уникнення подібного автор радить бібліотекам ретельно переглянути надавані користувачам послуги і обґрунтувати їх; те саме стосується і роботи окремих працівників.
  23. Quint, Barbara. Will libraries vanish? / Barbara Quint // Information Today. - 2012. - February. — p. 8. Називаючи свою статтю «Чи зникнуть бібліотеки?», автор піднімає непросте питання про майбутнє бібліотек і бібліотекарів з огляду на появу доступної інформації у цифровому форматі. Перспективу зайнятості бібліотекарів автор бачить у зайнятості їх як фахівців з пошуку інформації.
  24. Revelle, Andy. Book lovers, technophiles, pragmatists, and printers: the social and demographic structure of user attitudes toward e-books / Andy Revelle // College & Research Libraries. - 2012. - Vol. 73, № 5. — p. 420-429. Протягом 2009-2011 рр. Асоціація наукових бібліотек США провела спеціальне дослідження, представлене на її щорічній конференції 2011 р., присвячене вивченню ставлення користувачів до книжок на різних видах носіїв. Як показали результати (попри те, що кількість прихильників е-книжок постійно зростає), більша частина людей все ж надає перевагу друкованим виданням. Дослідження здійснене з метою оптимізації бібліотеками процесу комплектування і виявлення доцільності придбання електронних книжок.
  25. Robson, Diane. New direction for academic video game collections : Strategies for acquiring, supporting, and managing online materials / Diane Robson // The Journal of Academic Librarianship. - 2012. - Vol. 38, № 2. — p. 79-93. Стаття присвячена новому напрямку формування колекції відео ігор в академічних бібліотеках – придбанню он-лайн відео ігор (учбові заклади використовують відео ігри у процесі навчання). Наявність ігор в режимі он-лайн дає можливість академічній громадськості закладу одночасно отримувати доступ до потрібного ресурсу. Автори аналізують досвід кількох бібліотек навчальних закладів у формуванні таких відео колекцій і роботі з ними.
  26. Rosen, Judith. The art of the catalogue / Judith Rosen // Publishers Weekly. - 2012. - September, 17. — p. 14. До питання конкурентоздатності друкованих і електронних видань. На основі свого спілкування з деякими книговидавцями автор статті підсумовує, що попри те, що електронні видання мають свої переваги (швидкість доставки, вартість і т. ін.) друковані книжки є звичнішими для читача і більш привабливими з точки зору естетичного сприйняття.
  27. Schwartz, Meredit. Indianapolis microlibrary is on the move / Meredit Schwartz // Library Journal. - 2012. - October. — p. 12. Цікавинка з зарубіжного досвіду: в місті Індіанаполіс (США) влітку ц. р. було створено першу мобільну мікробібліотеку. Особливістю нового «закладу» (невеличкий дерев’яний мобільний будиночок) є те, що він постійно відчинений – з розрахунку на чесність відвідувачів, які з правилами користування можуть ознайомитися з надрукованої інструкції. Керівник проекту не бачить біди в тому, що час від часу книжки не повертаються на місце, на її думку, це навіть добре, що «… дома у людини стане на одну книжку більше».
  28. Śliwak, Magdalena. Nowoczesna biblioteka w barokowej przestrzeni / Magdalena Śliwak // Bibliotekarz. - 2013. - № 1. — s. 20-23. У статті йдеться про одну з публічних міських бібліотек Польщі. Прагнучи бути ближчою до своїх користувачів, бібліотека провадить активну освітню і культурну діяльність. У її фондах – популярні сьогодні аудіо- і відеоматеріали на цифрових носіях, діють клуби за інтересами, організовано окремі гуртки для людей різних вікових категорій (діти і люди старшого віку).
  29. Stevens, Ruth S. Self-Service holds in libraries: Is patron privacy being sacrificed for patron convenience? / Ruth S. Stevens, Patricia Bravender, and Caralee Witteveen-Lane, Caralee Witteveen-Lane // Reference & User Services Quarterly. - 2012. - Vol. 52, Iss. 1. — p. 33-43. У статті автори торкаються проблеми дотримання конфіденційності читацьких запитів у бібліотеках з запровадженою системою самообслуговування. Стаття написана за результатами спеціального дослідження, здійсненого бібліотеками (як академічними, так і публічними) США.
  30. Vaughan, Jason. Management and support of shared integrated library systems / Jason Vaughan, Kristen Costello // Information Technology and Libraries. - 2011. - June. — p. 62-70. У статті автори досліджують таке явище, як об’єднані бібліотечні системи (від об’єднання кількох районних бібліотек до великих консорціумів). На прикладі кількох академічних бібліотек США вони демонструють, яким чином здійснюється придбання техніки, оновлення програмного забезпечення, комплектування бібліотечних фондів, навчання персоналу і т. ін.
  31. Weinberger, David. Library as platform / David Weinberger // Library Journal. - 2012. - № 11. — p. 34-36. Розмірковуючи про те, яким чином зробити бібліотечні сайти привабливішими для користувачів, автор статті, старший науковий співробітник Гарвардського університету і співдиректор Центру університету з розвитку бібліотечних інформаційних технологій, пропонує бібліотекам зробити свої сайти не просто порталами, на які вряди-годи заходять користувачі, а перетворити їх на платформи (на зразок Facebook). Перетворення бібліотек на платформи передбачає не просто надання доступу до ресурсів, але й залучення користувачів до розвитку і удосконалення сайтів.
  32. Yelton, Andromeda. Librarians and Code Year / Andromeda Yelton // Reference & User Services Quarterly. - 2012. - Vol. 52, Iss. 1. — p. 11-13. До питання підвищення фахового рівня бібліотекарів: розповідь про одну з програм, що допомагає бібліотекарям опанувати систему програмування. Навчальна програма під назвою Code Year є популярною серед бібліотекарів США; як показали опитування, оволодіння азами програмування допомагає бібліотекарям швидше і успішніше виконувати свої поточні завдання. Програма працює в режимі он-лайн, її учасники, для обміну досвідом і спілкування, створили свою віртуальну громаду. З досвіду США.

Дата створення: 22/04/2013 × 17:39
Дата оновлення: 04/07/2013 × 18:00
Категорія:
Сторінка переглянута 4164 разів

Роздрукувати статтю Роздрукувати статтю

Коментарі до цієї статті


Актуальна інформація

Вітаємо шановних відвідувачів на сайті, який супроводжує науково-методичний відділ Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого (НБУ ім. Ярослава Мудрого). Наш відділ є науково-методичним та інформаційно-консультативним центром для публічних бібліотек України, а також співпрацює з бібліотеками різних типів і форм власності.

Пам'ятайте, що наповнення цього сайту - наша спільна робота. Якщо Ви маєте матеріали, що можуть зацікавити бібліотечну спільноту, або бажаєте підняти актуальну тему - чекаємо Ваших пропозицій на адресу method@nplu.org.

Шановні колеги! Якщо у вас змінилися реквізити (адреса, e-mail, URL, телефон тощо) надішліть повідомлення для відповідних коректив на сторінці сайту „Бібліотеки України”.


Вітаємо
For Librarians
Библиотекарю
Пошук



Голосування
На вашу думку, якість роботи працівника насамперед залежить від:
 
кваліфікації та освіти
стажу роботи
креативності та творчості
особистісно-професійного розвитку
можливості кар’єрного зростання
Результати